Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 781 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

С настоящия проект ще се подобрят хидротехническите характеристики на съществуващ участък от деривационен канал към напоителна система "Каябаш", в землището на с. Градец, община Котел. Представлява линеен инфраструктурен обект. Съществуващия деривационен канал обект на инвестиция, представлява преминаване на дюкер над дере между две шахти входна и изходна, като входната е оборудвана с груба решетка под наклон. Дюкерът с обща дължина 10,517 км, е от стоманени тръби, частично изолирани, силно корозирали, на практика загубите са над 90% и реално почти цялото водно количество отива в дерето, вмсто да се прехвърля в изходната шахта. Освен реконструкция на дюкера е предвидено да се рехабилитира и част от деривационния канал в района на преминаването надере "Мечо дере" с цел създаване на подходящи участъци за измерване на преминалите водни маси през дюкера. Деривационният канал започва от водохващане "Бъчван дере" и се влива в главния деривационен канал като километрирането започва от вливането и расте към водохващането на дерето. Предвидени са дейности по рехабилитация и частична корекция на нивелетата на деривационния канал на участъци преди и след дюкера. Преди започване на същинското СМР, се предвижда основно почистване от на носи, дървета и храсти по целия сервитут на канала и дерето за отвеждане на високите води. Предвижда се и конструктивно укрепване на шахтите - входна и изходна, чрез хващане към съществуващата констукция. За отвеждане на излишните води зад гърба на стените на облицовката и спадане на подпочвените води се предвижда под колекторен дренаж. Участъкът, който се предлага за реконструкция е разположен на надморска височина от 482,45 м. до 494,60 м.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изпълнение на СМР за реконструкция/рехабилитация/ремонт на сгради и друга недвижима собственост, изцяло свързанис напояване, включително такива, използвани за опазване на околната среда, при модернизация на деривационен канал към напоителна система "Каябаш" в имот с дентификатор 17436.58.913, землището на с. Градец, общ. Котел, обл. Сливен.: Обект на обществената поръчка е строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1б от ЗОП, за модернизация на деривационенканал към напоителна система "Каябаш" в имот с идентификатор 17436.58.913, землището на с. Градец, общ. Котел, обл.Сливен. Към проекта е предвидено подмяна на тръбата на дюкера и модернизация на част от канала преди и след дюкера кактоследва: •Рехабилитация на част от канала преди и след дюкера с обща дължина 98,00 м., от които два праволинейни участъка сдължина от 14 метра, всеки ще се модернизира чрез полагане на стоманобетонови корита КЕ 120х120х200 см., на коитоучастъци се дава възможност за монтаж на измервателно устройство преди и след дюкера съгласно изискванията намярката. Останалата част от трасетата ще се модернизира чрез полагане на стандартна геоклетъчна система с пълнителот бетон с дълбочина на клетката 7,50 см., върху предварително положени геотекстил и изолационна мембрана отмодифициран битум отгоре. •Реконструкция и модернизация на входна и изходна шахти чрез запълване на пукантини и полагане на мазанахидроизолация на полимер циментова основа като на входната шахта се подменя и грубата решетка . •Подмяна на дюкерна тръба с общо трасе от 28,85 м с диаметър ф812.8х8 мм, чрез заварка на място стоманени парчета сразлична дължина и дъги с диаметър и материал като основната тръба. •Допълнителни дейности по укрепване на двата ската и част от откоса след дюкера с конструкция от габиони с различнависочина , изграждане на водосток двутръбен под трасето на дюкера с тръби от GRP DN 1300. Подробно описание на дейностите за изпълнение на СМР са представени в инженерния проект, техническатаспецификация за избор на изпълнител, КС и КСС. 560 159.64 0.00
Закупуване и/или инсталиране на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупкана нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН. Доставка на Багер верижен мини WV 1000-1500 за поддръжка на хидротехническата изправност на хидромелиоративнисъоръжения собственост на „Напоителни системи” ЕАД - 1 брой. 54 543.00 0.00
Изграждане и/или инсталиране на системи за отчитане и мониторинг на ползваните количества вода, включително свързани с превенция от вредното въздействие върху околната среда: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на разходомерни устройства за измервания на водни количества при безнапорно течение. Предметът на настоящатапоръчката включва: доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на измервателните устройства посочени в Техническата спецификация. 39 266.00 0.00
Строителен надзор: В изпълнение на дейността Изпълнителят следва да извърши услугите качественото и навременно, в пълно съответствиес действащата нормативна уредба и с изискванията на Възложителя в т.ч. Техническа спецификация - Раздел X отдокументацията и техническото задание. 1.Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа –предмет на поръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилаганетому и другите относими нормативни документи2. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. заминималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажниработи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба 3.Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа и изготвянето на документация от Изпълнителя поДоговора за строителство за входиране на Заявление по чл. 54 а от ЗКИР в Агенция по геодезия, картография и кадастър,респ. служба по геодезия, картография и кадастър с геодезическото заснемане на изпълненото строителство зананасянето му в кадастъра. 3. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълненистроителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а отЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите и Отчет за изпълнение на Плана за управление настроителните отпадъци съгласно приложение № 6 от Наредба от 05.12.2017 г. за управление на строителните отпадъци иза влагане на рециклирани строителни материали 4. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Разрешение за ползване – предметна поръчката 5. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за изпълнението на поръчката за всеки месец отизпълнението на Договора, Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, Докладии становища при поискване от Възложителя 6. Изготвяне и представяне на Възложителя на Окончателен отчет за изпълнението на поръчката след получаване наРазрешение за ползване на строежа 7. Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежа в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове заизпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти 8. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Програма заразвитието на селските райони 2014 – 2020 г. 9 500.00 0.00
Консултантски услуги за организация и управление: Управлението на проекта се изразява в организиране и управление на ресурсите по такъв начин, че предвиденитедейности да се извършат при спазване на заложените рамки за бюджет, срок, качество, обхват, рискове и ползи. Оперативното управление се отнася до управлението на бизнес процесите, дейностите в тези процеси и ресурсите с целпостигане на най-високо ниво на ефективност и ефикасност на работата и максимизиране на ползите и резултатите. Административното управление представлява прилагане на знания, умения, средства и методи за изпълнение назаложените дейности, за да се удовлетворят изискванията на проекта. Основните фази/етапи от административнотоуправление на проекта са: • Иницииране и стартиране на проекта; • Планиране на изпълнението на проекта; • Управление на реализацията на проекта; • Мониторинг и контрол на проектните дейности; • Представяне на работата пред Възложителя; • Административно приключване. Основни дейности по управление на проекта: 1. Подготовка на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнението на договора към Държавен фонд „Земеделие“ -Разплащателна агенция (ДФЗ/РА); 2. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; 3. Осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени отИзпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Присъствие при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Подпомага Възложителя при подготовка за отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Подготовка и окомплектоване на заявки за авансово и окончателно плащане; Осъществяване на контрол и преглед надокументацията при изпълнението на всеки етап от предвидените строителни работи по проекта, предвиденитеизмервателни устройства които да се монтират на рехабилитираните обекти, както и предвиденото закупуване наспециализирана механизация за поддръжка на хидротехническите обекти; 7. Спазване на мерки за информация, публичност и популяризиране на проекта. 3 250.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта, извършвани от служители на кандидата: „Напоителни системи” ЕАД кандидатства с проектни предложения по процедура № BG06RDNP001-4.016 „Проектнипредложения от „Напоителни системи“ ЕАД за възстановяване на съществуващи хидромелиоративни съоръжения занапояване“. За реализация на дейностите извършвани от служители на кандидата, както и адекватно и ефективно изпълнение на ангажиментите по администриране, ще да бъдат определени от управителите на клонове и Центално управлене по преценка на изпълнителния директор, служители съобразно Приложение 4 към Условията за кандидатстване - Методика за определяне размера на възнагражденията на лицата, включени в екипи за извършване на дейности по организация и управление на проекта, извършвани от страна на кандидата от раздел 14.1 „допустими разходи“ на условията за кандидатстване по процедура № BG06RDNP001-4.016. Размерът на възнаграждението по проект се планира, изхождайки от съответната часова ставка за съответното лице или брой лица. 6 539.69 0.00
АВТОРСКИ НАДЗОР: т.1. „Авторски надзор” е дейността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която той извършва на строителната площадка, като “Проектант” по смисъла на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по-специално: 1.1. контрол на строителната площадка във връзка с качеството на ремонтно, строително-монтажните работи и стриктното спазване на проекта; 1.2. консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; 1.3. участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 1.4. съдействие при избор на материали; 1.5. консултации, извършвани на работното място на проектанта или чрез електронните средства за комуникация; 1.6. изработване на допълнителни чертежи на детайли; 1.7. извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в заповедната книга на строежа и в екзекутивните чертежи, когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; 1.8. участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. т.2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и наредбите към него: 2.1. Да упражнява авторския надзор по време на строителството на обекта и до въвеждането му в експлоатация с издаване на разрешение за ползване; 2.2. Да съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор, всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.3. Да спазва всички изисквания на чл. 162 от ЗУТ, Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.4. Да изготвя и заверява екзекутивна документация по проекта при необходимост; 2.5. За удостоверяване на извършения авторски надзор да попълва Протокол при всяко посещаване на строежа, в който задължително нанася времето на своя престой по часове. Протоколът за упражняване на авторския надзор се изготвя в два екземпляра и задължително се подписва при всяко посещение на строежа от лицето, упражняващо инвеститорски контрол на обекта; 2.6. Да предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ месечни отчети до 10-то число на месеца, следващ месеца на извършения авторски надзор, в който отразява напредъка на строителните дейности, наличие на възникнали проблеми и съответните мерки за решаването им. Към месечния отчет се прилагат копия от подписаните Протоколи, доказващи реалното упражняване на авторски наздор; 2.7. Да изпълнява предмета на договора с участието на проектантите на съответните части на проекта, като предостави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ списък на тези лица при сключване на договор. 2.8. Разпорежданията на проектанта, упражняващ авторски надзор, касаещи незначителни промени в инвестиционния проект в процеса на строителството, задължително се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и се отразяват в заповедната книга на строежа. 2.9. Да съхранява всички документи по изпълнението на проекта, съгласно разпоредбите на действащото законодателство. 2.10. Да уведоми с писмено известие ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за спиране на изпълнението на този проект поради непреодолима сила. 2.11. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да се позове на незнание и/или непознаване на дейностите, свързани с изпълнение на предмета на договора за упражняване на авторски надзор, поради която причина да иска изменение или допълнение на същия. 5 601.60 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.