Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

АНТЕСТО ООД е регистрирана през 2007г със седалище град София с основна дейност производство и търговия със стоки за бита, санитарно хигиенични и др. Продуктите й са познати на пазара под собствена търговска марка АНТЕСТО. Произвежда повече от петдесет продукта от висококачествени материали - внос от Германия, Италия, Австрия, Франция, Израел, Румъния и други.За да се развива и приспособява към динамично променящата се бизнес среда като резултат от проявилата се в глобален мащаб технологична ИКТ глобализация и за да отговори на нуждите и очакванията на своите клиенти и партньори АНТЕСТО осъзнава необходимостта от повишаване на ефективността на управлението и оптимизиране на дейността си. Ръководството на компанията се стреми едновременно към повишаване ефективността, планирането, изпълнението и контрола на всички звена и подобряване имиджа на организацията чрез конкретно поета отговорност за опазване на околната среда
Към момента АНТЕСТО не разполага с единна система за управление на ресурсите, което създава затруднение в събирането, обработката и анализирането на информацията и води до влошена вътрешно фирмена организация. С изпълнението на настоящия проект компанията ще въведе нов организационен модел, който ще оптимизира работата на служителите, ще подобри вътрешната комуникация, ще повиши качеството и ефективността на предлаганите услуги; Основните дейности, предвиждани по проект са:
1.Придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите – Единна система за управление на ресурсите (ERP) и имплементирането и със съществуващото оборудване на компанията;
2.Въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001;
3.Визуализация на проекта;
Реализацията на проекта ще доведе до подобряване конкурентоспособността на компанията, чрез подобряване на модела на управление и организация на основните процеси, увеличение на приходите и подобряване пазарните позиции на дружеството.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за разработка внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в АНТЕСТО ООД – Единна система за управление на ресурсите (ERP): Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна управленска система(ERP),която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от произвежданите продукти –събирането на информацията става чрез служители, производствени оператори, частично се обобщава в таблици, липсват записи за редица извършени операции,което не позволява проследимост,мониторинг и контрол над продукция,портфолио,склад,дистрибутори и т.н. Липсата на ERP затруднява управлението на дейностите,води до дублиране на дейности от различните служители,пречи на предлагането на гъвкави пакетни продукти спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата.Всичко това води до застой в развитието на компанията и е причина внедряването на ERP да бъде определен като водещ приоритет в плана за развитие на фирмата. Изпълнението на дейности се състои в разработката и внедряването на специализирана ERP система,която ще интегрира и управлява цялата информация и всички дейности вътре в компанията,предоставяйки възможност за цялостно упраление и контрол на процесите:обхваща пет основни части:Складова част;Административна част;Аналитична част;Производствена част:Supply Chain Management(управление на веригите за доставки): Осъществяване на стратегическо планиране на структурата на веригите за доставка; Разработка на планове на веригата за доставка; Моделиране на различни ситуации; Оценяване нивото на изпълнение на операциите;Изравняване на планови и текущи показатели. Взаимодействие с доставчиците-търсене на подходящи доставчици, оформление на поръчки,Управление на складовете-системата контролира приемането на стоките,отчита особеностите,свързани с тяхното съхранение и т.н.;Взаимодействие с дистрибуторите-оформяне на заявки,отчети и т.н.;Подготовка на данни,необходими за определяне на ценовата политика на компанията;Анализ на потребностите от ресурси за производство и на базата на получените данни автоматично генериране на заявки за покупки; За складова част: Свободно кодиране на стоките.Следене по стокови групи и по допълнителни характеристики. Ценови листи с възможност за наследяване. Инструментариум за дефиниране и управление на търговски условия и промоционални кампании без ограничение в броя и разновидностите. Класифициране на контрагентите въведени в системата по произволен брой признаци в зависимост от нуждите на потребителя. Възможност за залагане на срокове за плащане,кредитни лимити. Следене на стоките по цени на придобиване;Резервации на стоки за определени контрагенти. Производствен модул: произвеждани продукти, наличности в произовдството и др.За административната част:Инструмент за залагане на права на достъп.Възможност за персонализиране; Инструмент за създаване на отчети, Интеграционни модули За аналитична част: Въвеждане на списъци от стоки,предлагани от конкретни Доставчици с тяхните цени и условия за продажба. Въвеждане на списъци от стоки,търсени от конкретни Клиенти с тяхните желани цени и условия за покупка. Аналитична част,която по предварително зададен метод предлага изпълнение на сделки с въведените стоки и контрагенти.По време на анализа се показва и информация за рентабилността на всяка една препоръчана сделка. Възможност за създаване на темплейти за регулярни сделки,които напомнят на търгвоците за вида на сделката,списъка на стоките и сроковете за доставка. Извеждане на информация за необходимата парична наличност,за да бъдат осъществявани регулярните сделки.В тази информация се отчитат и наличните Задължения и Вземания с тяхните падежи. Изпълнението на настоящата дейност е необходимото условие,идентифицирано от мениджърския екип,за развитие на управленския капацитет и растеж на АНТЕСТО, чрез въвеждането на ИКТ.Въвеждането на ERP ще позволи по-добро планиране на всички дейности,анализиране,подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите. 512 000.00 507 000.00
Дейност за услуга по въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001;: Изпълнението на дейността се състои в разработване и въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001. Предоставянето на консултантски услуги е необходимо с оглед постигане на пълно съответствие с изискванията на международния стандарт за система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на ISO 14001. Фокусът на стандарта е във възможността чрез поддържането и постоянното подобрение на система за управление на околната среда, организациите да идентифицират, следят и управляват екологичните си аспекти като по този начин свеждат риска за околната среда до допустими нива. Система за управление на околната среда /СУОС/ представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на АНТЕСТО ООД да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи, екологични и качествени услуги. Към момента в дружеството няма внедрена системa за управление на околната среда. От друга страна, подобряването на вътрешно-организационните и производствените процеси и внедряването на последователна политика в управлението на документооборота ще спомогне за намаляване на прякото използване на хартия и други материали, което ще има пряк положителен ефект върху околната среда. Внедрената ERP система ще позволи следене на прозводствените процеси на всеки един етап, което ще допринесе до изпълнението на изискването на система за идентификация и проследимост. Съществен принос върху опазването на околната среда и постигането на изискванията на стандарт ISO 14001 ще окажат предоставяните чрез внедряваната ERP система: възможност на отдалечен мониторинг на производствено оборудване, подобряване на логистиката при доставка на продукти, прецизно определяне на графика на прозводствения отдел и екипа за разнос и дистрибуция. По този начин ще се намали съществено потреблението на гориво, което рефлектира директно върху намаляване на вредните газове и опазване на околната среда. Разработената и внедрена СУОС ще подобри значително организационната структура в предприятието и ще предостави точната методика за постигане на поставените от ръководството на фирмата цели в областта на опазването на околната среда. СУОС ще осигури постигане на планиране и отчетност на дейностите, както и непрекъсваем контрол на предоставяните услуги, осигуряващ своевременно предприемане на превантивни и коригиращи действия. Ще бъдат точно идентифицирани задълженията, правомощията и взаимоотношенията на служителите във фирмата, във връзка с ефективното функциониране на СУОС. Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи. Постигането на съответствие с международно признат стандарти в сферата на околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Внедряването на система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 ще осигури по­добър търговски имидж, по­високо доверие от страна на доставчици и дистрибутори и стабилно присъствие на българския, европейския и световния пазар.; Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на АНТЕСТО ООД; 10 000.00 9 550.00
Дейност за услуга по сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001: Сертификационните услуги по настоящото проектно предложение са свързани с извършването на одит на разработената система за управление на околната среда от акредитиран сертифициращ орган и издаване на сертификат за съответствие с международен стандарт ISO 14001 на АНТЕСТО ООД. Процедурата по сертификация стартира след подписване на договор с избрана сертифицираща организация. Услугата за сертифициране се предвижда във връзка с въвеждането на система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 и в съответствие с изискванията на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Услугите за сертифициране ще бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021 или EN 45011 от българския национален орган по акредитация и/или орган по акредитация на друга държава. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на консултантска сертифицираща организация. Основните етапи при разработване и въвеждане на система включват: - Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи; - Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001; - Провеждане на сертификационен одит в дружеството - осъществяване на сертификационен одит в АНТЕСТО ООД съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акредитиран сертификационен орган. - Издаване на сертификат за съответствие на Системата за управление на околната среда /СУОС/ с изискванията на международния стандарт ISO 14001, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалният етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на СУОС; 7 000.00 6 750.00
Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; Оповестяваща финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР; 2) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 3) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификата за съответствие със стандарт ISO 14001. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 1 000.00 985.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.