Софтуерна платформа НС 112 и лицензи: Реализирането на софтуерната платформа ще включва дейности по доставка, инсталация, конфигурация, адаптация, внедряване, тестване и пускане в експлоатация, като същата ще бъде реализирана с пълен обем от необходими лицензи за всички потребители. |
14 424 830.19
|
0.00
|
Медицински модул, надграждане и интеграция: • Интеграция на „Информационна система за спешна медицинска помощ“ (ИССМП) на Министерство на здравеопазването със софтуерната платформа на NG 112 с цел осигуряване на оперативна съвместимост – обмяна на информация в реално време;
• Надграждане със съвременни функционалности. |
843 136.80
|
0.00
|
Единна комуникационна и мрежова инфраструктура: Осигуряване на единна комуникационна инфраструктура – хибридна IP/TDM комуникационна платформа за аудио, видео и текст в реално време. Единната комуникационна инфраструктура ще осигури комуникационна свързаност между Районните центрове 112 (РЦ 112), диспечерите и мобилните екипи на службите за спешно реагиране, болнични заведения и други. |
7 489 185.06
|
0.00
|
Информационна инфраструктура – хардуер и системен софтуер за основен и резервен дейта центрове и записваща система за обективен контрол: • Доставка, монтаж, инсталация, конфигурация, тестване и въвеждане в експлоатация на хардуер за основен и резервен дейта центрове – сървърни шкафове; сървърни системи за: application сървъри, DB сървъри, backup сървъри и библиотеки, voice record сървъри и други; системи за съхранение на данни (сториджи) и специализиран сторидж за видеофайлове и снимки (неструктурирани данни), UPS устройства и резервно захранване;
• Доставка, лицензи, инсталация, конфигурация, тестване и въвеждане в експлоатация на софтуер: системен (ОС), backup софтуер, софтуер за записваща система (система за криптиран запис, архивиране и възпроизвеждане на аудио, видео и снимки) и други;
• Доставка, инсталация и конфигурация на приложни софтуерни сървъри и конфигурация на софтуер за виртуализация;
• Доставка, инсталация и конфигурация на софтуер за управление на база данни. |
8 816 858.58
|
0.00
|
Работни станции – стационарни – 1012: Доставка на 1012 стационарни работни станции |
7 185 045.60
|
0.00
|
Работни станции – мобилни – 830: Доставка на 830 мобилни работни станции |
2 529 827.56
|
0.00
|
Интеграция с ИАСС, ТЕТРА, ГИС и системи на МЗ: Интегране на: софтуер/и за Управление и анализ на трафика в големите населени места; ГИС на МВР; системи за видео наблюдение – Интегрирана Автоматизирана Система за Сигурност (ИАСС); подсистема на НЗИС на МЗ; триажна подсистема на МЗ; подсистема за позициониране на медицинските екипи (линейки); информационна подсистема за регистриране и проследяване на повикванията; ТЕТРА системата на МВР. ТЕТРА ще бъде интегрирана в NG 112 и ще се използва за гласова комуникация с екипите на спешна помощ, полиция, пожарна, планинска спасителна служба, морска администрация и др. |
4 851 936.00
|
0.00
|
Архитектурно-строителна част за дейта центрове и обзавеждане на работни зали: • Архитектурно-строителна част за два центъра за данни (дейта център), управлявани от МВР, като реконструкция и обновяване;
• Архитектурно-строителна част за четири работни зали в РЦ 112, като реконструкция и обновяване;
• Обзавеждане на работни места от нов тип, съобразени с функционалностите на системата и с условията за ергономичност, безопасни и здравословни условия на труд и др. |
5 532 467.98
|
76 296.00
|
Специализирана гаранционна поддръжка за осигуряване на непрекъсваема работа на системата в режим на Услугата с надеждност 0,9999 – 36 м: • Осигуряване на непрекъсваема работа на системата за 3 години в режим 24/7/365;
• Осигуряване на цялостна работоспособност на единна комуникационна инфраструктура в режим на Услугата с надеждност 0.9999 (максимално допустимо време за нефункциониране на услугата – 52 мин. за 365 поредни дни);
• Осигуряване на цялостна сигурност и работоспособност на платформа NG 112 и ИССМП в режим на Услугата с надеждност 0.9999 (максимално допустимо време за нефункциониране на услугата – 52 мин. за 365 поредни дни). Тази надеждност обхваща всички хардуерни и софтуерни компоненти на комуникационната, мрежовата и информационната инфраструктура, стационарни и мобилни работни станции в режим 24/7/365 и тяхната свързаност и съвместно непрекъснато функциониране;
• Предвидената дейност „Специализирана гаранционна поддръжка за осигуряване на непрекъсната работа на системата в режим на Услугата с надеждност 0.9999 – 36 месеца“ по проекта не предвижда, нито представлява повтаряща се дейност (не са предвидени плащания за всеки месец), тъй като основната му цел е да осигури по-високо ниво на надеждност на цялата система. Този компонент е част от договора, който ще бъде подписан за изпълнението на проекта и стойността му е включена в общата стойност на договора. Изцяло новата система изисква възможно най-високо ниво на надеждност и Министерството на вътрешните работи не може да разреши по-ниско ниво на услугата от 0.9999 за период от 36 месеца. Опитът, придобит през последните 5 години експлоатация на 112 в България показва, че по-ниският SLA се отразява на работоспособността на цялата система. Следователно изпълнителят трябва да гарантира, че по-високото ниво на услугата 0.9999 се осигурява и поддържа по време на целия жизнен цикъл на проекта.
Уточнение: В рамките на подготовката на тръжната документация тази дейност ще представлява и гарантира изискването за висока степен на надеждност в рамките на Изпълнението и гаранционните условия на договора. Сумата ще бъде разплатена в рамките и след изпълнение на всички дейности в периода, който се предвижда инсталация, тест и внедряване на системата в експлоатация. Като това ще се удостовери с подписване на финални Приемо-предавателни протоколи и тестов сценарий за приемане на функционалност и работоспособност на системата. Не се предвиждат месечни (периодични плащания) в периода на гаранционна поддръжка съгласно договора, който се предвижда да се подпише. Всичко това ще бъде допълнително гарантирано и разписано в клаузите на договора. |
4 311 360.00
|
0.00
|
Обучение: Обучение за работа с платформа NG 112 и ИССМП на оператори, координатори и администратори в РЦ 112, диспечерите и екипите на службите за спешно реагиране. |
0.00
|
0.00
|