Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение представлява втора фаза на изпълнение на дейности, свързани с изграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежата на гр. Банско, както и изграждане на нова пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ), която да обслужва града. 
Предвидено е завършване на строително-монтажните работи в източната и западната части на града, засягащи ВиК мрежата, както и завършване на работите по ПСОВ, включително външните ѝ връзки. Отделно от това като специфичен компонент на работите е и цялостно завършване на корекцията на река Глазне с цел предпазване от заливане на площадката на ПСОВ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Завършване на СМР по изграждане/рехабилитация на ВиК мрежата в източната част на гр. Банско: В рамките на дейността предвиждат две под-дейности: 1. Завършване на строително-монтажните работи по рехабилитация на водопроводната мрежа в източната част на гр. Банско. Основни стъпки и периодичност - следване на утвърдената технологична последователност при изпълнение на подобни работи - изкоп, укрепване, подготовка на основата, полагане на водопроводни тръби (включително сградни водопроводни отклонения съобразно предвижданията на одобрения проект), дезинфекция и изпитване, обратно засипване, уплътняване, възстановяване на съществуваща настилка. Роля на партньора - спазвайки установените правила (временно спиране на водоподаването, осигуряване на достатъчни количества питейна вода за системата и др.). Условия, които трябва да бъдат изпълнени - спазване на технологичната последователност, както и на условията за безопасни и здравословни условия на труд. Роля на членовете от екипа за управление и изпълнение - съобразно сключените договори с отделните лица и длъжностните им характеристики. Необходимо оборудване и материали за изпълнението на дейността: - оборудване - неприложимо; - материали - ПЕВП тръби ф225мм/ф160мм/ф125мм/ф110мм/ф90мм PE100 PN10. Дейността е стартирала преди сключване на ДПБФП - подписване на протокол (акт-образец 2а) - 21.08.2013 г. Продължителност - от датата на откриване на строителната площадка до настоящия момент. В посочената по-долу продължителност на дейността се включва и периодът за съобщаване на дефекти като определеният по-долу срок е индикативен и зависи изцяло от реалния напредък на работите като посоченият срок е възможно да бъде и по-кратък. 2. Завършване на строително-монтажните работи по изграждане/рехабилитация на битовата и канализационна мрежи в източната част на гр. Банско. Основни стъпки и периодичност - следване на утвърдената технологична последователност при изпълнение на подобни работи - изкоп, укрепване, подготовка на основата, полагане на канализационни тръби (включително сградни канализационни отклонения/дъждовни оттоци съобразно предвижданията на одобрения проект), изпитване, обратно засипване, уплътняване, възстановяване на съществуваща настилка. Роля на партньора - неприложимо. Условия, които трябва да бъдат изпълнени - спазване на технологичната последователност, както и на условията за безопасни и здравословни условия на труд. Роля на членовете от екипа за управление и изпълнение - съобразно сключените договори с отделните лица и длъжностните им характеристики. Необходимо оборудване и материали за изпълнението на дейността: - оборудване - неприложимо; - материали - за битовата канализационна мрежа - стъклопластови тръби Ø300мм и Ø400мм - SN10000. Дейността е стартирала преди сключване на ДПБФП - подписване на протокол (акт-образец 2а) - 21.08.2013 г. Продължителност - от датата на откриване на строителната площадка до настоящия момент. В посочената по-долу продължителност на дейността се включва и периодът за съобщаване на дефекти като определеният по-долу срок е индикативен и зависи изцяло от реалния напредък на работите като посоченият срок е възможно да бъде и по-кратък. 7 630 281.60 8 491 180.57
Завършване на СМР по изграждане/рехабилитация на ВиК мрежата в западната част на гр. Банско, изграждане на ПСОВ и външни връзки към нея, както и корекция на р. Глазне: В рамките на дейността предвиждат три под-дейности: 1. Завършване на строително-монтажните работи по изграждане/рехабилитация на ВиК мрежата в западната част на гр. Банско. Основни стъпки и периодичност- следване на утвърдената технологична последователност при изпълнение на подобни работи - изкоп, укрепване, подготовка на основата, полагане на водопроводни тръби (включително сградни водопроводни и канализационни отклонения и улични оттоци съобразно предвижданията на одобрения проект), в приложимите случаи дезинфекция и изпитване, обратно засипване, уплътняване, възстановяване на съществуваща настилка. Роля на партньора (за всички под-дейности) - спазвайки установените правила (временно спиране на водоподаването, осигуряване на достатъчни количества питейна вода за системата и др.). Условия, които трябва да бъдат изпълнени (за всички под-дейности) - спазване на технологичната последователност, както и на условията за безопасни и здравословни условия на труд. Роля на членовете от екипа за управление и изпълнение (за всички под-дейности) - съобразно сключените договори с отделните лица и длъжностните им характеристики. Необходимо оборудване и материали за изпълнението на дейността: - оборудване - неприложимо; - материали - ПЕВП тръби (водопровод) ф160мм/ф140мм/ф110мм/ф90мм PE100 PN10; двуслойни гофрирани тръби (битова канализационна мрежа) ф315 SN8; двуслойни гофрирани тръби (дъждовна канализационна мрежа) ф315, ф400, ф500, ф630, ф800, ф1000 SN8, стъклопластови тръби ф1229 SN 10 000. 2. Завършване на строително-монтажните работи по изграждане на ПСОВ гр. Банско и външни връзки към нея. Основни стъпки и периодичност - следване на утвърдената технологична последователност при изпълнение на подобни работи - основните СМР са завършени и отчитайки последното - монтаж и тестове на оборудването, завършване на вертикална планировка, площадкови комуникации и комплексни проби. Необходимо оборудване и материали за изпълнението на дейността: - оборудване - съобразно одобрения проект (помпи, бъркалки, въздуходувки, спирателни кранове, саваци и др.); - материали - същите са вложени в основната им част. 3. Завършване на СМР - корекция на р. Глазне Основни стъпки и периодичност - следване на утвърдената технологична последователност при изпълнение на подобни работи - предстои почистване и извозване на земни маси. СМР са завършили. Необходимо оборудване и материали за изпълнението на дейността: - оборудване - неприложимо; - материали - неприложимо. Дейността е стартирала преди сключване на ДПБФП - подписване на протокол (акт-образец 2а) - 09.07.2014 г. Продължителност - от датата на откриване на строителната площадка до настоящия момент. В посочената по-долу продължителност на дейността се включва и периодът за съобщаване на дефекти като определеният по-долу срок е индикативен и зависи изцяло от реалния напредък на работите. 25 048 561.24 22 423 509.02
Строителен надзор: В рамките на дейността по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности на обектите в рамките на инвестиционните проекти, съгласно изискванията на чл. 166 от ЗУТ, в т.ч. (основни стъпки и периодичност):  пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;  изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ;  спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;  недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;  спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация;  контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при упражняване на строителен надзор;  контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други;  контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение;  координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация. Роля на партньора - участие в Държавни приемателни комисии; Условия, които трябва да бъдат изпълнени - следене за спазване на технологичната последователност, както и на условията за безопасни и здравословни условия на труд. Роля на членовете от екипа за управление и изпълнение - съобразно сключените договори с отделните лица и длъжностните им характеристики. Необходимо оборудване и материали за изпълнението на дейността - неприложимо; Дейността е стартирала преди сключване на ДПБФП - подписване на протоколи (актове-образци 2а) - 21.08.2013 г. - дейност 1 и 09.07.2014 г. - дейност 2. Продължителност - от датата на откриване на строителните площадки до настоящия момент. В посочената по-долу продължителност на дейността се включват и периодите за съобщаване на дефекти за всеки един от строежите като определеният по-долу срок е индикативен и зависи изцяло от реалния напредък на работите. 235 803.96 235 803.96
Авторски надзор: В рамките на дейността са обособени две под-дейности: 1. Авторски надзор във връзка с изграждане/рехабилитация на ВиК мрежата в източната част на гр. Банско Основни стъпки при реализацията на дейността (отнася се и за двете под-дейности) и периодичност:  авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционните проекти от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обектите;  присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя;  наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за съблюдаване на предписанията на проектанта, относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството;  съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор;  заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите. Роля на партньора (и за двете под-дейности) - спазвайки установените правила (временно спиране на водоподаването, осигуряване на достатъчни количества питейна вода за системата и др.). Условия, които трябва да бъдат изпълнени (и за двете под-дейности) - спазване на технологичната последователност, както и на условията за безопасни и здравословни условия на труд. Роля на членовете от екипа за управление и изпълнение (и за двете под-дейности) - съобразно сключените договори с отделните лица и длъжностните им характеристики. Необходимо оборудване и материали за изпълнението на дейността - неприложимо. Под-дейността е стартирала преди сключване на ДПБФП - подписване на протокол (акт-образец 2а) - 21.08.2013 г. Продължителност - от датата на откриване на строителната площадка до настоящия момент. 2. Авторски надзор във връзка с изграждане/рехабилитация на битовата и канализационна мрежи в източната част на гр. Банско. Под-дейността е стартирала преди сключване на ДПБФП - подписване на протокол (акт-образец 2а) - 09.07.2014 г. Продължителност - от датата на откриване на строителната площадка до настоящия момент. 48 468.00 40 000.00
Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се извършва чрез следната структура и съответната роля (състав на членове на екипа за управление и изпълнение и тяхната професионална квалификация/роля) - основни стъпки при реализация на дейността и периодичност, вкл. роля на партньора (чрез неговия представител): 1. Ръководител на проекта:  Ръководи изпълнението на дейностите по проекта;  Организира цялостната дейност на екипа за управление и изпълнение (ЕУП); 2. Координатор на проекта:  Подпомага ръководителя на проекта при изпълнение на неговите задължения;  Координира дейността на ЕУИ. 3. Финансист по проекта:  Отговаря за целесъобразността на поеманите задължения и извършваните разход и съгласува договорите за възлагане на обществени поръчки относно разходните им части;  Извършва наблюдение на плащания и лимити, на справки и отчети по проекта;. 4. Юрист:  Консултира и дава становища във връзка с прилагането на националното и европейското законодателство;  Изготвя контролни листа, свързани с изпълнението на проекта (при необходимост);  Изготвя проекти за решения и споразумения във връзка с изпълнението по проекта. 5. Лице по нередности (титуляр):  Отговаря за администрирането, докладването и проследяването на случаи на нередности и съмнения за измами по проекта;  Подготвя и поддържа всички необходими документи и регистри за нередности по проекта; 6. Експерт по мониторинг на проекта, архивиране и публичност (включително заместник на експерта по нередности):  Отговаря за поддържането на цялостен архив по изпълнение на проекта;  Подпомага ръководителя на проекта при извършването на одити и проверки на място;  Отговаря за изпълнението на мерките за информация и комуникация. 7. Експерт представител на ВиК оператора:  Подпомага ЕУП при осъществяване на контрол на изпълнителите на дейностите в рамките на проекта посредством документални проверки и проверки на място, в съответствие с реда, условията и сроковете, предвидени в ДБФП и съответните договори за изпълнение. Оборудване и материали - офис оборудване, хартия, канцеларски материали; Начин на приемане на работата и механизми за контрол при изпълнението на договорите за обществени поръчки, вкл. контрол, който ще се упражнява върху начина на плащане по тези договори - работата се приема след изпълнение на всички условия съобразно всеки един от отделните договори като съответните членове на екипа следят за спазването и наличието на всички условия за приемане. Контролът при изпълнението включва - спазване на утвърдените графици за изпълнение, законосъобразно изпълнение на строежите, неувреждане на трети лица вследствие проектните дейности, здравословни и безопасни условия на труд и др. Контролът върху плащанията включва най-вече правилно съставяне на съответните документи, както и наличие на условия за изплащане (пълно спазване на договорните разпоредби, вкл. реално изпълнение на работите, подлежащи на плащане). Механизми за контрол при извършването на мониторинг на изпълнението на проекта: 1). мониторинг и сравнение спрямо действащите линейни графици; 2). мониторинг относно спазване правилата за безопасни и здравословни условия на труд; 3). мониторинг относно спазване на технологичната последователност при изпълнение на СМР; 4). контрол относно изпълнение на всички възложени работи съобразно обхвата на договорите. Във връзка с гореописаните отговорности на членовете на екипа взаимоотношенията между тях ще се основават на ясно изразена йерархична структура. Ръководителят ще разпределя конкретните задачи, както и ще поставя определени срокове за това като отделните членове ще докладват за изпълнението на възложените задачи на Ръководителя. В посочената по-долу стойност са включени разходите и за одит - недопустими по процедурата, но във връзка с предстоящо завършване на договора с изпълнителя. Към стойността на дейността е включен неусвоен ДДС по договор за подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки от етап 1. 191 788.19 16 840.67
Информация и комуникация (публичност и визуализация): В рамките на тази дейност ще се изпълнят всички приложими за настоящата процедура мерки и реквизити, съдържащи се в документа "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г." (http://www.eufunds.bg/archive/documents/1423147813.pdf). Ще бъдат изпълнени всички работи, които са договорени в рамките на договор за услуга и които не са изпълнени през фаза 1. Роля на партньора - неприложимо; Условия, които трябва да бъдат изпълнени - спазване на всички условия, залегнали в горецитирания наръчник и като резултат разясняване целта на проекта, ползата ме за обществеността и подкрепата на ЕС и фондовете за осъществяването му. Роля на членовете от екипа за управление и изпълнение - съобразно сключените договори с отделните лица и длъжностните им характеристики. Необходимо оборудване и материали за изпълнението на дейността - неприложимо. Под-дейността е стартирала преди сключване на ДПБФП. Продължителност - от 23.04.2013 г. (дата на сключване на договора с изпълнителя) до настоящия момент. 15 132.00 15 132.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.