Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира тричленен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва:
- ръководител на проекта;
- координатор по проекта;
- счетоводител по проекта.
Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 600 часа, координатора за 490 часа, а счетоводителят за 480 часа, които ще бъдат разпределени за 16 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Координаторът ще бъде по-тясно ангажиран с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта.
В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители).
Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. |
13 775.00
|
12 046.97
|
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни.
Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени:
- 2 бр. информационни табели - една за офиса на фирмата в гр. Враца и една на място в парк "Приказката";
- 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на входа на увеселителен парк "Приказката";
- 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи;
- 80 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването, обзавеждането и инвентара, закупени за целите на проекта.
Ще бъдат осигурени две публикации в местни медии - 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати.
В допълнение информация за проекта, схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и ОП РЧР ще бъде публикуван на интернет страницата www.prikazkata.com, a бенефициентът предвижда да организира за своя сметка заключително събитие в края на проекта в самия парк.
Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ |
2 540.00
|
2 540.00
|
Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 13 лица:
- 1 лице на длъжност "Псохолог";
- 3 лица на длъжност "Аниматор";
- 2 лица на длъжност "Дърводелец";
- 2 лица на длъжност "Работник, озеленяване";
- 2 лица на длъжност "Монтажник, сложни/комбинирани изделия";
- 1 лице на длъжност "Художник-декоратор";
- 2 лица на длъжност "Експерт продажби".
Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати. За лицата на длъжности "Психолог" и "Експерт продажби" ще се изисква висше образование, а за останалите - средно. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, като се предвижда над 50 % от новонаетите да бъдат безработни и/или неактивни лица от тази възрастова група. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната власт и професионални училища от гр. Враца и региона, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта.
Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 13 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на Кандидата. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, както и желание за работа в увеселителен парк. |
0.00
|
0.00
|
Осигуряване на заетост на 13 лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 13 лица без работа в увеселителен парк "Приказката" до 12 месеца. Ще бъдат наети 13 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности:
- 1 лице на длъжност "Псохолог";
- 3 лица на длъжност "Аниматор";
- 2 лица на длъжност "Дърводелец";
- 2 лица на длъжност "Работник, озеленяване";
- 2 лица на длъжност "Монтажник, сложни/комбинирани изделия";
- 1 лице на длъжност "Художник-декоратор";
- 2 лица на длъжност "Експерт продажби".
Лицето на длъжност "Психолог" ще бъде ангажирано в подготовката и прилагането на обучителни програми и програми за групови посещения. Лицата на длъжност "Аниматор" ще бъдат ангажирани с посетителите на парка. Лицата на длъжности "Дърводелец", "Работник, озеленяване", "Монтажник, сложни/комбинирани изделия" и "Художник-декоратор" ще бъдат ангажирани с поддръжката на парка, атракционните съоръжения в него, катко и с разработването и инсталацията на нови атракции. Лицата на длъжност "Експерт продажби" ще бъдат ангажирани в работата с клиенти и контрагенти.
В рамките на дейността ще се сключат трудови договори с избраните лица за срок до 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. При определянето на възнагражденията за лицата се взема предвид очакваното от началото на 2016 г. увеличаване на установената за страната минимална работна заплата до 420 лв. и минималния осигурителен доход за съответната икономическа дейност и квалификационни групи професии.
В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в цялостната дейност на фирмата, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата в екипа на "Басай" ЕООД. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 7 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички тринадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията.
На всички новонаети лица ще бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. |
77 379.12
|
70 245.25
|
Осигуряване на оборудване, обзавеждане и инвентар за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни кколичества и обем във фирмата. В допълнение новозакупените оборудване, обзавеждане, инвентар, лични предпазни средства и работно облеко ще осигурят по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следните материални ресурси ще бъдат осигурени за нуждите на новоразкритите работни места:
За трите лица на длъжности "Психолог" и "Експерт продажби" ще бъдат осигурени 3 бр. бюра, 3 бр. работни столове, 3 бр. преносими компютри (лаптопи) с размер на екрана най-малко 15,6", с двуядрени процесори с тактова честота над 2,2 GHz, 4 МВ оперативна памет и размер на твърдия диск най-малко 500 GB, 3 бр. мобилни телефони и 1 бр. мултифункционално цветно лазерно устройство (принтер, скенер, копир).
За три лица на длъжност "Аниматор" ще бъдат закупени 2 бр. алпийска седалка; 2 бр. ремъци; 4 бр. карабинери и самохвати; 2 бр. ролка тандем; 1 бр. алпийско осигурително устройство; 2 бр. алпийска предпазна каска; 2 бр. радиостанция (УКВ); 1 бр. преносима тонколона с микрофон и USB порт; 2 бр. раница за инвентар; 2 чифта ръкавици.
Дейността на лицата на длъжност "Дърводелец" ще бъде осигурена с 1 бр. щрайхмус/абрихт машина; 1 бр. струг за дърво; 1 бр. настолен циркуляр; 1 бр. настолна бормашина; 1 бр. винтоверт; 1 бр. електрически саблен трион; 1 бр. електрически кабел удължител с дължина 100 м.; 1 бр. електрическа дрелка; 1 бр. ръчен вибрационен прободен трион; 1 бр. лазерен нивелир.
На лицата на длъжност "Работник, озеленяване" ще бъдат осигурени 1 бр. храсторез; 1 бр. бензинова резачка; 1 бр. бензинова косачка; 2 бр. лопати; 2 бр. гребла; 1 бр. маркуч за поливане с дължина 100 м.; 2 бр. ръчни товарни колички; 2 бр. лозарски ножици; 1бр. електрическа дробилка за клони.
За лицето на длъжност "Художник-декоратор" ще бъде закупени 1 бр. компресор за въздух; 1 бр. маркуч за въздух за компресор; 1 бр. бояджийски пистолет за компресор; комплект бояджийски четки; 1 бр. предпазни очила; 1 бр. предпазна маска-филтър; 1 бр. бетонобъркачка за изливане на бетонови фигури; 1 бр. фреза за метал и дърво.
За двете лица на длъжност "Монтажник, сложни/комбинирани изделия" ще бъдат закупени 2 бр. работна алпийска седалка; 2 бр. ремъци; 4 бр. карабинери и самохвати; 2 бр. ролка тандем; 1 бр. алпийско осигурително устройство; 1 бр. сглобяема (секционна) алуминиева стълба; 1 бр. лазерна ролетка; 2 бр. работна алпийска предпазна каска; работни алпийски въжета с дължина 200 м.; 2 бр. раници за инвентар и инструменти; 2 чифта ръкавици; 1 бр. тирфор за изпъване на въжета.
За всички 10 лица на длъжности "Аниматор", "Дърводелец", "Работник, озеленяване", "Художник-декоратор" и "Монтажник, сложни/комбинирани изделия" ще бъдат закупени пълни комплекти работно облекло.
Планираното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар е спрямо изискванията на работните места, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено, като същевременно бъде осигурена необходимата безопасност и здраве при работа. |
41 374.00
|
41 588.00
|
Чуждоезиково обучение на новонаети лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат своите знания и умения и придобият ключови компетентности релевантни към изискванията на заеманите от тях длъжности. За целта ще се осигури обучение по английски език в рамките на Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" за 6 лица на длъжности "Психолог", "Аниматор" и "Експерт продажби". Обучението по английски език е необходимо поради растящия брой на чуждестранни клиенти на увеселителния парк, както и от желанието на фирмата да разширява клиентската си база освен у нас и в чужбина.
Обучението ще е с минимална продължителност от 300 учебни часа и ще обхваща три нива на обучение. Конкретните нива ще бъдат определени за индивидуално за всеки обучаем след полагане на входящ тест. Обучението ще се провежда в продължение на 7 месеца по три часа всеки работен ден след приключване на работното време. След всяко ниво на обучение ще бъде полаган изпит от обучаемите за съответното ниво. На успешно преминалите обучение по английски език ще бъдат издадени сертификати за преминато обучение по съответните нива. |
4 200.00
|
4 200.00
|