Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 235 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение представя обосновка на предприемаческата идея на ГАММА КАМПАНИ ООД за създаване и реализиране на пазара на модна линия дамски облекла. Проектът е с продължителност 12 месеца, за който период ще бъдат създадени и произведени 2 колекции – пролет/ лято и есен/зима. В колекциите ще бъдат включени и деконструирани модели в съвременен авангарден стил. Фирмата ще заложи на изграждането и утвърждаването на българските шивашки изделия като стоки с изключително високо качество, подходящи платове и десени, отлично съчетание на цветовете, безупречна кройка. Моделите ще бъдат повлияни от последните световни модни тенденции, но по собствена и оригинална интерпретация.
Обличането на дамите в модерен градски стил, изборът на деконструирани модели, помощ при съчетаване на дрехите като цялостна визия - ще бъде казусът, с който ще се занимава екипът. Добавената стойност, която ние виждаме, освен чисто творческия процес по дизайн на дрехата, е свързана с две други направления – предлагане на стажове на учащи млади хора и развитие на устойчив бизнес модел, насочен към рециклирането на дрехи и опазване на околната среда.
За реализиране на предприемаческата идея кандидатът е сформирал екип от кадри с висше образование и опит в областта на предприемаческата идея. В екипа на кандидата е включен експерт с докторска степен в областта на Модния дизайн и изследвания, свързани с използването на компютърни системи в модната индустрия. Ще бъде осигурена устойчива заетост на 3-ма души.
Предвидени са разходи за закупуване на ДМА, материали и консумативи, разходи за наем, режийни и офис консумативи, разходи за външни услуги - разработване на икономическа и финансова оценка; разработване на пазарно проучване и маркетингов план; разходи за изработване на интернет страница с електронен магазин; разходи за визуализация. С цел представяне на модната линия на марката на модното изложение в Париж, кандидатът е заложил разходи за участие с наем на пространство и щендери.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея чрез назначаване на експертен персонал, закупуване на ДМА, разходи за наем, разходи за външни услуги и разходи за участие в събития: 1. Наемане на помещение в което ще бъдат обособени работни места, ще се съхранява оборудването и ще се извършват дейностите по създаването на дизайна и производството на дрехите. В наемната цена на помещението ще бъдат включени режийни разходи и разходи за офис консумативи. 2. Назначаване на персонал - ще бъдат назначени на трудов договор лица на следните длъжности: - Моден дизайнер НКПД: 2163-6001; работна заплата с осигур. вноски за сметка на работодател в размер на 1308,12 лв./мес. На длъжността ще бъде назначен Предприемачът Александра Велинова, на 4-часов работен ден за 18 месеца. - Моделиер-конструктор НКПД: 7531-3009; работна заплата с осигур. вноски за сметка на работодател в размер на 1545,96 лв./мес. На длъжността ще бъде назначен експертът Незабравка Недялкова, на 4-часов работен ден за 18 месеца. - Моден дизайнер НКПД: 2163-6001; работна заплата с осигур. вноски за сметка на работодател в размер на 1308,12 лв./мес. На длъжността ще бъде назначен експертът Мария Попова, на 4-часов работен ден за 18 месеца. - Шивач, облекло НКПД: 7531-1003 и работна заплата с вкл. осигуровки – 1010,82 лв./мес. Длъжността ще се заеме за 12 месеца на пълен работен ден. 3. Закупуване на ДМА: За основателността на разхода са приложени оферти от първи доставчик със съответните оторизационни писма и регистрирани свидетелства за марка към патентното ведомство. Разходите са оптимално разчетени на база качество-цена и след консултация с техническо лице. Минималните технически параметри са описани в Приложение Е: - Едноиглова права машина за средно тежки материи; - Едноиглова права машина за тежки материали; - Кроялна маса - ш 1800 мм/ д 2000 мм/ в 900 мм - Електронна високоскоростна шевна система за изработка на илици - Многофункционална шевна машина - Едноиглова права машина за леки до средно тежки материи; - Четири конечен оверлог - механичен 2-иглов, 4-конечен оверлог - Покривна машина – 3-иглова 5-конечна покривна - Преса за трансферен печат - работно поле – 60 х 40 см. - Гладачна маса с вграден парогенератор и една ютия - Дискова ножица - 100 мм 4. Разходи за материали и консумативи – разчетените материали и консумативи са на база необходимите платове, конци, копчета, ципове и др, които директно се влагат в изработването на една колекция - 8400 лв. с ДДС/ колекция. За продължителността на проекта ще бъдат изработени 2 колекции в пълния набор размери. 5. Изработване на икономическа и финансова оценка – тя ще включва точни параметри на разходите за единица продукт за всяка дейност, която фирмата развива; ще изследва ефективността на инвестициите и тяхната норма на възвращаемост; ще отчете необходимите парични потоци за нормалното съществуване на предприятието и други. Оценката е необходима, тъй като ще зададе финансова дисциплина, ще определи параметрите и ефективността на всяка част от дейността и може да доведе до преразглеждане на някои от цените, на които ще работи предприятието. 6. Изработване на пазарно проучване и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея – в него ще се разпише стратегията, която предприятието ще следва по отношение на популяризацията си; ще се препоръчат методите и средствата за достигане до максимален брой таргетирани клиенти и други. 7. Разходи за създаване на интернет страница - тя ще бъде създадена с цел популяризация и следвайки желанието на фирмата да достигне до по-широк кръг от потенциални клиенти. Интернет страницата ще е динамична, ще специализиран модул за интернет магазин, през който да може да се закупуват продуктите на марката. 8. Разходи за участие в събития, на които да бъде представена марката – участие на изложение в Лондон като разходът включва разходи за участие и представяне на колекция, изработване на look book и др. 163 762.24 127 509.63
Визуализация на проекта: Дейността по осигуряване на информация и публичност е разработена и бюджетирана съгласно изискванията, заложени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Следвайки насоките за изпълнение на тези дейности и спазвайки стандартите за визуализация на подкрепата от Европейския фонд за регионално развитие, ГАММА КАМПАНИ ООД е планирал следните задължителни мероприятия: 1. Ще включи в главната страница на създадената по проекта платформа кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепа, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; 2. Ще постави 2 плаката с информация за проекта (не по-малък от размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, като например входа/коридора или друго място на сградата, в която ще бъде наето помещението. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Кандидатът ще упомене финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 в информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта. Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, бенефициентът ще оповести, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. 3. На всяко закупено по проекта оборудване ще се поставят стикери върху всеки актив, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. 4. Ще се направят публикации в 2 онлайн издания съгласно т. 3.14 от Единния наръчник 5. Ще се изработи и постави интернет банер. Във всички свои дейности, свързани с изпълнението на проекта, както и тези, наложени в резултат от изпълнението на проекта, ГАММА КАМПАНИ ООД ще се ръководи от основната цел за открито, информирано и спазващо изискванията поведение за осигуряване на публичност на подкрепата получена от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОПИК. 2 000.00 2 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.