Дейност 1 – част 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Разходи за придобиване на ДМА, необходими за реализиране на пазара на дейностите в областта на дизайна:
С реализиране на проекта "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще открие дизайнерско студио събрало компактен и креативен екип от професионалисти с голям практически опит. Дейността на екипа ще обхваща всички фази на интериорното проектиране, преустройства на вътрешни пространства и дизайн на мебели. Във всеки интериорен проект предприемача ще влага вроденото усещане за цвят, пространствено оформление, архитектура и текстил. Докато тъканите, мебелите и цветовете могат да играят голяма роля в дизайна на интериора, има много други задачи, които се изискват от дизайнерите на интериора. Интериорните дизайнери трябва да бъдат образовани в историята на дизайна, структурната цялост на сградите, строителните кодекси, ергономията, пространствените концепции, етиката, психологията, CAD и много други. Този широк спектър от умения се изисква, защото дизайнерите работят не само със собственици на жилища, но и със строители, архитекти, правителствени агенции и собственици на фирми.
Интериорният дизайн е нещо повече от изработването на идеен проект. Това е комплексна услуга, която съчетава и придава еднаква тежест както на предварителното планиране, така и на самата работа по реализацията на проекта. Това е комплексен процес, финалът на който е изящен и уютен интериор. Дългогодишният опит на екипа на предприемача в дизайна, планирането и реализацията на цялостни интериорни проекти дава увереността на "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД
да гарантира, че идейният проект и неговата реализация ще отговорят напълно на очакванията на клиента.
Всеки проект на инетриорен дизайн, включва следните етапи:
• Начало на проекта - Планирането на проекта съвместно с с архитекта и клиента – споделяне на проектните нужди, мечти и цели.
• Схематичен дизайн - По време на този етап екипа започва подготовката на предварителни дизайнерски скици, базирани на изискванията и бюджета на клиента, за да проучи и илюстрира възможните варианти. Опциите се обсъждат с клиента.
• Развитие на дизайна - Този етап прецизира съгласувания схематичен дизайн за по-ясно определяне на обхвата и качеството на завършения проект. Допълнителните прогнози за разходите ще определят колко близо е проектът в съответствие с бюджетните очаквания или кои, ако има такива, са необходими корекции.
• Офериране и водене на преговори – Екипът на предприемача може да посъветва клиента за избора на изпълнител - обикновено се извършва чрез покана за конкурентни оферти. Помага при оценяване на офертите и избера на изпълнител
• Реализиране на строителството/ремонта – Дава съвети по време на изпълнение на интериорния дизайнерски проект. На място посещенията ще определят дали строителството/ремонта е в съответствие с договора и че проектът, материалите и изработката отговарят на приемливи стандарти.
• Значително изпълнение на сертификат за строителство / заетост - предоставя редовни доклади за напредъка, за да информира клиента и остава ангажиран, докато проектът бъде завършен.
За реализиране на тези услуги, предприемачът ще открие дизайнерско студио с необходимото оборудване:
- 3D принтер – ново поколение високопроизводителен индустриален 3D принтер, който поставя нов стандарт в производството на висококачествени полимерни добавки.
Тази нова технология отправя предизвикателства към дизайнерите, които ще имат на разположение друг начин на проектиране на интериорния дизайн, с чиито ограничения, особености и предимства ще трябва да се съобразява.
Новите технологии в 3D принтера, ще позволят на "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД да предаде нов дизайнерски облик на интериорния дизайн, който създава.
|
108 640.76
|
127 105.08
|
Дейност 1 – част 2: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Разходи за придобиване на ДМА, необходими за реализиране на пазара на дейностите в областта на дизайна: Основни функции:
• Адаптивна отоплителна система: адаптира отоплителната система така, че да е възможно най-доброто разпределение на температурата.
• Интегриран контролен софтуер на сензорен екран: разполага с система за проследяване на нишки, протокол за историята на работата и система за управление на поддръжката.
• Сменяема дюза: за по-удобно ползване от потребителя.
• Високо загрята 3D печат (до 180 ° C) и дюза (до 540 ° C): позволява 3D отпечатване на сложни инженерни материали (PEEK, полимери с висока производителност и др.).
• Лесна смяна на нишката: позволява да се промени нишката по време на 3D отпечатване на конструкцията.
Преносимите компютри - лаптопи и принтерите са неизменно, и съпътстващо дейността средство за реализиране на предприемаческата идея – с тях се реализират всички изброени етапи. При избора на активи е отчетена необходимостта от големия обем принтиране, копиране и сканиране на документи и техническа документация за клиентите. Предвижда се да се закупи следното оборудване:
- Лаптоп– 3 бр. – необходими за членовете на екипа при полева дейност и работа с клиентите. Активите ще са с памет – мин. 6 МB и Твърд диск - мин. 8 GB.
- Мултимедиен проектор - 1бр. – активът е необходим при презентация на интериорните дизайнерски проекти пред клиентите на всеки един етап от създаването им.
- Лазерно многофункционално устройство – 1 бр. - Професионално цветно лазерно многофункционално устройство, необходимо за копиране, печат, сканиране,– двустранен печат във формат А3 и А4. Обезпечава работата на студиото и работата с клиентите.
Очакваните приходи, които "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще реализира от дейностите в областта на дизайна е левовата равностойност на 25 – 30 евро на м2.
Прогнозира се през първата година след реализиране на проекта да се реализират дейности в областта на дизайна средно 10 обекта със средна площ от 200 м2 до 500 м2. Ще се получават приходи и от консултации в областта на интериорния дизайн.
Разходите за суровини и материали включват мостри на платове, текстил, бои, и др. от порядъка на 5%.
Калкулират се разходи за външни услуги – основно командировки за посещения на производители и търговски центрове, както и за демонстрации от позизпълнители. Те ще бъдат в размер до 10% от приходите.
За реализиране на така описаната инвестиция, съгласно изискванията на настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и действащата нормативната уредба, ще се реализират следните етапи:
Етап 1: Подготовка за избор на доставчици: от 1-ви до 2-ри месец;
Етап 2: Провеждане на процедура за избор на доставчик, в съответствие с ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. и сключване на договор с класираните на първо място кандидати: от 3-ти до 4-ти месец;
Етап 3: Доставка на активите и въвеждане в експлоатация: от 5-ти до 18-ти месец, включително. |
108 640.76
|
0.00
|
Дейност 1-част 3: Разходи за Квалифициран персонал, необходими за реализиране на пазара на дейностите на предприемача в областта на дизайна :
За реализиране на предприемаческата идея ще се сформира Екип по проекта, който ще включва:
Квалифициран персонал, който е обект на оценка:
1. Предприемач
Предприемачът ще бъде назначен на длъжност: Длъжност: Промишлен дизайнер– код 2163 6005
Брутно месечно възнаграждение: 2600,00 лева
Осигуровки от работодател при мин. 3 година стаж – общо: 491,92 лева
Общо при 8 часова заетост: 3091,92 лева
Общо за 12 мес. – 37103,04 лева.
2. Експерти, които предстоят да бъдат наети на трудов договор в предприятието-кандидат.
За реализиране целите на проекта ще се назначат експерти на длъжност:
2.1. Графичен дизайнер – код 2166 3008
Брутно месечно възнаграждение: 1540,00 лв.
Осигуровки от работодател при над 2 години стаж – 294,87 лв.
Общо при 8-часова заетост: 1834,87 лв.
Общо за 12 месеца – 22018,44 лв.
2.2. Промишлен дизайнер – код 2163 6005
Брутно месечно възнаграждение: 2100,00 лв.
Осигуровки от работодател при над 8 години стаж – 416,39 лв.
Общо при 4-часова заетост: 1258,20 лв.
Общо за 12 месеца – 15098,34 лв.
3. По проекта ще се назначи квалифициран персонал - 1 лице на длъжност Интериорен дизайнер - код 3432 3005.
Брутно месечно възнаграждение: 528,00 лв.
Осигуровки от работодател при мин. 2 години стаж – 124,12 лв.
Общо при 4-часова заетост: 326,06 лв.
Общо за 12 месеца – 3912,72 лв.
Общо разходите за заплати на Екипа, с включени осигуровки от работодателя са в размер на 78 132,54 лева.
Кандидатът ще осигури устойчива заетост, в резултат от реализиране на проекта като запази работните места на членовете на екипа за период от 6 месеца през първата година след верифициране на разходите по проекта.
|
78 132.54
|
42 525.89
|
Дейност 1-част 4: Разходи за наем, режийни и офис консумативи, необходими за реализиране на пазара на дейностите на предприемача в областта на дизайна
: Важно перо при реализиране дейността на предприемача са разходите за наем, режийни разходи и офис консумативи. За реализиране на дейностите в областта на дизайна, предприемача ще открие дизайнерско студио, което ще се помещава в помещение под наем в гр. Благоевград.
Месечните наемни вноски ще бъдат в размер на 1300,00 лева. В рамките на реализиране на проекта от 12 месеца, разходите за наем ще бъдат на стойност 15 600,00 лева без ДДС.
Предвидени са разходи за режийни – основно ел. енергия, вода и отопление, като месечно се предвижда разхода да е в размер на 520,00 лева или за 12 месеца разхода ще е на стойност 6240,00 лева без ДДС.
Не могат да се пренебрегнат и необходимите разходи за офис консумативи. При реализиране на дизайнерските дейности се използват офис консумативи – хартия, тонер касети. Този разход се очаква средномесечно да е от порядъка на 120,00 лева или за 12 мес. – 1440,00 лева.
Общо разходите за наем, режийни и офис консумативи за срока на изпълнение на проекта ще бъдат на стойност от 23280,00 лева без ДДС.
|
23 280.00
|
12 000.00
|
Дейност 1 – Част 5: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Разходи за изработване на маркетингов план за пазарна реализация на дейностите в областта на дизайна:
Съвременната маркетингова философия е от "продажба на стоки/услуги" към "удовлетворяване на потребности" и превръщане на потребителя в основна движеща сила - като икономически субект, потребител, гражданин. Максимата във фирменото поведение на "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще бъде: "Ако не мислите от гледна точка на клиента, то вие изобщо не мислите." Това е условие за разширяване на пазарните позиции на фирмата и реализирането на по-високи финансови резултати (печалба).
Предприемачът "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД, съзнава, че трябва да открие и създаде свой собствен стратегически ресурс с висока стойност, уникалност и труден за имитиране от нейните конкуренти, което да й осигури конкурентни предимства на пазара.
Това ще стане с помощта на маркетингов план за пазарна реализация на дейностите, които ще предоставя, изготвен на базата на задълбочено пазарно проучване на тенденциите у нас и в света.
Този подход е задължително условие за успеха на всеки нов бизнес. Той трябва да бъде добре обмислен и да съдържа правилните стратегии. Става дума за осигуряване на дългосрочна визия и планове за действие, а това изисква доста усилия.
Дейността за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на дейности на предприемача в областта на дизайна ще включва: описание на идеалния клиент; анализ на ситуацията и пазарната ниша ; SWOT анализ; конкурентен анализ; план за PR; определяне на маркетингови цели; избор на маркетингова стратегия; избор на маркетингова тактика; идея за прилагане на плана и контрол на изпълнението.
Планирането в маркетинга представлява управленски процес. Най-просто казано това е начинът ресурсите на компанията да се организират така, че тя да постигне поставените цели. Планирането е още и връзката между това, което организацията представлява в момента, и това което може да представлява в бъдеще.
|
24 500.00
|
24 500.00
|
Дейност 2: Визуализация на проекта
: През цялото време на реализиране на проекта "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г.
Финансовият принос, предоставен от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 “ ще бъде упоменат във всички документи, издадени от предприятието.
На външен изпълнител ще се възложи изготвяне на 2 табели и стикери за закупения по проекта актив, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК.
|
0.00
|
0.00
|