Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 225 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

С предоставянето на възможност за продължаване на проектните дейности с още 3 месеца ,  ще продължи да се осигурява подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, в невъзможност за самообслужване. Ще се осигури възможност за продължаване на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.С цел задоволяване на комплексните потребности на хората в неравностойно положение и хората с увреждания на територията на Община Несебър се въведе нов вид здравна услуга, както и индивидуализиране на услугите, според потребностите на потребителите. Това ще осигури обхващане на по-голям брой лица, които ще могат да се възползват от предоставяните почасови дейности за социална и психологическа подкрепа, и комунално-битови дейности. Осигуряват се почасови грижи и услуги от нов тип. Осигурява се трудова заетост на безработни лица . Въведени и интегрирани са специализирани здравни услуги, включващи консултация и рехабилитация за хора с увреждания. Съобразно възможностите и специфичните потребности на потребителите са назначени домашни помощници, медицински лица, рехабилитатор. Чрез проекта се предоставя подкрепа и консултиране на потребителите на услугите, и консултация и супервизия на наетия персонал.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома: За работата по проекта чрез заповед на кмета на община Несебър е сформиран екип за управление на услугата : ръководител на услугата, счетоводител, технически сътрудник, които са служители в общински дейности. Персоналът за предоставяне на преките дейности по проекта е съставен от: домашни помощници назначени на трудов договор; здравни специалисти (медицинска сестра/фелдшер) - 2 броя, рехабилитатор - 1 брой , шофьор 1 брой - назначени на трудов договор (допълнителен за вече заетите лица и основен , в случай на новоназначено лице) . Проведени са обучения за служителите (въвеждащи и надграждащи), в случай че същите не са преминали подобно обучение по друг проект или програма. Целта е да се осигури качествено предоставяне на почасови услуги за задоволяване на личните и здравни потребности на потребителите. Услугите, които се предоставят на потребителите включват комплекс от здравни грижи, консултиране, лични грижи и помощ в домакинството. Социалните и здравни грижи ще се предоставят почасово на индикативен брой 111 потребители в продължение на 18 месеца. По проекта се предоставят три типа услуги, включващи следните дейности: - Дейности за лични грижи - помощ за поддържане на лична хигиена - къпане, обличане, събличане, помощ при хранене, помощ при общуването и поддържане на социални контакти, осигуряване на занимания в дома и извън него, придружаване до различни мероприятия, помощ при писане на различни документи, писма и др. - Дейности с медико-социална насоченост - здравно наблюдение, следене на жизнени показатели – пулс, кръвно налягане, дишане; измерване ниво на кръвна захар; превръзки на рани; провеждане на консултации в областта на здравословното хранене, хигиената и др, рехабилитация. При желание на лицата за консултация със специалист , ще се осъществява след консултация с личен лекар и при наличие на този специалист в медицинските заведения в общината . Здравните специалисти, които ще предоставят здравните услуги по домовете на потребителите, едновременно с това ще предоставят информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания. При необходимост и при заявяване от страна на потребителите може да се осигурят медицински специалисти (диетолог, ендокринолог и други), които да извършат преглед и консултация на лицата. Ще се осигури транспорт на лицето, с което да се предвижи до кабинета на специалиста. - Комунално-битови дейности - Пазаруване, поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителя, текущо и основно почистване на дома, извършване или съдействие при дребни битови ремонти, помощ при ползване на административни услуги, плащания данъци и такси със средства на потребителя, приготвяне на храна с продукти на потребителя и др. За регистрация на дейностите, свързани с ползването на услугите всеки член от персонала ще води Дневник, където ще описва вида на услугите и времето на тяхното извършване за всеки потребител поотделно. Услугите ще се предоставят в дома на потребителите по предварително разработен индивидуален план. За отчитане на дейностите всеки член от персонала ще представя ежемесечно доклад за извършена работа. - Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Целта на тази дейност е подобряване на работната ситуация, което включва: - подобряване на организацията на работа; - подобряване на работната атмосфера; - нарастване на компетентностите; - психохигиена - превенция и развиване на способност за справяне с лични проблеми в живота на помагащия.Супервизиите и обученията ще се извършват от външна организация. 898 079.36 533 580.63

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.