Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда осигуряване на 7 нови устойчиви работни места в „Сортови семена" АД. С цел създаване на благоприятна работна среда, разкритите по проекта работни места ще бъдат оборудвани и обзаведени. Настоящият проект удовлетворява потребността на безработните младежи до 29-годишна възраст и неактивните лица, от създаване на условия за достъп до заетост и устойчиво интегриране на пазара на труда. Осигурената заетост от „Сортови семена" АД е в сфера, която е достатъчно атрактивна и актуална за младите хора и в същото време е област на професионална реализация, която дава възможност на човек да се изяви, да изрази себе си и да покаже своите знания и качества. Кандидатът по настоящия проект е дружество, което не спира да се развива и да разширява направленията, в които инвестира и работи успешно.  Настоящата процедура е в съответствие със стратегическите цели на „Сортови семена" АД и по-конкретно в наемане на млади хора и тяхното  социално включване, чрез удовлетворяване потребностите на компанията за устойчиво развитие и създаване на реални възможности за личностно и професионално развитие на активни и амбициозни хора.
Целеви групи по проекта са:
Безработни младежи до 29 години вкл.; 
Неактивни лица. 
Проектът цели създаване на 7 устойчиви работни места в „Сортови семена" АД чрез осигуряване на заетост на безработни и неактивни младежи до 29-години и неактивни лица. В резултат изпълнението на проекта целевите групи ще се сдобият с умения и знания, както и ще придобият трудови навици.
Основни дейности по проекта: 
1.Организация и управление на проекта;
2.Избор на изпълнители по проекта;
3. Закупуване на оборудване, обзавеждане;
4.Подбор, назначаване и осигуряване на заетост. 
5. Дейности за информация и публичност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на конкретни цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Основните стъпки по изпълнение на дейност 1 са: - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите – определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение дейностите по проекта; - Планиране на качеството – определяне на изискванията и стандартите за качествено изпълнение на проекта; - Планиране на комуникациите – определяне на метод за комуникация между всички заинтересовани страни по проекта; - Планиране на организацията и на хората – идентифициране, документиране и определяне на роли, отговорници и отношения за отчитане на работата по проекта; - Планиране на доставките и услугите по проекта – определяне на вида и количеството на ресурсите, които е необходимо да бъдат предоставени на външни изпълнители; - Създаване на интегриран процесен подход за изпълнение на планираните дейности за постигане на очакваните резултати; - Документиране на резултатите в края на всеки етап и в края на проекта. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнението, в съответствие с изискванията Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: • Ръководител на проекта • Координатор • Счетоводител • Технически сътрудник Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок. 8 571.50 9 360.73
Избор на доставчици и външни изпълнители: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. външните изпълнители ще бъдат избрани без провеждане на публични покани, тъй като стойностите на сходни поръчки са под 30 000,00лв. ще бъдат избирани доставчици на оборудване за новите работни места; дейности и услуги за информиране и публичност; офис консуматив за управлението и организацията на проекта. Ще бъдат разгледани различни предложения и съобразени с нуждите на фирмата и икономически изгодна цена. 0.00 0.00
Подбор, назначаване и осигуряване на устойчива заетост: "Сортови семена" АД е динамично и пазарно ориентирана компания, която предоставя съвременни, ефективни и качествени продукти и услуги на своите клиенти .Дружеството иска да разшири своето портфолио от продукти и услуги като даде възможност на млади хора да се развиват в атрактивна сфера на българския пазар - ресторантьорство и кетъринг. Подходът на дружеството при работа с клиентите се базира на професионалния опит и задълбочения анализ на изискванията на всеки един клиент. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да продължи процеса на своето разширение като капацитет и извършвани дейности. Целта на дружеството е да предоставя все по-качествени продукти и услуги. Това от своя страна ще доведе и до създаване на условия за търсене и предлагане на заетост на допълнителен персонал. Допълнителните работни места ще дадат възможност на компанията да продължи с постоянни темпове своя път към растеж и развитие. В тази връзка, предоставената възможност по настоящата процедура Ново работно място, отговаря в пълна степен на потребностите на „Сортови семена" АД за наемането на нови 7 безработни и неактивни лица. Дейност 3 е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене, подбор, назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца на 7 лица на следните длъжности: майстор-готвач, барман, готвач, шофьор лекотоварен автомобил, хигиенист, отчетник счетоводство. Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „Сортови семена" АД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни младежи до 29-годишна възраст и неактивни лица. 60 838.82 60 136.87
Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло: Към момента на кандидатстване „Сортови семена" АД има собствен обект за хранене на ключово и възлово място в град Велико Търново, а именно в непосредствена близост до автогара ЮГ- гр. Велико Търново. Успешното развитие на компанията в различни сектори на услугите и търговията, поражда необходимост от наемане на допълнителен персонал, както за утвърдените и познати в региона дейности по предлагане на семена и посадъчен материал, така и за нововъведените услуги по ресторантьорство и кетъринг. Закупуването на оборудване, обзавеждане и работно облекло е необходимо за осигуряване на минималните условия за работа на новонаетите лица по проекта. Планираните активи по проекта с изключение на работното облекло ще бъдат насочени към общо 7 новонаети лица на длъжности: майстор-готвач, готвач, барман, чистач, отчетник-счетоводство и двама шофьори на лекотоварен автомобил, които ще разнасят готова храна до клиентите. За отчетник счетоводство се купува компютър за обработка на различни видове документи на дружество, изготвяне на ведомости, стокови разписки, фактури и въвеждане на първични счетоводни документи в счетоводната и складова програма за следене на наличностите и постигане на ефективност на вложените ресурси. С цел разпечатване на различни видове документи се предвижда принтер. За готвача и майстор готвача които ще изпълняват дейностите по приготвяне на храната се предвижда професионален конвектомат /професионален уред за готвене с голям диапазон на температурата, различни програми и изработен от неръждаема стомана/; кухненски робот с цел бърза и ефективна предварителна подготовка на зеленчуци, плодове и други - рязане, пасиране, смилане и други процес; отопляема витрина за хляб и тестени изделия - поддържа постоянна температура, без дехидратация, с вградена система за овлажняване и поддържане на тестените изделия в добър търговски вид; съд за варене на хот-дог с три загряващи шиша с цел разнообразяване предлаганите продукти с нещо предпочитано от много от клиентите; два броя хладилници - един за месните продукти и един за млечните продукти; два фризера за дълбоко размразяване, които да отговарят на капацитета на обекта; фритюрник с вместимост 6 литра за пържене на тестени изделия, риба, месо, зеленчуци;картофобелачка; зеленчукорезачка и професионална скара. За бармана се купува компютър, който ще бъде поставен на касата и който той ще обслужва с цел маркиране на закупените ястия и напитки. за бармана ще бъде закупена и кафемашина. Шофьорите на лекотоварни автомобили ще разполагат с налични на дружеството автомобили съгласно изискванията на БАБХ превозни средства, с които ще доставят храна до определени адреси, а също така и цялостно организиране и доставяне на кетъринг за различни събития като сватби, кръщенета, рожденни дни и други. Предвижда се и закупува на работно облекло за готвачите, бармана, шофьорите и хигиениста. 17 319.98 15 861.83
Информиране и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на 1 плакат с формат А3, показващ финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта, поставен на видно място; -Изработка на 100 броя химикалки и 50 броя флаш памети със следната информация: емблемата на ЕС; изписване на фразата "Европейски съюз"; общото лого за програмен период 2014-2020; - Изработка на 100 броя календари и 100 броя тефтери със следната информация: емблемата на ЕС; изписване на фразата "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд - ЕСФ; общото лого за програмен период 2014-2020 със съответното наименование на финансиращата програма - ОПРЧР; наименование на проекта; адресът на Единния информационен портал; - публикуване на 1 платена публикация в местната преса, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - публикуване на подробна информация за проекта на интернет страницата на кандидата и периодично публикуване на актуална информация за отделните етапи от неговото изпълнение. 1 700.00 1 619.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.