С успешното изпълнение на настоящия проект ще бъде удовлетворена потребността на кандидата за създаване на предприятие за извършване на общи геодезически дейности, фотограметрия, 3D моделиране, ГИС и проектиране.
Целева група е колективът на дружеството кандидат, представител на новосъздадените предприятия, желаещи да развиват дейност в „Сектори, свързани с преодоляването на европейски и регионални предизвикателства“ по настоящата процедура.
За постигане на основната цел на проекта са планирани дейности, насочени към:
1. Реализиране на пазара на предприемаческата идея на произведените продукти;
2. Визуализация на проекта.
В тази връзка, ще се:
- сформира квалифициран екип, който ще проектира, разработва и произвежда продуктите на предприемаческата идея.
- внедрят специализирано оборудване, необходими за реализация на предприемаческата идея;
- изготвят информационна табела и обозначителни стикери за популяризиране на проекта и информиране на обществеността за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК 2014-2020.
В резултат, ще бъде създадено едно работещо и конкурентоспособно ново предприятие.
Ще бъдат създадени 6 работни места. На 6 от наетите лица ще бъде осигурена устойчива заетост, като е предвидено едно от тях, да е лице с трайни увреждания.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта ще допринесат за реализирането на пазара на предприемаческата идея на „БОМАП-БГ“ ООД и позиционирането ѝ като конкурентоспособно и устойчиво предприятие на местния пазар.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея – ЧАСТ 1
Дейността ще бъде изпълнена чрез:
• Наемане на квалифициран персонал – 6 бр.,
• Закупуване на:ДМА:
- Скенер за наземно 3D лазерно сканиране – 1 бр.;
- Аеро Фотограметрична система – 1 бр.;
- Компютърна система с вградена операционна система – 5 бр.
: Като част от дейността ще бъдат:
- наети 6 бр. квалифициран персонал;
- закупени:
o Скенер за наземно 3D лазерно сканиране – 1 бр.;
o Аеро Фотограметрична система – 1 бр.;
o Компютърна система с вградена операционна система – 5 бр.
Реализирането на дейността е невъзможно без екип от квалифицирани специалисти.
Дружеството е новорегистрирано и към момента на кандидатстване не разполага с необходимия за реализацията на предприемаческата идея квалифициран персонал.
За осигуряване на екип, ангажиран с реализация на предприемаческата идея е планирано да се привлекат и сключат трудови договори с 6 бр. квалифицирани специалисти.
• На първо място, в екипа по проекта ще бъдат привлечени високо квалифицирани експерти – Геодезисти – водещи експерти в съответните области, които ще са ангажирани с планирането, организацията и изпълнението на основните етапи и процеси за извършване на общи геодезически дейности, фотограметрия, 3D моделиране, ГИС и проектиране. Геодезист - Водещ експерт - ръководител проектиране;
• Геодезист - Водещ експерт - сканиране и заснемане на обектите на терен;
• Геодезист - Водещ експерт - ръководител обработка на измервания и 3D моделиране и изработване на ортофото планове;
В екипа по проекта ще бъдат привлечени и 3 броя квалифицирани специалисти, които ще са ангажирани с изпълнението на полските геодезическите дейности, обработката на данните от измерванията и програмиране:
• Геодезист;
• Техник Земемер;
• Компютърен техник, бази данни и web базирани приложения.
Периодът за реализация на предприемаческата идея (внедряване и предлагане на услугите) е планирано да стартира след доставка на планираните за закупуване по проекта активи: от 8-ми до 18-ти месец.
Планираният период на заетост лицата от екипа е еднакъв за всички: 11 месеца (от 8-ми до 18-ти месец, включително) при 4 работни часа на ден.
Планираните възнаграждения на членовете на екипа (Бюджет за заплати и осигуровки, вкл. и за сметка на работодателя) са:
• Геодезист - Водещ експерт - ръководител проектиране: 6600.00 лв.;
• Геодезист - Водещ експерт - сканиране и заснемане на обектите на терен: 6600.00 лв.;
• Геодезист - Водещ експерт - ръководител обработка на измервания и 3D моделиране и изработване на ортофото планове: 6600.00 лв.;
• Геодезист: 4950.00 лв.;
• Техник Земемер: 4950.00 лв.;
• Компютърен техник, бази данни и web базирани приложения: 4950.00 лв.;
Общият бюджет за заплати на квалифицирания персонал: 34650 лв.
За изпълнение на дейността и в частност, за изпълнение на етапа за внедряване и предлагане на услугите, предмет на предприемаческата идея е необходимо да се създаде необходимата технологична обезпеченост. Към момента на кандидатстване дружеството не разполага с необходимото оборудване за прилагане на необходимите за реализация на предприемаческата идея процеси за геодезическо измерване и заснемане, за 3D лазерно сканиране и 3D фотограметрия, както и с необходимия софтуер за обработка и проектиране. Стратегията на дружеството е да инвестира основно в оборудването осигуряващо възможността за 3D лазерно сканиране и 3D фотограметрия.
В тази връзка, за осигуряване на технологична обезпеченост за прилагане на основните процеси за 3D лазерно сканиране и 3D фотограметрия е планирало закупуването на:
• Скенер за наземно 3D лазерно сканиране – 1 брой, необходими за внедряването на технологичен процес на 3D лазерно наземно сканиране.
• Аеро Фотограметрична система – 1 брой, (състояща се от безпилотен летателен апарат, 3D камера за заснемане и софтуер за обработка на фотограметрични данни), необходим за внедряването на технологичен процес за 3D фотограметрия.
ПРОДЪЛЖАВА В ЧАСТ 2
249 750.00
0.00
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея – ЧАСТ 2.
ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ЧАСТ 1
: ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ЧАСТ 1
ДЕЙНОСТ ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ – ЧАСТ 2.
За осигуряване на процесите по обработка на изображенията от лазерния скенер, както и за последваща обработка, 3D дигитализация, визуализация и прототипиране е необходимо да се ползват специализирани софтуерни продукти, които софтуерни продукти дружеството планира да осигури за собствена сметка. Основната причина за подобно решение е фактът, че необходимите специализирани софтуерни продукти се предлагат на пазара под формата на абонамент, което ги прави недопустим разход по настоящата процедура. Кандидатът ще осигури за собствена сметка следните софтуерни продукти:
- Специализиран софтуер за обработка на сканираните със Скенер за наземно 3D лазерно сканиране данни: SCENE - 1 бр.
- Специализиран софтуер за геодезия, кадастър и проектиране: Auto Cad civil 3D – 1 бр.; CADIS – геодезически софтуер -2 бр.
За обезпечаване на нормалната работа и функционалност на предвидените за внедряване със собствени средства софтуерни приложения, както и на специализирания софтуер част от Фотограметрична система са необходими високопроизводителни компютърни системи, с които кандидатът не разполага към момента на кандидатстване.
В тази връзка, е планирано да се закупят 5 броя компютърни системи за обезпечаване на 5 работни места за софтуерна обработка и проектиране:
• Компютърна система с вградена операционна система – 1 бр. , необходима за обезпечаване работоспособността и функционалността на специализиран софтуер за обработка на сканираните със Скенер за наземно 3D лазерно сканиране данни SCENE;
• Компютърна система с вградена операционна система – 1 бр. , необходима за обезпечаване работоспособността и функционалността на специализиран софтуер за обработка на фотограметрични данни, част от Аеро Фотограметрична система;
• Компютърна система с вградена операционна система – 1 бр. , необходима за обезпечаване работоспособността и функционалността на специализиран софтуер за изчертаване на геодезически заснемания и проекти Auto Cad civil 3D;
• Компютърна система с вградена операционна система – 2 бр. , необходима за обезпечаване работоспособността и функционалността на 2 броя специализиран геодезически софтуер за кадастър и проектиране CADIS.
За всеки един от предвидените за закупуване материални активи е осигурена оферта от производител или първи по ред доставчик, като заложената цена в бюджета е завишена с до 10 %.
Общ бюджет за ДМА: 215 100 лв.
За успешното реализиране на дейността е необходимо и подходящо работно помещение с площ между 30 и 60 кв. м., което дружеството ще осигури за собствена сметка.
0.00
0.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. плакат и 14 бр. стикери): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 бр. плакат и 14 бр. стикери.
Чрез изпълнението на дейността се цели да се осигури необходимата публичност и информираност на обществеността относно проектната инициатива и оказаната финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност" 2014 – 2020.
Дейностите по визуализация и осигуряването на необходимата публичност и информираност на обществеността относно проектната инициатива и оказаната финансова подкрепа от Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 ще се изпълняват в съответствие с всички изисквания на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО, както и чл. 6 от Общите условия към финансираните по Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. договори за безвъзмездна финансова помощ.
Дейността включва осигуряване на подходяща визуална идентификация върху всички активи, публикации и документи, изготвени във връзка с изпълнението на проекта за информиране на обществеността и на участниците в проекта за получената от фондовете пoдкpeпa.
При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта и ще се спазват задължителните елементи и графични стандарти към всяко едно информационно средство, съгласно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа като:
• Поставим информационен плакат (с минимален размер А3) по време на изпълнението на проекта, която да удостоверява, че изпълняваният проект е с финансовата подкрепата на Европейския Съюз и Република България и Европейския фонд за регионално развитие.
Плакатът ще бъде поставен на видно за обществеността място - на входа на сградата.
- Планиран разход:
- Плакат с информация за проекта - 1бр.: 200,00 лв.
• Върху всяка закупена машина/оборудване ще бъдат поставени по 2 броя стикери, с които се удостоверява, че закупеното оборудване е доставено с финансовата подкрепата на Европейския Съюз и Република България и Европейския фонд за регионално развитие.
- Планиран разход:
- 14 бр, стикери за визуализация: 42,00 лв.
• Информиране на новоназначените по проекта лица за проекта и неговото финансиране при постъпване на работа.
Целевата група по проекта ще получи информация за проекта и неговото финансиране чрез провеждания с тях инструктаж при постъпване на работа.
• Използване на предоставените образци на документи по проекта със зададената визуализация и подсигурена визуална идентификация на всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, с посочване че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете.
Общ размер на разходите за дейността: 242,00 лв.
242.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN