Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период.
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса: В рамките на дейността ще се извърши подбор и наемане на персонал, който да осигури предоставянето на услуги за преодоляване на последиците от коронавируса. Назначените лица ще обезпечат предоставянето на услугата и ще гарантират ефективното й последващо изпълнение. Подборът на персонала ще се извърши, при спазване на нормативните изисквания в областта на заеманите длъжности, отчитане на спецификите на работа на специалистите и потребностите на целевата група. Процедурата по назначаване ще бъде организирана максимално прозрачно, с оглед създаването на възможност за конкурентоспособност и равно третиране на кандидатите. Лицата желаещи да бъдат включени за изпълнение на дейността ще подават заявления. За изпълнение на дейността ще бъдат назначени:1 координатор за управление на предоставянето на услуги за предотвратяване последиците от коронавируса, двама специалисти „Социални услуги”, 4 служители на дежурен телефон/диспечер/, 4 шофьори и немедицински специалисти за обслужване на целевата група. С избраните лица ще бъдат сключени съответните трудови договори и договори за услуга, съгласно действащото законодателство и нормативни уредби в Р България, и съобразно спецификата на заеманите от лицата длъжности. 0.00 209 852.63
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. : Целта на дейността е доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства /закупени със средства, различни от тези по договора/, заплащане на битови сметки, заявяване и и получаване на неотложни административни услуги /със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора/. Дейността е насочена към: възрасти хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване; хора с увреждания; възрастни в риск. „Възрастен в риск” е лице, което е: - в зависимост от грижа, поради увреждане, неподвижност или невъзможност за водене на независим и самостоятелен живот; - в случай, че лицето или член на семейството му е поставено под карантина във връзка с COVID-19; - самотен/ни родител/и с дете до 12г., които са в невъзможност да оставят децата си сами. Чрез изпълнението на дейността и предоставяне на услугите ще се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19. След обявяване на извънредното от 16.03.2020г. в Домашен социален патронаж-Кърджали се приемат заявки за доставка на храна и закупуване на хранителни продукти от първа необходимост и медикаменти, изписани с рецепта на самотни, трудноподвижни и лежащо болни лица и възрастни хора без близки. Със стартиране на дейността по проекта ще се разшири целевата група на лицата, които подават заявки със включване на всички които отговарят на изискванията по Компонент 3. Назначените диспечери ще приемат заявки на обявения телефон, които ще се регистрират в Регистър. За приетите заявки ще се попълват формуляри, в които ще се отбелязват вида на услугата, която ще се изпълнява. Координатора ще разпределя приетите заявки на лицата назначени да изпълняват дейностите. Чрез изпълнение на дейността ще се подкрепят мерките по време на въведеното извънредно положение, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда с цел ограничаване контактите между хората, като бъдат подкрепени лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19. 0.00 0.00
Транспорт на персонала предоставящ услугите, от/до домовете на лицата: Община Кърджали обхваща 117 населени места, като разстоянията между тях варират от 2 до 60 км. За предоставянето на услугите е необходимо да се осигури транспорт на персонала за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса. За целта ще бъде използвани автомобилите на Домашен социален патронаж-Кърджали и по Компонент 2. При необходимост на назначения персонал за предвижване ще бъдат закупени карти за градски и междуселски автобусни линии и колички за разнос на закупените храни и хранителните продукти. 0.00 0.00
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфектиращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: Наетия персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса извършва доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги на потребители от обявяването на извънредното положение. Необходимо е да се осигурят лични предпазни средства, като маски, ръкавици, облекла, както и дезинфектиращи препарати, както за лицата, предоставящи услугите, така и за автомобилите. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.