Организация и управление на проекта: Със заповед на кмета на община Самоков ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще включва: ръководител на проекта, счетоводител и координатор.
Предвижда се провеждане на месечни срещи на експертите от екипа на проекта, включително с експертите за управление на проекта, които ще бъдат отговорни за неговото управление и изпълнение; провеждане на дискусии във връзка с общите и конкретни отговорности, плана за действие, процедурите и всички необходими дейности за успешното изпълнение на проекта. Тези работни срещи ще включват също:
• Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите;
• Разпределяне на задълженията между експертите, включени в екипа;
• Определяне на правила за работа и докладване;
• Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност;
• Контрол върху изпълнението на договорите с избраните изпълнители.
Ръководителят на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности. Той ще бъде подпомаган в работата си от целия екип на проекта. |
23 000.00
|
18 904.41
|
Подготовка на тръжна документация и провеждане на процедура за обществена поръчка за избор на изпълнител за инженеринг /проектиране, строителство и авторски надзор/.: Изготвяне на документация за тръжна процедура за избор на изпълнител на инженеринг. |
2 000.00
|
2 000.00
|
Информация и публичност: Ще бъдат извършени дейности за осигуряване на публичност по проекта. С осъществяването им се цели осигуряване на обществена подкрепа на проекта и гарантиране опазването на получените резултати. Ще бъдат проведени две пресконференции и официална церемония "Първа копка", на които ще бъдат поканени представители на органите на местната власт и представители на етажната собственост на сградите, в които ще се изпълняват дейностите по проекта.
1. Встъпителна пресконференция - ще бъде проведена в рамките на третия месец от стартиране проекта. На нея ще бъде представен екипа за управление, същността, целите, предвидените инвестиции, график за изпълнението на проекта, очакваните резултати и същността на програмата.
2. Заключителна пресконференция – ще бъда проведена в последния месец от плана за изпълнение на проекта и на нея ще бъдат отчетени постигнатите резултати, изразходваните средства и препятствията появили се пред екипа в етапа на изпълнение.
|
15 000.00
|
17 556.00
|
Дейности по инженеринг на сгради с идентификатори: 65231.906.323, 65231.906.324, 65231.906.325, 65231.905.138.1, 65231.906.483.1, 65231.906.483.2, 65231.904.54.1, 65231.909.312.1, 65231.911.299.1, 65231.905.135.1, 65231.908.28.1, 65231.906.212.1: 1.Изработване на инвестиционни проекти във фаза технически проект на жилищните сгради.
2.Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на жилищните сгради /подмяна на дограма, полагане на топлоизолация по фасади, ремонт покрив с полагане на топлоизолационна система и съпътстващи дейности/.
За сградите на ул."България", ул."Ген.Велиаминов", ул."Николай Николаевич" и ул."Неофит Бозвели"
-изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
-Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата /съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти, т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки").За същите са предложени за финансиране само енергоспестяващи мерки, които имат пряк екологичен ефект и съпътстващи, които ще осигурят устойчивостта на съответната мярка.
- Мерки свързани с конструктивно укрепване, ако е приложимо о
-изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания
За сградите на ул."Абаджийска" 2, 4 и 6, ул."Подридна, ул."Искър", ул."Рилски скиор" и ул."Крали Марко":
-изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
-Изпълнение на всички мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата /съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти, т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки")
-изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания
3.Авторски надзор по време на строителните дейности |
1 038 553.46
|
1 240 111.62
|
Изготвяне на Доклади за оценка на съответствие на инвестиционните проекти по чл. 142, ал. 5 от ЗУТ от лицензирана фирма.: Изготвяне на Доклади за оценка на съответствие на инвестиционните проекти |
9 166.66
|
7 975.00
|
Строителен надзор и въвеждане в експлоатация: Дейност, свързана с качественото и законосъобразно изпълнение на обекта и въвеждането на обектите в експлоатация. Ще се извърши от лицензиран консултант, съгласно чл. 166 от ЗУТ.
Дейностите по строителен надзор и въвеждане в експлоатация включват:
• Изготвяне на протокол за откриване на строителните площадки и определяне на строителните линии;
• Следене за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, за безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него, както и едро размерна дървесна растителност, която не подлежи на премахване;
• Изготвяне и водене на заповедна книга за строежа;
• Контрол върху актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003г.;
• Контрол за качеството на вложените материал;
• Контрол относно спазване качеството и количеството на извършваните СМР;
• Изготвяне на окончателен доклад и издаване паспорт на обекта. |
25 000.00
|
20 880.00
|
Независим финансов одит: Сключване на договор с лицензиран експерт-счетоводител / одитор/ или одиторско предприятие |
7 500.00
|
1 089.00
|