Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Реализирането на настоящото проектно предложение ще допринесе за решаване на идентифицираните в сферата на заетостта проблеми свързани с високото ниво на безработица като цяло, и в частност сред младите хора, както и за намаляване високия дял на лицата, които не са включени в никаква заетост. По данни на НСИ през първото тримесечие на 2015 безработните лица в България са 349,2 хил, а коефициентът на безработица е 10,6%. За същия период броя на неактивните лица (извън работната сила) на възраст 15-64 г. е 1,5 млн. души. Борбата с безработицата сред уязвимите групи на пазара на труда и постигане на по-висока заетост сред младите хора е сред ключовите приоритети на Националната програма за реформи 2012-2020 г., както и на настоящия проект.
В аспекта на горното, проекта предвижда реализиране на мерки за подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места и насърчаване активното включване на отдалечени от пазара на труда лица–икономически неактивни, младежи, продължително безработни, като акцента ще бъде върху младите хора. За реализиране на тази цел дружеството предвижда да разкрие 6 нови работни места, да закупи оборудване, обзавеждане и софтуер с което да ги обезпечи функционално и по този начин да осигури устойчива заетост за лицата от целевата група. Реализирайки предното, проекта ще бъде пряка инвестиция в човешкия потенциал насочен към придобиване на умения и гарантиране право на труд и достойно заплащане.
Успешното изпълнение на проекта изисква реалистично планиране на целия процес и балансирано разпределение на дейностите във времето на неговото изпълнение. Дейностите и техният времеви обхват са обвързани със заложените цели и са необходими за тяхната реализация, гарантирайки очакваните резултати. Дейностите по проекта предвиждат неговата организация и управление, закупуване на ДМА/ДНА за обезпечаване на новите работни места, реализиране на мерки за публичност, разкриване на 6 нови работи места и осигуряване на заетост за безработни и неактиви лица.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Цел на дейността: Успешно управление и отчитане на дейностите по проекта. Описание и обосновка на дейността: Основен фактор за успешната реализация на проекта е обезпечеността му с експертен човешки ресурс, притежаващ необходимата квалификация и опит за успешното администриране и отчитане на дейностите по проекта. За постигане на горното ще бъде сформиран Екип за управление на проекта /ЕУП/, който ще бъде съставен от 2 членове: Ръководител и Координатор. За Ръководител на проекта ще бъде назначен външен за кандидата експерт, притежаващ необходимата компетенция и опит за да организира и управлява процесите по изпълнение и отчитане на проекта като ще носи пряка отговорност за точното и навременно изпълнение на дейностите. Детайлна информация за функциите и отговорностите на Ръководителя е представена в секция 9 "Екип" на настоящия Формуляр. Съгласно изискванията за кандидатстване по настоящата процедура прилагаме и Автобиография на Ръководителя на проекта. За Координатор на проекта ще бъде назначен външен експерт притежаващ опит в координацията на дейности по организация и управление на проекти. Ще отговаря за координацията в изпълнението между бенефициент и външни изпълнители на дейности. Ще следи за финансовата отчетност на проекта, за навременното извършване на плащанията към изпълнителите и назначените служители, ще участва в подготовката на искания за авансово, междинни и окончателно плащане. Ще отговаря за изпълнение на мерките по публичност на проекта. Ще изготвя месечен отчетен доклад за участие в изпълнението на дейностите по проекта. С членовете му ще бъдат сключени граждански договори. Изпълнението на задълженията си членовете на ЕУП ще удостоверяват с попълване на месечни отчетни доклади, в които ще посочват работата си по отделните дейности и месечната си заетост по проекта. Членовете на ЕУП ще участва пряко в оперативното изпълнението на следните дейности в рамките на проекта: - Изготвяне на График за определяне на изпълнители по реда на ПМС № 118 от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от ЕФРР, ЕФМДР и ФМЕИП и НФМ, и предоставянето му за одобрение от страна на Договарящия орган; - Подготовка на документации и избор на външни изпълнители съгласно ПМС № 118 / 2014 г.за дейностите по закупуване на оборудване, обзавеждане, софтуер и дейността по изпълнение на мерки за публичност. Вземайки предвид заложените в проекта стойности, Кандидата ще приложи чл. 9(1) от ПМС 118, съгласно който Бенефициента не провежда процедура за определяне на изпълнител, когато предвидената стойност за доставки и услуги, в т.ч. съфинансирането от страна на бенефициента без ДДС е по-ниска от 30 000 лв. С оглед гарантиране спазването на принципите за добро стопанско управление, реалистичността на разходите и осигуряване на ефективност и ефикасност при разходване на средствата по ОПРЧР, при определянето на изпълнители Кандидата предвижда да събере минимум по 2 оферти за всяка дейност съдържащи ценово и техническо предложение. С избраните изпълнители ще бъдат сключи договори, а изпълнението им ще бъде удостоверено с подписване на приемо-предавателни протоколи. - Подготовка на месечни справки за отчитане напредъка по проекта; - Подготовка на искания за авансово, междинни и окончателни плащания в рамките на проекта; Членовете на ЕУП ще бъдат подпомагани в дейността си от административно-техническия персонал на кандидата. Процеса на организация и управление на проекта ще се осъществява съгласно разпоредбите залегнали в Ръководство на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. 9 450.00 9 440.38
Закупуване на оборудване, обзавеждане и софтуер за разкритите работни места: Цел на дейността: Техническо и функционално обезпечаване на разкритите в рамките на проекта нови работни места. Описание и обосновка на дейността: Предвидените за разкриване в рамките на настоящия проект работни места са нови за настоящия кандидат и имат за цел да го подпомогнат в процеса на реализация на неговата оперативна дейност. Те ще допринесат за оптимизиране на работните процеси в дружеството, за подобряване на предоставяните от него услуги, ще подпомогнат усилията му да разшири кръга си от клиенти и да навлезе трайно на териториален пазар, на който към момента е слабо представено. За гарантиране постигането на предното е необходимо да се предвиди техническа и функционална обезпеченост с подходящо оборудване, обзавеждане и софтуер на на разкритите работни места, което да ги направи по-продуктивни, да допринесе за създаване на оптимална работна среда, позволяваща на назначените служители - представители на целевата група, да изпълняват своите задължения безпроблемно, ефективно и на нужното професионално ниво. Необходимостта от предвидените за закупуване в рамките на проекта активи, произтича от характера на основните дейности осъществявани от компанията и от изискванията и задължения, с които ще бъдат обвързани разкритите нови работни места (длъжности). Последното е в потвърждение на факта, че предвидените за закупуване ДМА и ДНА ще бъдат изцяло свързани с разкритите работни места и не само ще ги подпомагат, но и ще бъдат тяхно основно "оръжие на труда", като ще са необходими за изпълнение на преките им оперативни задължения в обхвата на тяхната длъжност. В рамките на тази дейност кандидата е предвидил закупуване на оборудване, обзавеждане и софтуер необходими за 5 от разкритите 6 нови работни места, а именно - за Дизайнер, печатни издания (1), за Търговски представители (2), за Организатор, продажби и реклама (1) и за Технически сътрудник (1). В рамките на тази дейност се предвижда закупуването на следното оборудване, обзавеждане и софтуер: 1) Софтуерен пакет за професионален дизайн и предпечат - 1 бр: необходим за качествена работа на дизайнер, подпомагайки го във визуализиране на разработваните идейни концепции; 2) Работно бюро с контейнер - 4 бр: предвидени за работни места на дизайнер, търговски представители (1), организатор и технически сътрудник; 3) Работен стол - 4 бр: за работни места на дизайнер, търговски представители (1), организатор и технически сътрудник; 4) Стилаж - 4 бр: за работни места на дизайнер, търговски представители (1), организатор и технически сътрудник; 5) Копирна машина, професионална - 1 бр: за изпълнение задълженията на дизайнер, търговски представители (2), организатор и технически сътрудник; 6) Компютърна конфигурация с монитор, за предпечатна подготовка - 1 брой: изцяло необходим за работата на дизайнер, като позволява работа със закупения софтуер; 7) Компютърна конфигурация с монитор, за офис дейности - 2 бр: за организатор и технически сътрудник - за ежедневната им оперативна дейност; 8) Преносим компютър - 2 бр: за търговски представители, които ще ползват както в офиса, така и по време на срещи с клиенти извън него; 9) Цифров фотоапарат със сменяеми обективи – 1 бр. за дизайнер, търговски представители и организатор за осигуряване на снимков материал за творчески дизайн. Закупуването на посочените по-горе ДМА и ДНА ще обезпечи създадените работни места, като по този начин им позволи по-висока производителност и създаване на допълнителна добавена стойност за кандидата. Посочените активите ще бъдат доставени и инсталирани в офиса на компанията на адрес: гр. София, бул. „Андрей Ляпчев” № 4, етаж 6, офис 3. Изпълнението на дейността по доставка ДМА и ДНА ще бъде възложено на външен изпълнител съгласно изискванията на чл. 9(1) от ПМС 118/2014 г. С избрания изпълнител ще бъде сключен договор за доставка. С оглед защита от външни посегателства и нанасяне на щети от различен характер, всички новозакупени в рамките на тази дейност активи ще бъдат застраховани. 27 980.00 27 100.22
Осигуряване на публичност на дейностите по проекта: Период на изпълнение на дейността: месец 3-ти. Цел на дейността: Информиране на широката общественост за източниците на финансиране, дейностите, целите и резултатите по проекта. Описание и обосновка на дейността: Осигуряване на публичност на дейностите по настоящия проект ще бъде в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В тази връзка се предвижда изпълнението на следните конкретни мерки: 1) Изработване и поставяне на 1 информационна табела – ще бъдат поставена на видимо място в офиса на дружеството, където ще се изпълнява проекта. По този начин ще бъде видима от всички негови служители, клиенти и контрагенти, посещаващи го ежедневно. Табелата ще съдържат минимум следната информация: източници на финансиране (ОПРЧР и ЕСФ), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), наименование на проекта, номер на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименование на бенефициента. Табелата ще бъдат изработени в съответствие с техническите характеристики приети от Европейската комисия. 2) Изработване и поставяне на 25 броя информационни стикера – стикерите ще бъдат поставени върху закупеното по проекта оборудване и обзавеждане и ще съдържат като минимум следната информация: източници на финансиране (ОПРЧР и ЕСФ), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), наименование на проекта, номер на договора за безвъзмездна финансова помощ. 3) Извършване на 1 публикация в печатно издание - ще бъде изготвено прес-съобщение, което ще бъде публикувано в печатно издание, разпространявано на територията на изпълнение на проекта (град София). Прес-съобщението ще съдържат като минимум следната информация: източници на финансиране (ОПРЧР и ЕСФ), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), наименование на проекта, номер на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименование на бенефициента, описание на дейностите, целите и очакваните резултати от проекта. 4) Изработка на 500 броя информационни материали - те ще бъдат разпространени основно сред клиентите на компанията, като ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПРЧР и ЕСФ), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименованието на бенефициента, описание на дейностите, целите и очакваните резултати от проекта. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на външен изпълнител съгласно изискванията на чл. 9(1) от ПМС 118/2014 г. С избрания изпълнител ще бъде сключен договор за изпълнение на мерките по публичност, а изпълнението им ще бъде удостоверявано с подписване на приемо-предавателен протокол след тяхното изпълнение. Наред с горните мерки кандидата ще публикува периодично информация за напредъка в изпълнението на дейностите по проекта на своята Интернет страница. 1 500.00 1 466.50
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Цел на дейността: Осигуряване на 6 устойчиви работни места в дружеството и създаване условия за заетост и трайно интегриране на пазара на труда на безработни и неактивни лица. Описание и обосновка на дейността: В рамките на проекта ще бъдат разкрити 6 нови работни места, които са пряко свързани с основната дейност на компанията и с нейните намерения да предлага по-високо качество на услуги, да разшири кръга си от клиенти и да навлезе трайно на териториален пазар, на който към момента е слабо представена. На тази база компанията предвижда да разкрие 6 нови работни места за следните длъжности, които да допринесат за подобряване и оптимизиране на работните процеси в дружеството, да подобрят неговия капацитет и повишат конкурентоспособността му: 1) Длъжност "Дизайнер,печатни издания" - с код съгласно НКПД-2011: 21663009 - 1 брой. 2) Длъжност "Търговски представител" - с код съгласно НКПД-2011: 33223003 - 1 брой. 3) Длъжност „Специалист дигитални изкуства“ – с код съгласно НКПД-2011: 21663010 – 1 брой; 4) Длъжност "Шофьор, лекотоварен автомобил" - с код съгласно НКПД-2011: 83222006 - 1 брой; 5) Длъжност „Мениджър реклама“ - с код съгласно НКПД-2011: 12226004 - 1 брой.. 6) Длъжност „Специалист обработка на данни“- с код съгласно НКПД-2011: 25296006- 1 брой. Съгласно планираните работни места е формиран и бюджета на тази дейност, включващ разходи за възнаграждения за всяко лице включено в заетост в размер на Минималния осигурителен доход (МОД) за съответните длъжности и всички вноски за сметка на работодателя съгласно КТ и КСО за период от 12 месеца. Взета е предвид и възможността от повишаване на МОД през 2016 и 2017г. (през които ще бъдат заети лицата по проекта), както и възникване на други допълнителни плащания, кандидата е предвидил и резерв в рамките на 10% спрямо настоящия МОД. За новоразкритите работни места Кандидатът ще предвиди заетост за период от 12 месеца на лица от допустимата по настоящата процедура целева група, като над 50% от тях или 4 от т 6 от назначените в проекта лица ще бъдат представители от следната специфична категория - безработни и/или неактивни лица до 29 г. вкл. (4 лица). След приключване на дейностите по проекта Кандидата в качеството си на работодател, ще запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта служители. 71 520.00 71 800.57

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.