Наемане на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца: Наемането на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца е задължителна дейност и е в пълно съответствие със заложените обща и специфични цели в раздел 1.
Дейността ще стартира през петия месец от план-графика на проекта, тъй като преди това ще се проведе тръжна процедура за избор на доставчик на оборудване и обзавеждане за целите на проекта (месец 1 и месец 2), а месец 3 и месец 4 са предвидени за доставка и монтаж на заложените за закупуване активи, свързани с предстоящите за създаване нови 21 работни места.
След доставката и монтажа на необходимото оборудване и обзавеждане ще се проведе подбор на служители при спазване на хоризонталните принципи на ЕС за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. От значение ще бъдат единствено необходимата квалификация и опит за заемане на длъжността. Новите служители (21 бр.) изцяло ще попадат в целевата група безработни или неактивни лица, като над 50% - т.е. минимум 11 от тях ще попадат в специфичните категориите:
- Продължително безработни и неактивни лица;
- Безработни и неактивни лица на възраст над 54 г.
Извършването на подбор за назначаване на 21 служители, от които 1 работник поддръжка, 4 санитари, 7 медицински сестри, 8 рехабилитатора и 1 медицински лаборант, ще бъде извършен на база следните минимални изисквания:
- работник поддръжка (код НКПД 93120008) - средно образование, професионален опит не се изисква.
- медицински лаборант (код НКПД 32125012) - полувисше медицинско образование със специалност клиничен / медицински лаборант, професионален опит не се изисква.
- рехабилитатор (код НКПД 22645001) - висше медицинско образование по специалност рехабилитатор, професионален опит не се изисква.
- медицинска сестра (код НКПД 22215001) - висше медицинско образование по специалност медицинска сестра, професионален опит не се изисква;
- санитар (код НКПД 53211002) - средно образование, професионален опит не се изисква. |
145 384.85
|
157 029.88
|
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Дейността предвижда закупуване на обзавеждане за кабинети на седемте новоназначени медицински сестри и оборудване, което е необходимо за изпълняване на задълженията и функциите на новоназначените рехабилитатори.
Новоназначените медицински сестри ще бъдат настанени в кабинети, които трябва да бъдат обзаведени със следните активи:
- бюро, на което да работят, за всеки кабинет;
- контейнер с 4 бр. чекмеджета за всеки кабинет;
- гардероб за всеки кабинет;
- шкаф за лекарства за всеки кабинет;
- мивка за всеки кабинет;
- кухненски бокс, представляващ шкафове около мивката, за всеки кабинет;
- компютър за всеки кабинет;
- монитор към компютъра за всеки кабинет - екран 20-22 инча;
- кушетка във всеки кабинет.
Без закупуване на изброеното обзавеждане за кабинетите, на което да изпълняват своите задължения, няма как да бъдат създадени 7 нови работни места за медицински сестри.
За да могат да изпълняват своите функции и задължения, за рехабилитаторите (8 души) трябва да бъде закупено следното оборудване, което към момента не е налично, за извършване на манипулациите:
- Апарат за нискочестотни и средночестотни токове и вакуум. Това са токовете ,които най-често се използуват при лечението на: спортни травми, тензии, навяхвания, състояние след фрактури и луксации, неврологични заболявания, невралгии, неврити, плексити, радикулити, артрози, дегенеративни заболявания - гонартроза, коксартроза и други. Използва се също при мускулни спазми и болка.
- Апарат за ултразвукова терапия, 1-3 MHz с глава 5 кв. см, УЗ глава 2 кв. см. Използва се за противоалергично и антибактерицидно действие.
- Апарат за магнитотерапия - двуканален, в комплект с легло, двойка плоски електроди и индуктор тип Цилиндър с размер ф60 см. Използва се при всякакви заболявания за терапевтични цели на постоянни и променливи магнитни полета с ниска честота.
- Апарат за високочестотни тонове с 2 бр. кондензаторни електроди и 2 бр. рамена и 2 бр. меки електроди с възглавнички. Терапията работи на основата на ултрависокочестотно електромагнитно поле, което генерира топлина в тъканите.
- Апарат за микровълнова терапия с кръгъл излъчвател. С помощта на тази терапия ще се постига намаляване на болката, подобряване на колагеновата разтегливост, редукция на ставната ригидност, намаляване на отока и възпалението.
- Модул за терапия с инфрачервена светлина - с 8 инфрачервени лампи, с постоянен режим или режим "бягаща вълна". Служи за нормализиране на високото кръвно налягане, подобряване и стабилизиране на кръвообращението. Има благоприятен ефект при болки в гръбната област и мускулите, при шипове, бронхит и астматични заболявания.
- Апарат за пасивна рехабилитация на долен крайник - за раздвижване на коляно, бедро и глезен с памет карта. Служи за подобряване на локалното кръвообращение, намаляване на отоците и релаксация на мускулатурата.
- Апарат за пасивна рехабилитация на горен крайник - за раздвижване на раменна и лакътна става. Служи за подобряване на локалното кръвообращение, намаляване на отоците и релаксация на мускулатурата.
Видно от описанието необходимото за закупуване оборудване е непреодолима предпоставка за създаване на осемте работни места за длъжност рехабилитатор. Без наличието му в центъра няма как назначените рехабилитатори да изпълняват своите задължения и функции. |
69 810.00
|
69 810.00
|
Организация и управление на проекта: Дейността е свързана с успешното изпълнение на проекта, спазване на нормативната уредба и клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. След стартирането на проекта ще бъде сключен граждански договор с посочения в проектното предложение за Ръководител на проекта Йордан Любчов Методиев за целия период на изпълнението му.
За надлежното администриране, осчетоводяване на разходите и отчитане на проекта ще бъде избран външен изпълнител, който ще бъде под контрола на Ръководителя на проекта. Външната фирма ще има следните минимални задължения и отговорности:
1. Верификация на първични счетоводни документи;
2. Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство;
3. Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води отделна пълна и прозрачна финансово-счетоводна отчетност;
4. Участва при осигуряване на достъп до документацията на представители на финансиращата организация;
5. Докладва на Ръководителя на проекта и осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите;
6. Подпомага административното изпълнение на проекта;
7. Координира действията на всички участващи в изпълнението на проекта страни;
8. Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта;
9. Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта. |
18 200.00
|
10 600.00
|