Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Основната дейност на фирма "Транс-Ванков" ЕООД е производство на изделия от дървен материал, предназначен за строителството - греди, дъски, дюшеме, облицовъчна ламперия, слепени дюшеме и ламперия, слепени многослйни греди и др. Производствената дейност включва три основни етапа: първоначална обработка, изсушаване и окончателна обработка. Ограниченията в производствения процес на фирма "Транс-Ванков" ЕООД са съсредоточени в първия етап и могат да се обобщят в притежанието на морално остаряло и физически амортизирано оборудване с изключително ниската производителност, което блокира развитието на фирмата в посока поемане на по-големи поръчки, поражда забавяне в изпълнението на приетите вече поръчки и често не покриват изискванията на клиента по отношение на сроковете за изпълнение. В допълнение, притежаваните към настоящия момент машини са с голяма енергоемкост, пораждат необходимостта от използването на много ръчен труд и голямо количество неизпозван отпадъчен материал. Всичко това представлява пречка както по отношение увеличаване обема на износа, така и разширяването на пазарния дял на фирмата на национално равнище.

Основната цел на настоящото проектно предложение е преодоляване на описаните ограничения, за което се предвижда извършване на дейности по покупка и внедряване в производството на нови машини със значително по-добри производствени характеристики, благодарение на които се очаква поне двойно повишение на капацитета на производство на фирмата и увеличение на екпортния й потенциал.

Очакваните резултати от изпълнението на проекта са:
•	Модернизация на технологичните процеси във фирмата;
•	Увеличаване капацитета на производството;
•	Подобряване на ресурстната ефективност на производството;
•	Съкращаване на времето за изпълнение на поръчките;
•	Повишаване на качеството на произвежданите изделия;
•	По-добро задоволяване на потребностите на клиентите;
•	Разширяване на пазарния дял на фирмата на националния пазар;
•	Разширяване на експорния потенциал.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствените процеси: Като част от тази дейност ще бъдат закупени следните активи: 1. Количка за дървен материал - неразделна част от Вертикалния гатер банциг, който не може да работи без нея. Количката също е много бърза, с големи ускорения при спиране и тръгване, напълно автоматизирана. 2. Вертикален банциг с хидравлично подаване - в момента няма такава машина. Позиционирането на материала става бързо и прецизно. Пести много време, защото поема част от работата на гатер банцига. С нея ще се премахне част от тежкия физически труд, защото детайлите ще се подават от хидравлично устройство. 3. Многодисков циркуляр - Рязането на материала са извършва едновременно с 7-8 триона, като се поставят талпи и излизат едновременно 7-8 дъски при едно минаване на материал. За разлика от гатер банцига, многодисковия циркуляр се използва за по-малки детайли. 4. Машина за надлъжно подрязване - разполага с няколко триона и има лазери, които показват къде ще стане рязането без необходимост от смяна на размера за всеки детайл. Благодарение на тази машина се пести много време съответно се повишава капацитетът на производствения процес. 5. Конвейер за надлъжно придвижване на талпи (ляв винт) - Нов за фирмата, към момента надлъжното преместване се извършва ръчно. Чрез него се съкращава времето за транспортиране на материала, допринася за увеличаване на производителността на фирмата. 6. Конвейер за надлъжно придвижване на талпи (десен винт) - Функциите му са аналогични като т. 5 7. Напречен конвейер за детайлите - общо 3 бр. по пера 2.05, 2.06 и 2.07 от Бюджета с различни технически характеристики - нови за фирмата, към момента напречното преместване се извършва ръчно. С тяхна помощ се съкращава времето за транспортиране на материала, допринася за увеличаване на производителността на фирмата. 8. Мотокар - 1 бр. за извършване на всички дейности по товарене на изходния материал, превозване на готовата продукция до складовете и последващото и товарене за транспорт до клиента. Благодарение на мотокара посочените дейности ще се извършват при съкратено време, с възможност за по-голям капацитет на използване на машината. Всички изброени машини са взаимосвързани, тъй като представляват част от една поточна линия с подобрени технически характеристики, благодарение на които значително се съкращава времето за обработка на материала, респективно водят до увеличаване на производителността на фирмата, съответно създаване на предпоставки за увеличаване на експортния й потенциал. Покупката на посочените машини ще се осъществи при слентага последователност от поддейности: 1. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнител (1 - 4 месец ) 2. Слючване на договор с избрания изпълнител (4 - 5 месец) 3. Доставка на описаните активи и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (6 - 10 месец) 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на доставените активи и подписване на финални приемо-предавателни протоколи (11 - 18 месец) 5. Информация и комуникация във връзка с изпълнението на проекта (1 - 18месец) - поставяне на стикери, информационна табела, информация в уеб-сайта на дружеството за приноса на ЕС чрез ЕФРР и ОПИК за финансирането на проекта. 363 416.00 230 642.30
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги: Като част от тази дейност ще бъдет закупени следните активи: 1. Многодисков циркуляр - за рязане на по-малки детайли с голяма прецизност, съответно повишаване качеството на готовите изделия. 2. Машина за надлъжно подрязване - благодарение на лазерите, с които разполага машината се показват къде точно ще стане рязането без необходимост от смяна на размера за всеки детайл, съответно се подобрява качеството на готовото изделие, което е изрязано с точните детайли, без разминавания. Покупката на посочените машини ще се осъществи при слентага последователност от поддейности: 1. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнител (1 - 4 месец ) 2. Слючване на договор с избрания изпълнител (4 - 5 месец) 3. Доставка на описаните активи и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (6 - 10 месец) 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на доставените активи и подписване на финални приемо-предавателни протоколи (11 - 18 месец) 5. Информация и комуникация във връзка с изпълнението на проекта (1 - 18 месец) - поставяне на стикери, информационна табела, информация в уеб-сайта на дружеството за приноса на ЕС чрез ЕФРР и ОПИК за финансирането на проекта. 0.00 81 750.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес: Като част от тази дейност ще бъдет закупени следните активи: 1. Многодисков циркуляр - Създава предпоставки за намаляване на количеството на използвания в производството дървен материал чрез по-голяма прецизност на изрязване на детайлите; намалява се себестойността на произвежданата продукция и чрез по-ниската консумация на електроенергия. 2. Машина за надлъжно подрязване - Създава предпоставки за намаляване на количеството на използвания в производството дървен материал чрез по-голяма прецизност на изрязване на детайлите; намалява се себестойността на произвежданата продукция и чрез по-ниската консумация на електроенергия. Благодарение на внедряването на посочените машини ще се подобри ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес посредством по-прецизно оразмеряване и изрязване на производствения материал и намаляване на консумацията на ел. енергия за единица произведена продукция. Покупката на посочените машини ще се осъществи при слентага последователност от поддейности: 1. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнител (1 - 4 месец ) 2. Слючване на договор с избрания изпълнител (4 - 5 месец) 3. Доставка на описаните активи и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (6 - 10 месец) 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на доставените активи и подписване на финални приемо-предавателни протоколи (11 - 18 месец) 5. Информация и комуникация във връзка с изпълнението на проекта (1 - 18 месец) - поставяне на стикери, информационна табела, информация в уеб-сайта на дружеството за приноса на ЕС чрез ЕФРР и ОПИК за финансирането на проекта. 0.00 42 550.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.