Организация и управление на проекта: Цел: успешна реализация на проекта.
Дейността включва:
•Техническо управление на проекта: планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, в т.ч. изготвяне на изисквания за подбор на представители на целевата група, организиране на информационна кампания и консултиране на дружеството в процеса на селекция, ръководене на подбора на кадри и осъществяване на комуникация с представителите на целевата група и всички заинтересовани страни; изготвяне на документи, оформяне съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране;
•Финансово управление на проекта: осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта.
Тъй като дейността е насочена към създаването на необходимите предпоставки за успешното протичане на останалите дейности по проекта и в обхвата ѝ попадат освен поддържащи и подготвителни операции, тя е предвидено да започне преди останалите. |
5 900.00
|
6 534.97
|
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Цел: обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване.
Дейността включва закупуване на 2 лаптопа под Windows, 2 лаптопа с повишена производителност под Windows, 4 монитора, 2 таблета под Android, 2 таблета под iOS, 4 външни харддиска за бекъп и 1 многофункционално копирно устройство (МФУ). |
17 660.00
|
17 490.00
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел: осигуряване на човешки ресурс за разгръщане на дейността на дружеството посредством наемането на безработни/ неактивни лица.
Дейността включва наемане на 4 безработни/ неактивни лица на следните длъжности:
1.Системен архитект (код по НКПД 2511 5010), който да отговаря за:
•Планиране, изпълнение и управление на процесите по изработване и прилагане на концепции за софтуерно обезпечаване, оптимизации и внедряване на нови технологии за клиенти;
•Анализ на функционални спецификации, разработване на софтуерна архитектура.
•Координиране и разпределяне на дейности в екипа.
•Контрол върху разработката на нови функционалности в информационните системи и приложен софтуер, внедрени при клиенти.
•Своевременната реализация на ключови промени в информационните системи, за чието развитие отговаря.
•Усвояване на нови технологии и оценка на приложимостта им.
2.Бизнес анализатор, информационни технологии (код по НКПД 2511 6002), който да отговаря за:
•Разбиране и анализиране на нуждите на клиентите и структуриране на бизнес процеси.
•Създаване, анализиране и валидиране на подробни функционални спецификации.
•Разработка на правила за миграция на данни от съществуващи системи на потребителя към нови такива.
•Актуализиране и подобряване на бизнес процеси при клиенти.
•Взаимодействие с проектантския екип и с екипа по внедряване на крайното решение при потребителите.
3. Специалист, тестване софтуер (код по НКПД 2519 6005), който да отговаря за:
•Работа със системи за управление, разработка и проследяване на дефекти в софтуерни проекти.
•Подготовка на тестови сценарии.
•Прилагане на тестови техники върху уеб услуги, проектирани за клиенти на Дружеството.
•Създаване и изпълнение на тест скриптове и анализ на резултатите.
•Документиране на проведените тестове.
4. Специалист, компютърни мрежи и системи (код по НКПД 2522 6009) , който да отговаря за:
•Конфигуриране, поддръжка и мониторинг на вътрешна мрежа (LAN), виртуална частна мрежа (VPN), MAN мрежа, защитна стена (Firewall) и съответните мрежови устройства.
•Инсталация и поддръжка на лицензиран антивирусен софтуер.
•Инсталация и поддръжка на използвания системен и приложен софтуер на работните станции.
•Участие в процедури за набиране на оферти и анализ на технически спецификации, свързани с надграждане на компютърното и мрежово оборудване при клиенти.
•Профилактика, първоначална диагностика и организация на сервизно обслужване за компютърна и периферна техника.
1-та позиция е подходяща за ИТ професионалист със задълбочени познания, с поне 5 години опит като разработчик (желателно за клиенти от застрахователния бранш), умение да носи отговорности и да спазва срокове, мотивация да оказва менторство.
2-та позиция е ориентирана към изграден специалист с опит в консултиране и внедряване на проекти за клиенти от финансовия сектор, който би се вписал бързо в организационна култура. С оглед на важното място на този специалист в цялостната верига по реализация на услугите на дружеството би било добре да е човек с опит, който да допринесе за обогатяване на консултантската практика.
3-тата позиция е подходяща за млад специалист, който се нуждае от натрупване на опит, от помощ за надграждане на теоретичната база и ориентиране в условията на българския трудов пазар. Дружеството дава шанс за работа в различни проекти, представляващи професионално предизвикателство, а хоризонталната структура на екипа позволява гъвкавост при формиране на работните групи за всеки конкретен казус.
4-тата позиция е подходяща за опитен специалист, намиращ се в предпенсионна възраст, с високо ниво на лоялност и отдаденост на работните задължения, които почиват не само на материалния интерес, с потенциал да предава опит и знания. |
35 856.00
|
30 358.30
|