Реализиране на пазара на предприемаческата идея(Дейността ще бъде осъществена,чрез:
1.Наемане на квалифициран персонал-3бр
2.Закупуване на ДМА
1)CNC рутер-1бр
2)3D Скенер-1бр
3)3D принтер-1бр
3.Закупуване на материали
1)Восъчен материал за 3D принтер-2бр
2)Резервоар за восъчен материал-1бр
4.Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея-1бр
Част 1): За реализиране на предприемаческата идея ще бъде нает квалифициран персонал 3 бр.,като подборът на кадрите е съобразен със спецификата на производствения процес:
1.Скулптор(Предприемачът)-1бр
2.Реставратор(Експерт)-1бр
3.Оператор на машина(Експерт лице с ТЕЛК)-1бр
Предвидените за назначаване лица ще бъдат ангажирани изцяло с производството на продукти от декоративни скални материали.Предприемачът е работил последните 3г. именно в областта на обработката на декоративни скални материали.Експерт1 член на екипа има над 7г. опит в работата с различни скални материали, като в допълнение има широк практически опит и завършено висше образование с областта на предприемаческата идея.Той ще отговаря за прецизното определяне начина на обработка за всеки един вид материал.От значение е познаването на структурата на обработвания материал,за да се получи качествено изделие,като съществено е и третирането на повърхността по най-правилния и ефективен начин,гарантиращ възможно най-малко количество отпадък.Скулпторът ще извършва дейности по извайване и идейно проектиране и оформяне на скалният блок/плоча,влагайки творческия си потенциал,на база на който е стартирана и предприемаческата идея.Работата със скални материали изисква не само първоначална подготовка и запознаване със структурата на всеки един материал,подлежащ на обработка,но и наличието на вроден талант и усет както към красотата,естетиката,така и към създаването на единствени по рода си произведения на изкуството.За тази цел допринасят възможностите на предприемача и в допълнение опитът на лице,което през целия си съзнателен живот е отделило усилията си за развиване в професионално направление напълно съвпадащо с настоящата предприемаческа идея са гаранция за успеха и просперитета на компанията на националния и международните пазари.Допълнително освен двамата експерта ще бъде назначено и лице с ТЕЛК с 2г. опит,което да подпомага производствения процес в довършителната му фаза,когато продуктите подлежат на опаковане в специални дървени палети и безопасното им транспортиране до клиента.
Производствения процес на иновативни дизайнерски продукти обхваща следните етапи:
1.Сканиране на желаното за изработка изделие;
2.Обработване на файловете с цел извършване на конкретни корекции и получаване на прецизност при определяне на крайния изглед.
3.След експертната подготовка на файла,се преминава към обработката на CNC рутера,която е специализирана за обработка на скални материали, включително мрамор.На поставката в машината се подготвя за обработка мраморния блок/плоча,с което се преминава към изпълнение на зададения дизайн.
Всеки един детайл ще бъде обработван с помощта на CNC рутер за обработка на скални материали.Машината разполага с 5 оси,които да извършват възможно най-широкият набор от действия и операции,както по ос "х", "у", "z",така и осъществяване на вътрешни обработки по ос "c" и съответно последната най-важна ос "b",чрез която се извършват операции под различни ъгли и наклони.Именно тази ос способства за постигане на максимално еднакво крайно продуктово решение със съвпадение на компютърната графика.
4.Следващият етап,който ще осигури и създаването на уникални изделия е създаването на конкретен дизайнерски модел на флорален мотив, шарка, надпис, форма или изображение,което ще бъде изградено посредством 3D принтера и ще бъде инкростирано в мраморното изделие.Дизайнерският модел на восъчната фигура е създаден чрез полимеризиране на восъка от 3D принтера в определената форма,след което се преминава към отливането й от метал-след което тази фигура се инкрустира или вгражда във вдлъбнатините на мрамора,предварително оформени от рутера.За да се постигне иновативен и единствен по рода си продукт на обикновената мраморна основа (плоча,плот) ще бъде поставен метален детайл в предварително издълбания от рутера участък.По този начин ще се създаде не само естетически издържан вид,но и ще се предложи иновативен продукт,който да се различава от стандартните мраморни изделия.
|
249 480.20
|
247 720.54
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея(Дейността ще бъде осъществена,чрез:
1.Наемане на квалифициран персонал-3бр
2.Закупуване на ДМА
1)CNC рутер-1бр
2)3D Скенер-1бр
3)3D принтер-1бр
3.Закупуване на материали
1)Восъчен материал за 3D принтер-2бр
2)Резервоар за восъчен материал-1бр
4.Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея-1бр
Част 2): Освен инкрустацията прилагането на метода с 3D принтер позволява и да се вгради цял метален елемент в обработвания детайл в зависимост от практическата насоченост и художествения замисъл. По този начин се разширява областта на иновативни решения и представяне на художествени дизайнерски модели (вграждане на надписи, лога, цели елементи от метал, флорални мотиви и най-разнообразни по вид детайли и рисунки), което от своя страна допринася за разпознаваемост и висок клас професионализъм при проектирането, изработването и предлагането на нестандартни и специфични по рода си изделия.
Съчетаването на прецизност при подготовката, индивидуален подход и последно поколение на техниката в комбинация с креативен дизайн гарантира разпознаваемост на компанията.
За да бъде реализиран описания производствен процес е необходимо закупуването на ДМА, посредством които да се изработват дизайнерски изделия - предмет на настоящото проектно предложение.
Активите които ще способстват за създаването на качествени и уникални по рода си продукти от скални материали (главно мрамор) и съответстват на гореописаните 4 основни етапа са:
1.CNC рутер - 1 брой;
2.3D Скенер - 1брой;
3.3D принтер - 1 брой.
Комбинацията от 3D скенер, 3D принтер и CNC рутер осигурява постигане на крайния продукт в дизайнерска форма и вид, съобразно творческите заложби на предприемача. Всеки един елемент от процеса ще бъде ресурсно обезпечен и това ще гарантира уникалността на крайното изделие, което няма аналог. По този начин ще бъде постигната конкурентоспособност и високо качество, на базата на таланта и художествените умения на заетите лица. Инкростирането на металните елементи в пригодените от рутера вдлъбнатини, съчетано с прецизната технология на скенера и рутера ще осигури използването именно на професионализма и гаранция, че окончателния вид съвпада с предварително зададения. Иновативността на производствения процес ще постави компанията на лидерска позиция, което е изключително необходимо за успешното реализиране на проекта и бъдещото развитие на "ГЛОРИЕС" ЕООД в дългосрочен план.
Изпълнението на четвъртият етап от производствения процес изисква и наличието на материал с помощта на който да се изработват моделите на металните инкрустации. Чрез восъка получен в определена форма от 3D принтера ще се създадат уникалните по рода си продукти, които да се различават от масовите безлични, студени и непривлекателни мраморни изделия. С инкростирането на метал в мраморните продукти ще се създадат интериорни дизайнерски решения, които не само да се отличават от масата, но и да придават красив, приятен и нестандартен вид на изделието, което да го прави желан и ценен продукт пред останалите. Заложени са следните материали:
1.Восъчен материал за 3D принтера - 2 брой;
2.Резервоар за восъчен материал - 1 брой.
Количествата са определени за използване само в рамките на изпълнение на проектното предложение и са в минимални стойности съобразно продължителността на проекта.
- За реализацията на предприемаческата идея е предвиден разход за Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 бр.
Всяка една ново стартираща фирма има необходимост от професионално мнение по отношение на позиционирането на своите продукти. За да развива успешно един бизнес е важно начина и подхода на настъпване на пазара. Без маркетингов план за реализиране на идеята, фирмата няма ясно изградена представа за това къде е насочена, към кого е адресирана, с каква цел и по какъв начин да достигне максимално бързо и ефективно до крайния потребител. Следването на дългосрочна стратегия и визия, за постигане - съобразени с маркетинговия план, дава насоки към пътя на успешната реализация. По този начина ще се избегне хаотичното съществуване без цел и посока, което е пагубно за всяка нова, тепърва прохождаща на пазара фирма.
Общата стойност на разхода за изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея възлиза на 3 300.00 лева |
0.00
|
0.00
|
Визуализация на проекта (Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. информационна табела и 3 бр. стикери): Дейността по осъществяване на визуализация - информиране и публичност е напълно съобразена с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. Изцяло се спазват задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС. Предвидените мерки се основават на Регламент на (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за ЕФРР, ЕСФ, КФ, ЕЗФРСР, ЕФМДР и за определяне на общи разпоредби.
При осъществяване на дейностите по проекта, бенефициентът ще съблюдава за поставяне на:
-емблемата на ЕС в пълно съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение приет от ЕК, с упоменаване на ЕС;
-упоменаване на фонда или фондовете оказващи подкрепа на проекта;
-общото лого за програмния период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
Компанията се задължава да информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като:
-включва на уеб-сайта си, кратко описание на проекта, включително новите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС;
-поставя обозначителни плакати;
-информира всички участници в проекта за финансирането;
-във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта или друг доказателствен материал, бенефициентът посочва финансиращата го оперативна програма и фонда или фондовете осъществяващи подкрепата;
-не по-късно от три месеца, бенефициентът поема ангажимента да постави постоянна табела на видимо за обществеността място. В табелата посочват наименованието и основното предназначение на проекта. Те се изготвят в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия;
-на всеки един актив закупен по проекта ще бъде поставен стикер съдържащ задължителните реквизити съгласно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация;
-логата и изискванията за тяхното използване ще бъдат изтеглени от сайта www.eufunds.bg като Емблемата на ЕС и логото на програмен период 2014-2020 г. ще се изобразят с еднакви размери. Предоставяне на информация относно изпълнението на дейностите по проекта е не само с цел популяризиране приноса на Европейските фондове, но и с цел създаване на достъпност на българските предприятия до предоставените им възможности за реализиране на инвестиционните им намерения. Чрез оповестяване на дейностите и участващите в процеса финансиращи институции, обществото се запознава с политиките и практиките на ЕС. По този начин всички желаещи и същевременно недостатъчно добре запознати с програмите финансирани от ЕС ще могат да добият представа и да разберат за истинското практическо приложение на структурните/кохезионните фондове. Ръководството на "ГЛОРИЕС" ЕООД ще води политика на явна, коректна, ясна и своевременна позиция към всеки един свой контрагент. Осведомеността за дейностите във фирмата, прозрачността при всяка една стъпка на инвестиции и развитие е отличителен белег, с който фирмата ще постига своето развитие. Информирайки обществеността за финансирането на проекта, придава добавена стойност не само на компанията, но и на нейните служители, на нейните контрагенти, показвайки изпълнението на всеки един поет ангажимент и надграждайки към следващия. Спазването на изискването за публичност и информиране е прието за постоянна практика на компанията, с което ще се цели дългогодишна реализация.
Стъпките за изпълнение на всяка под дейност включват:
1.Избор на изпълнител за услугата по осигуряване на публичност и визуализация (1-3 месец);
2.Сключване на договор с избрания изпълнител и извършване на услугата по осигуряване на публичност и визуализация (4-месец);
3.Извършването на услугата по осигуряване на публичност и визуализация (5-12 месец). |
500.00
|
61.00
|