Организация и управление на проекта: Сформиране на екип за управление на проекта.
Екипът за управление на проекта се състои от 5 души: ръководител на проекта, счетоводител, технически експерт, инвеститорски контрол и експерт „Обществени поръчки“.
Членовете на екипа ще отговарят на изискванията на ОПРР за минимум средно образование, подходящо за заеманата от тях длъжност и опит в дейности по управлението и/или изпълнението, координацията, контрола и администрирането на проекти или компетенции в сферата на заеманата позиция.
Ръководителят на проекта е с висше образование, степен „Магистър“ и над 3 години опит в управлението и/или изпълнението, координацията, контрола и администрирането на инфраструктурни проекти.
Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на тръжните процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансовото управление на проекта и документооборота. Автобиографията на предварително избрания ръководител на проекта е приложена към проектната документация. Ръководителят носи основната отговорност за наблюдението и контрола по изпълнение на всички дейности.
Разходите за управление на проекта са разпределени индикативно както следва:
Ръководител: 30 месеца х 41 часа х 7,00 лв. часова ставка = 8 610,00 лв. или 11 451.30 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя./за държавни служители/;
Счетоводител: 30 месеца х 53 часа х 5.36 лв. часова ставка = 8 522,40 лв. или 10 160.41 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя./за служител по трудово правоотношение/;
Технически сътрудник: 30 месеца х 53 часа х 5.36 лв. часова ставка = 8 522,40 лв. или 10 160.41 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя./за служител по трудово правоотношение/;
Инвеститорски контрол: 20 месеца х 80 часа х 5.54 лв. часова ставка = 8864,00 лв. или 10 567.66 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя./за служител по трудово правоотношение/;
Експерт „Обществени поръчки“: 12 месеца х 50 часа х 7.22 лв. часова ставка = 4332,00 лв. или 5761,56 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя./за държавен служител/. |
48 101.34
|
47 134.71
|
Информация и публичност: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки, в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Тази дейност включва:
2.1 Изработка и поставяне на билборд - На една от строителните площадки ще бъде поставен билборд с размери 4x3. На него ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет. Монтажът ще бъде извършен преди официалната церемония "Първа копка" и/ или при стартиране на изпълнение на дейностите по проекта. Отстраняването му ще се извърши не по-късно от три месеца след приключване на работата по проекта.
2.2. Изработка и поставяне на постоянна обяснителна табела - една постоянна табела с минимален размер 50х70 см ще бъде монтирана на видно място, достъпно за широката общественост. Монтажът на табелата трябва да се извърши в рамките на една седмица след датата на отстраняване на билборда.
2.3 Организиране церемония "първа копка" и церемония за откриване на обекта - ще бъдат организирани две церемонии - при започването и приключването на СМР дейностите. Събитията ще бъдат анонсирани чрез разпространение на прессъобщение. Предварителната информация ще бъде публикувана на страницата на община Сливен, ще бъде уведомен УО на ОПРР, както и Областен информационен център - Сливен. На подходящо място ще бъде монтиран информационен банер.
След приключването на събитията ще се изготви прессъобщение, в което резюмирано ще се представя информация за проекта. Текстът ще се публикува в страницата на община Сливен.
2.4. Организиране на публични събития- в рамките на проекта трябва да бъдат организирани 2 публични събития. Събитията ще бъде анонсирани чрез разпространение на прессъобщение. Предварителната информация ще бъде публикувана на страницата на община Сливен, ще бъде уведомен УО на ОПРР, както и Областен информационен център - Сливен. На подходящо място ще бъде монтиран информационен банер. След приключването на събитията ще се изготви и разпространи прессъобщение, в което резюмирано ще се представи информация за проекта. Текстът ще се публикува в страницата на община Сливен.
2.5. Изработка на банер - по проекта ще бъде изработен един информационен банер. Дизайнът на банера следва да съдържа: емблемата на ЕС , изписването на фразата "Европейски съюз", наименованието на фонда, общото лого на програмен период 2014-2020г., с наименованието "Оперативна програма Региони в растеж", наименованието на проекта и неговата стойност в български лева.
2.6. Публикации - в рамките на проекта ще бъдат публикувани 3 броя статии в местни/ регионални медии за напредъка на проекта.
2.7. Информация за хода на изпълнение на проекта ще бъде публикувана и актуализирана на уеб-страницата на Общината от стартиране на проекта до неговата окончателна реализация.
Разходите за дейността /без ДДС / са разпределени както следва:
- Изработка и поставяне на билборд - 1 х 1 200 лв. = 1 200 лв.
- Изработка и поставяне на постоянна обяснителна табела - 1 х 1 000 лв. = 1 000 лв.
- Организиране на церемония „Първа копка“ - 1 х 2 200 лв.= 2 200 лв.
- Организиране на церемония по откриване на обекта - 1 х 2 200 лв.= 2 200 лв.
- Организиране на публични събития - 2 х 500 лв.= 1 000 лв.
- Изработка на банер - 1 х 730 лв.= 730 лв.
- Публикации в местни/ регионални медии за напредъка на проекта - 3 х 500 лв.= 1 500 лв. |
5 990.00
|
7 188.00
|
Провеждане на обществени поръчки: В рамките на дейността ще бъдат проведени следните общ. поръчки:
1. Изпълнение на инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) на обектите по проект „Подобряване на градската среда на Сливен – Етап ІІ“ по три обособени позиции:
1.1. Обособена позиция 1: Изпълнение на инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) на обект „Рехабилитация, благоустрояване и обновяване на обществени озеленени площи за широко ползване и междублокови пространства в кв. „Сини камъни“
1.2. Обособена позиция 2: Изпълнение на инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) на обект „Рехабилитация, благоустрояване и обновяване на обществени озеленени площи за широко ползване и междублокови пространства в кв. „Българка“
1.3. Обособена позиция 3: Изпълнение на инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) на обект „Рехабилитация, благоустрояване и обновяване на обществени озеленени площи за широко ползване и междублокови пространства в кв. „Дружба“
Процедурата ще бъде възложена по реда на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, чрез Публично състезание. Обща прогнозна стойност: 2 498 189.18 лв. без ДДС, разпределена както следва:
Обособена позиция 1: 879 175,32 лв. без ДДС
Обособена позиция 2: 742 585,48 лв. без ДДС
Обособена позиция 3: 876 428,38 лв. без ДДС
2. Избор на консултант за изготвяне оценка за съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор по време на строителство на обектите по проект „Подобряване на градската среда на Сливен – Етап ІІ“ по три обособени позиции:
2.1. Обособена позиция 1: кв. „Сини камъни“
2.2. Обособена позиция 2: кв. „Българка“
2.3. Обособена позиция 3: кв. „Дружба“
Обща прогнозна стойност: 24 021,07 лв. без ДДС, разпределена както следва:
Обособена позиция 1: 8 453,61 лв. без ДДС
Обособена позиция 2: 7 140,26 лв. без ДДС
Обособена позиция 3: 8 427,20 лв. без ДДС
Процедурата ще бъде възложена чрез директно възлагане /по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП/ или събиране на оферти с обява /по реда на чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП/ или публично състезание /по реда на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП/*
* при натрупване на стойности с идентични или сходни дейности
Точният ред на възлагане ще бъде определен към момента на откриване на възлагането.
3.Информация и публичност по проект "Подобряване на градската среда на Сливен – Етап ІІ"
Прогнозната стойност на поръчката ще е 9 830 лв. без ДДС
Процедурата ще бъде възложена чрез директно възлагане /по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП/ или събиране на оферти с обява /по реда на чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП/ или публично състезание /по реда на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП/*
* при натрупване на стойности с идентични или сходни дейности
Точният ред на възлагане ще бъде определен към момента на откриване на възлагането.
4. Одит на проект "Подобряване на градската среда на Сливен – Етап ІІ"
Прогнозната стойност на поръчката ще е 9 058,33 лв. без ДДС
Процедурата ще бъде възложена чрез директно възлагане /по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП/ или събиране на оферти с обява /по реда на чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП/ или публично състезание /по реда на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП/*
* при натрупване на стойности с идентични или сходни дейности
Точният ред на възлагане ще бъде определен към момента на откриване на възлагането. |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на инженеринг на обектите по проекта: В кв. Дружба се предвиждат следните СМР:
В кв. 614 ще бъде оформена централна алея с ширина 3,5 м. и дължина 150 м. Напречни алеи ще разделят зелената площ на 4 сектора. Източно от алеята ще бъде изграден открит паркинг с 61 паркоместа. Между бл. 12 и бл. 13 е предвидена „кръгова алея“, която оформя малък площад. В този подрайон ще бъде изградена открита сцена със 100 места. Алейните настилки ще бъдат от оцветени вибропресовани блокчета и плочи в различна форма и цвят. Парковото обзавеждане ще бъде от скамейки, кошчета за боклук, различни видове перголи, питейни фонтанки и беседки. Предвидени са места за детски площадки, място за игра на тенис на маса, маса за игра на шах и табла, едностранни и двустранни осветителни тела, както и озеленяване.
В кв. 615 се подменя изцяло алейната и тротоарна настилка, като се монтира парково обзавеждане, сходно с това в кв. 614. В южната част на парцела се изгражда комбинирано спортно игрище и сектор за фитнес на открито. На площите, прилежащи към жилищните блокове, ще бъдат положени настилки от вибропресовани бетонови блокчета и плочи, като бетоновите настилки до блоковете от източна страна ще бъдат заляти с оцветена бетонова смес. До всички входове са предвидени нови скамейки и кошчета за боклук. Стойност на инженеринта за обекта: 876 428.38 лв. без ДДС.
В кв. Българка идейният проект предвижда направа на три благоустроени зони, съответно в кварталите 565, 566 и 568 и оформяне на 230 паркоместа. Паркингите се изпълняват с елементи тип „еко“ павета, като се отделят от асфалта с легнали бетонови бордюри. Предвижда се направа на нови тротоари и бордюри около паркингите. Благоустроените зони в кв. 565 и 566 включват по една детска площадка за деца от 2 до 12г. със сертифицирани съоръжения за игра, удароп. настилка и ограда, алеи с декоративна настилка, формиращи зони за отдих с беседки и пейки, както и озеленени площи с храсти и дървета. Прилежащите тротоари се ремонтират за осигуряване на пешеходен достъп до алейната мрежа. В кв.568 се предвижда една голяма детска площадка за деца от 2 до 12г. , площадка с фитнес уреди на открито и мултифункционално спортно игрище, съчетаващо спортовете баскетбол, волейбол и футбол. Алейната мрежа е развита така, че да обедини основните подходи и формира зона за отдих с беседка и пейки. Във всички зони настилките се предлагат с оцветени вибропресовани бетонови павета. За оформянето на зелените площи се използват градински бордюри. Предвидено е озеленяване, улично осветление с „лед” осветителни тела и стълбове с височина 6м., парково осветление с „лед” осветителни тела и стълбове -4м., както и видеонаблюдение за целия обхват на проекта. Стойност на инженеринта за обекта: 742 585.48 лв. без ДДС.
В кв. Сини камъни ще бъдат изградени 2 детски площадки с настилка от тартан. Оформят се улични паркинги с настилка от паркинг елементи. Всички площи, предвидени за озел. се отделят от новите тротоарни настилки и пътни бордюри с декоративни бордюри. Настилката на тротоарите и алеите във вътрешнокварталното пространство се изпълнява от плочи с размери 40/30/5см. Денивелацията по новопредвидени вътрешнокв. алеи се преодолява с рамповидни стълбища.Съществуващата спортна площадка върху южната част на подземния гараж се запазва. Върху останалата част е предвидена площадка за каране на летни кънки и ролери, настлана с нова шлайфана армирана циментова замазка. По всички прилежащи улици е предвидено ново улично осветление на стоманени стълбове с височина 7.50м, а на всички вътрешноквартални алеи и по периферията на детските, спортната площадка и площадката за скейтборд е предвидено алейно осветление на стоманени стълбчета с височина 3.50м. Върху съществуващия подземен гараж в южната част на квартала е предвидена площадка за скейтборд, настлана с нова шлайфана армирана циментова замазка с дебелина 6см. Съоръженията на площадката са скейборд ще бъдат предмет на последващо възлагане, извън настоящия проект. Стойност на инженеринта за обекта: 879 175.32 лв. без ДДС. |
2 429 910.88
|
2 955 421.31
|
Строителен надзор и оценка на съответствието: В рамките на дейността ще бъдат сключени 3 броя договори за избор на консултант за изготвяне оценка за съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор по време на строителство на обектите по проекта.
След изготвяне на пълните инвестиционни проекти ще бъде извършена оценка на съответствието им по чл. 142, ал. 4, ал. 5 и ал. 6, т. 2 от ЗУТ, както и оценка на останалите характеристики на строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ, за което, преди издаване на разрешение за строеж, ще се представят 3 броя доклади.
По време на изпълнението на строително-монтажните работи строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица с увреждания. Дейностите по надзор ще се провеждат през цялото време на изпълнение на обектите на интервенция, включително до въвеждането им в експлоатация.
Разходите за дейността са разпределени както следва:
- За изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционния проект: за кв. „Сини камъни“- 2 536.08 лв. без ДДС ; кв. "Българка" - 2 142.08 лв. без ДДС; кв. "Дружба" - 2 528.17 лв. без ДДС.
- За осъществяване на строителен надзор: за кв. „Сини камъни“- 5 917.53 лв. без ДДС ; кв. "Българка" - 4 998.18 лв. без ДДС; кв. "Дружба" - 5 899.03 лв. без ДДС. |
24 021.07
|
17 295.16
|
Одит на проекта: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт счетоводител, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Докладът ще бъде изготвен съгласно договора за безвъзмездна помощ, изискванията на националното одиторско законодателство (Закона за независимия финансов одит, Международните одиторски стандарти, МСВОИ 300 „Основни принципи на одита на изпълнението“, МСВОИ 3000 „Указания за извършване на одит на изпълнението: Стандарти и указания за одит на изпълнението“ и МСВОИ 3100 „Указания за одит на изпълнението – основни принципи“). Одиторската проверка, която одиторът ще извърши, ще бъде осъществена при спазване на нормативно определените срокове и ще включва извършването на процедури за проверка на достоверността на представената във финансовия отчет информация чрез наличие на релевантни първични документи; спазването на принципите на счетоводството; ефективния контрол по отношение на отчетността; съответствието между финансовия отчет и техническия доклад за изпълнение на проекта; целевото и правомерно разходване на средствата по проекта и др. |
9 058.78
|
10 870.54
|