Наемане на безработни и/или неактивни лица : Фирма "Дивера ВП" ЕООД ще извърши подбор и ще наеме на срочна трудова заетост 24 безработни и/или неактивни лица от целевите групи по проекта.
Фирма "Дивера ВП" ЕООД ще информира целевите групи и заинтересованите лица за възможността да кандидатстват за новите работни места, чрез раздаване на флаери на публични места от екипа по проекта, както и разпространение на флаерите в пощенските кутии на адреси в близост до трите автомивки ( в жк. Младост 3ч., жк. Слатина и жк. Илинден). Също така ще се разлепят и плакати на разрешените за това публични места в гр.София и ще се публикуват обяви в ел. трудова борса (http://jobs.borsa.bg/). Кандидатите за работа ще бъдат приканени да подготвят и подадат автобиография (в ел.формат или на хартия) до работодателя. Фирма "Дивера ВП" ЕООД ще извърши документален подбор на база на изготвените и подадени автобиографии от кандидатите. За извършване на подбора работодателят ("Дивера ВП" ЕООД) ще проведе събеседване и интервюиране с кандидатите за назначаване на работа, като основен критерий ще е лицето да попада в обхвата на целевите групи по настоящия проект. Одобрените кандидати за работа ще бъдат лично информирани да подготвят необходимите документи за назначаване на работа - молба по образец, трудова книжка (удостоверяваща че съответното лице е безработно и/или неактивно) и медицинско свидетелство (удостоверяващо здравословна пригодност на лицето за съответната трудова заетост), а за лицата с увреждания ще се изиска и копие от ТЕЛК (заверено "вярно с оригинала" лично от тях).
В резултат на подбора, 24 лица (3 безработни младежи до 29г. вкл., 3 безработни или неактивни лица с увреждания и 18 продължително безработни и неактивни лица) ще бъдат наети на срочен трудов договор (за 12 месеца) на следните длъжности:
- 3-ма - Касиери - Код по НКПД: 52301001;
- 6 -ма - Специалисти с контролни функции - Код по НКПД: 52223002;
- 3-ма - Чистачи хигиенисти - Код по НКПД: 91120004;
- 12 -ма - Миячи на МПС (ръчно) - Код по НКПД: 91220001.
Работодателят ще изготви длъжностна характеристика за съответните длъжности и описание на работата за всяко лице. Трудовите договори ще се сключат, съгласно българското законодателство - Кодекса на труда, Кодекс за социално осигуряване и др.
Преди започване на работа Кандидата ("Дивера ВП" ЕООД) ще проведе инструктажи на назначените лица за безопасни и здравословни условия на труд съгласно българското законодателство (КТ, ЗБУТ и др.). Инструктажите биват следните:
1. Начален;
2. На работното място;
3. Периодичен;
4. Извънреден.
На новоназначените работници и служители ще бъде проведено кратко практическо обучение за работа със съответната техника, материали и консумативи в новата работна среда на съответните обекти (автомивки) на Кандидата - "Дивера ВП" ЕООД.
След изтичане на горепосочените срочни трудови договори на 12 от новоназначените лица от целевите групи по проекта, трудовите им договори ще бъдат продължени с минимум 12 месеца.
Обосновка:
Настоящата дейност е ключова за борба с безработицата и подобряване на социалния капитал в град София. С осъществяването на настоящата дейност ще се осигури заетост на безработни и/или неактивни лица от целевите групи по проекта. Изпълнението на настоящата дейност ще допринесе за дълготрайното им активиране и интегриране, чрез заетост. |
156 909.60
|
167 015.75
|
Закупуване на оборудване и стопански инвентар за новите работни места: Ще се закупи следното необходимо оборудване и стопански инвентар (работно и предпазно облекло) за новите работни места, съобразно изискванията и методиката на ПМС 118/2014г.:
1. Мултифункционална машина за пране на килими - 1 бр.;
2. Лятно работно яке - 24 бр.;
3. Работен летен полугащеризон със светлоотразителни елементи - 24 бр.;
4. Летни работни обувки - 24 бр.;
5. Зимно работно яке - 24 бр.;
6. Работен зимен полугащеризон със светлоотразителни елементи - 24 бр.;
7. Зимни работни обувки - 24 бр.;
8. Работни ботуши гумени - 24 бр.
Новите работници към фирмата ще бъдат разпределени към съответните три автомивки на фирмата и ще се нуждаят от съответното работно и предпазно облекло (за 2 сезона - лято и зима), както и от необходимото оборудване за новите работни места - 1 брой мултифункционална машина за пране на килими. Спецификата на работата в автомивка изисква всички работници (независимо дали са касиери, миячи, чистачи или специалисти с контролни функциии) да носят съответно работно и предпазно облекло. Това се обосновава от факта, че през по-голямата част от работното им време те ще работят при външни условия в изключително мокра и влажна работна среда. Закупуването на планираното оборудване е необходимо за откриването на новите работни места по 3-те обекта. То ще бъде използвано съобразно текущата натовареност на автомивките от клиентите и в зависимост от текущия график на разпределянето на новите работници.
Обосновка:
Тази дейност е ключова за проекта и е определяща за изпълнението на другите проектни дейности, както и за постигането на заложените индикатори и цели. С нейното осъществяване ще бъдат закупувени необходимото оборудване и стопански инвентар за новите работни места, за да бъде осигурена трудова заетост на 24 лица от целевите групи по проекта. |
72 687.00
|
70 862.00
|
Осигуряване на наставници за хората с увреждания: Всяко от новоназначените 3 лица с увреждания ще бъде разпределено на работа в съответните три обекта (автомивки) на "Дивера ВП" ЕООД. Към всеко едно от тях ще бъде осигурен наставник от работодателя ("Дивера ВП" ЕООД). С наставниците ще бъдат сключени 3 трудови договори или допълнителни споразумения към съществуващи такива (за срок от три месеца на 1/2 от мин. работна заплата за страната), в съответствие с изискванията на българското законодателство.
Наставниците ще извършат следното, в помощ на работниците с увреждания през първите три месеца от тяхното назначение:
- Практическо обучение за работа на новоназначените работници със съответната техника, материали и консумативи в новата работна среда;
- Инструктаж на работното място за безопасни и здравословни условия на труд;
- Ежедневно ще подпомагат новоназначените лица с увреждания при изпълнение на техните служебни и трудови задължения;
- Ще подпомагат новоназначените лица с увреждания за по-бързо навлизане в работния процес и ще улесняват тяхната трудова интеграция.
Обосновка:
С осъществяването на тази дейност ще се подпомогнат новоназначените лица с увреждания по - бързо и по - лесно да навлезнат в работния процес и да се утвърдят на работното място. С назначените наставници ще се даде необходимата сигурност и внимание към новоназначените работници с увреждания, което ще допринесе за трайното им интегриране на пазара на труда и социално приобщаване. |
2 014.38
|
775.33
|
Организация и управление на проекта: Дейността е ключова за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност. В рамките на тази дейност ще се изпълнят следните задачи:
- сформиране на екипа по проекта;
- запознаване на експертите от Ръководителя на проекта с принципите и правилата на работата в екип, както и с механизмите за комуникация, оценка на риска, докладване и отчитане и обратна връзка;
- провеждане на регулярни срещи на екипа за координиране на задачите, оказване на съдействие при необходимост, оценка на напредъка;
- координация на дейностите;
- подготовка и подаване на отчети към ДО.
Екипът за организация и управление на проекта включва ръководител, координатор и счетоводител.
Ръководител на почасова заетост за 1000 часа, координатор на почасова заетост за 800 часа и счетоводител на почасова заетост за 800 часа. Всеки от членовете на екипа ще отговаря за определени задачи в изпълнението на проекта.
Екипът по проекта ще анализира позитивното или негативно влияние на външни и вътрешни фактори, които могат съществено да повлияят на изпълнението на проекта и при необходимост ще извърши промяна в организацията на изпълнение на проекта, по реда предвиден в договора и в координация с Отговорния орган по ОПРЧР.
Степента на изпълнение на проекта ще се измерва с помощта на вътрешни оперативни индикатори, както следва:
- количествени индикатори – брой сключени трудови договори; брой заети лица от целевата група; брой отпечатани плакати, стикери и флаери; брой закупено работно облекло и оборудване за новите работни места.
- качествени индикатори - интерес на целевите групи и заинтересованите към информационните материали по проекта; интерес на целевите групи за участие в проектните дейности; генерирарана добавена стойност на заетите лица.
Обратна връзка с целевата група и представителите на заинтересованите страни за изпълнението на дейностите и постигането на резултатите е основен елемент в цялостния подход на изпълнение на дейностите по проекта.
Управлението на риска е хоризонтален подход, който гарантира своевременното идентифициране на рискови фактори, тяхната оценка и предприемане на корективни мерки по отношение на изпълнението. В тях се предвижда възможност за оптимизиране на дейностите/въздействието в зависимост от външни и вътрешни фактори. Тези възможности се оценяват на основата на доклади до Ръководителя на проекта, изготвени от координатора и счетоводителя, в случай, че се констатира необходимост от оптимизация на дейностите. Докладите трябва да съдържат констатации за текущото състояние на основните индикатори, текущото състояние на паричните потоци, постъпили предложения и сигнали от външни експерти и заинтересовани страни и предложения за нуждата от промени в проекта. Въз основа на докладите екипът ще изготви корекции на план-графика и/или бюджета по месеци, съобразно настъпилите обстоятелства и ги привежда в изпълнение от следващия планиран месец, при спазване на изискванията и правилата на ОПРЧР (2014-2020г.).
Обосновка:
Дейността е ключова за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност и постигането на заложените резултати.
|
23 537.30
|
23 496.00
|
Информираност и публичност: В рамките на дейността ще се реализират мерките, свързани с изпълнението на изискванията на приложимите разпоредби на ЕС за осигуряване на информация и публичност на проект, съфинансиран от ЕС чрез ЕСФ .
На видно място в офиса на организацията ще бъде поставена табелка с информация, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ЕС, чрез ЕСФ, при пълно спазване на изискванията и указанията за мерките за визуализация, съгласно "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.".
Кандидата ще информирана обществеността за получената подкрепа от ЕС, чрез ЕСФ, като публикува на своята уеб страница - кратко описание на проекта, вкл. информация за целите и дейностите на проекта.
На всички информационни материали и други документи създавани и използвани в рамките на проекта чрез поставяне на: емблемата на ЕС, с упоменаване на Европейския съюз, упоменаване на ЕСФ, упоменаване на финансиращата програма ОПРЧР 2014-2020г., както и общото лого и слоган на ЕСИФ в България за програмен период 2014-2020 г., с информация че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ЕС, чрез ЕСФ, при пълно спазване на изискванията и указанията за мерките за визуализация, съгласно "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.".
В рамките на дейността ще бъдат изготвени и разпространени следните информационни материали:
1. Плакати - 100 бр. (формат – А2, цветност 4+0)
Плакатите ще бъдат широко разпространявани на разрешените за това публични места в гр.София. В офиса и трите автомивки на "Дивера ВП" ЕООД, на видно за обществеността място, ще бъде поставен по един плакат с информация за проекта, в който се споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз.
2. Информационни стикери - 500бр.(формат – А9, цветност 4+0)
Информационните стикери ще се раздадат на целевата група и ще се поставят върху коли измити от автомивките за информиране на обществеността в гр.София и ще се поставят за обозначаване върху закупените ДМА по дейност 2) на проекта.
3. Флаери – 3000 бр. (формат – А5, цветност 4+4)
Те ще съдържат информация за проекта, неговите цели, дейности и за обхвата на целевата група. Това ще са цветни листовки, които ще се раздават на целевата аудитория, широката общественост и заинтересованите страни живеещи в гр. София, за информиране и включване в изпълнението на планираните проектни дейности. Флаерите ще бъдат раздавани от екипа по проекта на публични места, както и ще бъдат разпространени в пощенските кутии на адреси в близост до трите автомивки (в жк. Младост 3ч., жк. Слатина и жк. Илинден).
Предпечатната подготовка и отпечатването на информационните материали (флаери, стикери и плакати) ще бъдат възложени на външен изпълнител, съобразно изискванията на ПМС 118 от 2014г.
Изготвените информационни материали (плакати, стикери и флаери) ще бъдат безплатно разпространени от екипа по проекта сред целевите групи, заинтересованите страни и приемащото общество.
Обосновка:
Тази дейност е предвидена в проекта като средство за информиране на целевата аудитория, широката общественост и заинтересованите страни живеещи в гр.София, за привличане и включване в изпълнението на дейностите по проекта. Както и за осигуряване на публичност по отношение на дейности по проекта и популяризиране на финансовата подкрепа и приноса на ЕС, чрез ЕСФ. |
2 500.00
|
2 500.00
|