Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към осигуряване на подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа в община Симитли. Ще се предоставят интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, включително и в контекста на пандемични ситуации, като предвидените по проекта дейности ще обхванат минимум 75 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. 
Подкрепата в домашна среда ще бъде осигурена чрез реализиране на следните дейности: 
1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 
2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите; 
3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост. 
За реализирането на така предвидените дейности ще се формира мултидисциплинарен екип то специалисти, които ще предоставят планираните услуги, съобразно установените индивидуални потребности на участниците.  Служителите наети за предоставяне на планираните услуги ще получат подкрепа чрез осигуряване на обучение, както и чрез провеждане на супервизия.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Грижа в дома в община Симитли: Дейността е насочена към предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации, като в нея ще бъдат обхванати минимум 75 лица, отговарящи на профила на целевата група – възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите; 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост. Дейността ще се осъществи в следната последователност: прием на заявления от кандидати за потребители на услугата; изготвяне на оценки на индивидуалните потребности на потребителите; сформиране на екип за предоставяне на услугата и предоставяне на здравно-социални услуги в дома на потребителите; психологическа и социална подкрепа; медицинска грижа. Общата продължителност на дейността е 22 месеца, от които първите два месеца са предвидени за подготвителни дейности През първия проектен месец ще се изготвят индивидуални оценки на потребностите на кандидат-потребителите, като целта е за всеки потребител да бъдат предложени здравни, социални и други услуги в зависимост от индивидуалните му нужди и потребности. Услугите, които ще се предоставят на потребителите на база индивидуалните им потребности, ще се осъществяват по график от: - 23 лични асистенти - трудов договор на пълен работен ден - 1 Координатор - трудов договор на пълен работен ден - 1 Психолог - трудов договор на непълен работен ден (4 часа) - 1 медицинска сестра - трудов договор на непълен работен ден (4 часа) При необходимост ще бъдат привлечени и други специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група. Контролът върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще бъде възложено на координатори на услугите. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите ще се извърши подбор и наемане на персонал на трудови и граждански договори. След сключването на договори с лицата, непосредствено преди стартиране на услугата, за тези от тях, които не са преминали подобно обучение по друг проект или програма, ще бъде проведено въвеждащо обучение. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. Дейността на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. Фокусът на провежданите супервизии ще бъде поставен върху работата с целевите групи според спецификата на характерите и поведението им. Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите, възникнали в хода на предоставяне на услугите, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. Координацията и управлението на услугата ще се извършва в административна сграда - общинска собственост, използвано до момента за целите на проект „Патронажна грижа“. На персонала ангажиран за предоставяне на услугите ще бъдат осигурени лични предпазни средства и необходимите материали и консумативи за обезпечаване на дейностите. 674 233.70 417 031.95

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.