Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

„БЕНКОМЕРС“ ООД e с дейност „Производство на безалкохолни напитки, минерални и други бутилирани води“.  Фирмата е една от водещите компании страната и предлага на своите клиенти продукти с високото качество и достъпните цени.
С настоящото проектно предложение „БЕНКОМЕРС“ ООД планира да внедри система за планиране и управление на ресурсите /ERP система/, която ще обхване всички работни процеси в компанията.
Към настоящия момент производствените мощности на „БЕНКОМЕРС“ ООД са натоварени на 100 %. Производственият капацитет на компанията е достигнал пълния си обем. Това налага ръководството на фирмата да намери решение на ситуацията, така че да осигури възможност за удовлетворяване на постоянно установеното нарастващо търсене на продукцията на „БЕНКОМЕРС“ ООД. Ето защо, след извършен анализ и оценка на потребностите на фирмата, се спира на въвеждането на ERP система в производството, която ще оптимизира процесите в предприятието и ще осигури така необходимия, технически, производствен и административен капацитет силно необходими на компанията с оглед постигане на целите ѝ.
Въвеждането на ERP система в предприятието, непосредствено ще доведе до:
Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %.
Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. 
Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%.
Очаквани резултати вследствие на изпълнението на проекта: РАЗВИТ УПРАВЛЕНСКИЯ КАПАЦИТЕТ И РАСТЕЖ НА МСП В „БЕНКОМЕРС“ ООД, чрез въведена ERP система, специално разработена за производството на компанията. Благодарение на внедряването на системата ще бъдат подобрени следните процеси: процес на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продуктите и процес на интернационализация на продуктите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и въвеждане на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ : Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по разработване и въвеждане на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ , отговаряща на нуждите на предприятието. Въвеждането в експлоатация на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ , отговаряща на нуждите на предприятието, ще допринесе за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги в компанията. Благодарение на внедряването на системата ще бъдат подобрени следните процеси: процес на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продуктите и процес на интернационализация на продуктите. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г., ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за разработване и внедряване на система за планиране и управление на ресурсите /ERP система/ (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработване и внедряване на ERP система (от 4-ти до 16-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на ERP система. Подписване на финален приемо-предаватлен протокол ( 16-ти месец) 5. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 2 бр. стикери и 1 бр. обяснителна табела (16-ти месец) 6. Отчитане на проекта (17-ти месец) 530 000.00 530 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ : Като част от дейността ще бъде закупени 2 броя сървъри, необходими за инсталиране и въвеждане на Системата за планиране и управление на ресурсите/ERP система/. Благодарение инсталирането на 2 броя сървъри и последващото внедряването на системата ще бъдат подобрени следните процеси: процес на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продуктите и процес на интернационализация на продуктите. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител/и, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г., ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за закупуване на 2 броя сървъри(от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор/и (от 3-ти до 4-ти месец)) 3. Закупуване на 2 броя сървъри. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предаватлен протокол (от 4-ти до 5-ти месец) 4. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 1 бр. стикери (5-ти месец) 10 000.00 9 572.12

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.