Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 815 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

ДИМАНА “АД е основано през 1992 г. Основната дейност на „ДИМАНА” АД е производство на текстилни изделия. Продукцията се реализира в страната и чужбина. Качество на продукцията е свързано с инвестиции за повишаване квалификацията на служителите и подобряване условията на труд на работното място. Една от основните цели на дружеството е развитие на човешките ресурси осигуряване на по-висока заетост. Настоящият проект допринася за създаване на условия за заетост на безработни, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. Фокусът е насочен към интеграцията на едни от най – уязвимите групи на пазара на труда – безработни над 54 годишна възраст и безработни младежи до 29 години вкл., и безработни/неактивни лица. Целите на проектното предложение кореспондират  на целите на ОП „Развитие на човешките ресурси" да се  постигнат  високи нива на заетост и засилване на социалното включване. Проектът предвижда изпълнение на следните дейности: Дейност 1: Наемане на безработни лица за период до 12 месеца; Дейност 2: Сформиране на екип за организация и управление на проекта; Дейност 3: Визуализация и публичност; Дейност 4: Осигуряване на оборудване за новите работни места. С изпълнението им ще се осигури заетост за 20 представители на уязвими социални групи. С изпълнението на проекта се цели възможността да се разширят мерките към повишаване на заетостта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Тази дейност цели да се подберат 20 представители на целевата група, които да участват в изпълнението на проектните дейности: Предвижда се да бъдат наети на работа лица по следната професия и кодове по НПКД и минимален осигурителен доход: Машинен оператор шиене на облекла - код – 81532007- МОД – 400лв., осигуровки за работодател - 71.20 лв. От наетите 10 ще бъдат представители на целевата група над 54 годишна възраст - 5 лица и безработни младежи до 29 години вкл. - 5 лица, 10 лица ще бъдат неактивни/или безработни. Осигуряването на заетост кореспондира с първия стълб, на който се гради стратегията за изпълнение на ОПРЧР: „ПОСТИГАНЕ НА ПОВИСОКА И ПО-КАЧЕСТВЕНА ЗАЕТОСТ”. За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 15 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 20 лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжностите описани по горе и за 12 месеца за 20 ново наети лица се равнява на 113088,00 лв. 113 088.00 92 011.69
Сформиране на екип за организация и управление на проекта : В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с Плана за действие по Проекта, Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта.. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. Размерът на обезщетение на тази дейност се изчислява на базата на заетостта на екипа по проекта, както следва: За екип по проекта: за 22 часа месечно - за ръководител и 36 часа месечно - за счетоводител по съответни ставки от 10, и 6 лв., които се равняват на 4224 лв. 4 224.00 4 224.00
Визуализация и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационни табели на мястото на изпълнение на проекта. Те ще отговарят на всички изисквания, съотнесени към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта, които ще оповестяват целите на проекта и ще отговарят на посочените по-горе изисквания. Предвижда се да бъдат изготвени 400 бр. брошури по 1.00лв. и 1 табела за 200 лв. Общата сума на предвидената дейност възлиза на 600 лв., без ДДС. 600.00 600.00
Осигуряване на оборудване за новите работни места: В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител и ще бъдат закупени активи пряко необходими за изпълнението на дейностите по трудово правоотношение на наетите лица, по проекта. Спецификата на дейността на фирмата е пряко свързана с производството продукция от шивашката промишленост, като целта е по-добро качество на произвежданата продукция. Затова е необходимо в производствения цикъл на предприятието да бъдат внедрени шевни машини за производство на облекло, които да обезпечат част от новосъздадените работни места за длъжност шивач. Необходимите средства за оборудване на новите работни места са свързани със закупуването на 16 прави шевни машини, по 1850 лв., без ДДС за всяка, или общо 29600,00 лв. 29 600.00 29 600.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.