Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящето проектно предложение включва предприемане на мерки за социално приобщаване чрез подобряване на достъпа до интегрирани социални услуги, осигуряване на подходяща социална закрила и основни услуги за 225 нуждаещи се лица от община Петрич. Планирано е обхванатите лица да имат достъп до интегрирани услуги, насочени към грижа в дома, доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, подкрепа, предоставяне на здравна информация. Планирано е проекта да е с продължителност от 19 месеца, като първи проектен месец е за подготвителни дейности, а предоставянето на услугата грижа в дома да е 18 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома: Размерът на планираните средства за едно лица за 18 месеца са 7561,50 лв. Конкретните услуги, които целевите групи са следните: 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 4.Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Задълженията на наетите лица, които ще бъдат наети са следните: - Домашен помощник /поне 50 лица/ - поддържане на личната хигиена на потребителите;поддържане на хигиената на дома; при необходимост приготвяне храната на потребителя; придружаване при разходка, посещение при лекар. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост. -Шофьор /1 лице/– управлява превозно средство за извършване на почасова мобилна работа. Осигурява транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. -Медицинска сестра/фелдшер /4 лица/ – предоставя информация на лицата относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, помощ при изготвяне и спазване на хранителен и диетичен режим. - Сътрудник Социални дейности /2 лица/ - следи за избягване дублирането на дейности, разпределя задачи и отговорности между участващите в интегрираните услуги лица, осъществява обратна връзка с екипа, както и между него и потребителите. Осъществява мониторинг на дейността. -Ръководител-услуга /1 лице/– организира и ръководи дейността по предоставяне на услугите така, че да осигури качество на живот, което да гарантира пълноценното развитие и социално включване на всеки потребител чрез предоставяне на индивидуална грижа и подкрепа. Планира, координира и организира подбор, обучение, супервизия и развитие на наетите лица. Следи за разработването и правилното съхраняване на документацията, отнасяща се до функционирането на услугата в съответствие с нормативните изисквания. За лицата ще се предоставя психологическа подкрепа, в случай, че това е установено при оценка на нуждите им, като средствата за това ще се осигурят от Единната ставка. През първи проектен месец ще се приемат заявления и ще се извършат оценки на потребностите. За извършване на оценките на потребностите ще се ангажират 3 лица, служители на бенефициента като „Експерт-оценки на потребностите” – за завършване на определена работа. Дейността ще се осъществява в съответствие с Акт за възлагане на УОИИ, приет с решение на Общински съвет. С наетите лица ще се сключат трудови договори, длъжностни характеристики, ежемесечно ще се попълва присъствена форма за отчитане явяване/неявяване на работа на лицата за всеки отчетен месец (Приложение 3). За потребителите ще се поддържа и актуализира информация, свързана с извършване на оценките на индивидуалните потребности, обобщен протокол за оценка на потребностите на всяко лице включено в услугата (Приложение 6), карти за участие (Приложение 2), обобщена информация за целевата група, съгласно Приложение 5, за предоставената интегрирана услуга на месечна база. Също така регулярно ще се търси информация за липсата на двойно финансиране, ще се провежда редовен мониторинг на дейността, както и ще се осъществят мерки, свързани с осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация - публикации в сайта на бенефициента, плакати, поставени на видно място, провеждане на пресконференция по проекта. 1 803 417.75 1 332 877.44

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.