Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

За да се запази възможно най-дълго време в добра кондиция зрението на хората, те трябва да се грижат за него с редовна профилактика и правилна корекция. При наложителното носене на очила е препоръчително да се използват възможно най-комфортните очила, не само като грижа за очите, а и като грижа за цялостния естетически облик на лицето. 
От голяма важност е за хората, носещи очила освен да виждат добре, това да допринася и за самочувствието им без да изпитват дискомфорт.
Окото е най-важният сетивен орган, благодарение на който човек възприема почти 90% от околният свят, но за това се появява и необходимостта коригиращите зрението и предпазващите очила да бъдат удобни, функционални и естетически спрямо лицевите характеристики. 
Около 66% от хората посетили оптика не са удовлетворени от съветите на специалиста в оптиката за това кой дизайн на очила са точно за тяхното лице. Причините са, че съществуват основни принципи и детайли, които се пренебрегват при предлагането на очила в оптиките и онлайн, тъй като предлагането е ограничено по отношение на дизайн и конструкция спрямо размер.
Поради тази причина, и поради това, че предприемачът и екипът по проекта имат значителен опит и реализирани идеи в областта на диагностиката на зрението, извършването на проучвания, инсталация, пуск и приемни изпитания на оптично оборудване, е разработен настоящият проект, с цел  създаване и реализиране на пазара на иновативна технология - система от свързани процедури, софтуер и хардуер (в т.ч. 3D принтер) за проектиране и изработка на очила, включваща софтуер за проектиране на очила и изработването на очилата с 3D принтер, като се обхваща целия процес по диагностикана зрението, определяне на пропорциите на лицето на клиента, следствие на което се прави филтриране и предлагане на подходящи форми за лицевите характеристики на клиента и с възможности за дизайн по негово желание и контрол, подаване, приемане на заявката от 3D интерфейс и изработване на очилата от 3D принтер.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи : Предметът на настоящия проект е да се създаде и реализира на пазара на модерна и иновативна система от свързани процедури, софтуер и хардуер (в т.ч. 3D принтер) за индивидуално проектиране и изработка на очила, включваща софтуер за проектиране на очила и изработването на очилата с 3D принтер, като се обхваща целия процес по диагностика, определяне на най-комфортната конструкция кояро е с най-добър дизайн за лицевите характеристики на клиента и с възможности за дизайн по негово желание и контрол, подаване, приемане на заявката от 3D интерфейс и изработване на очилата от 3D принтер. Системата освен, че ще бъде използвана от "МИЛЕДА" ЕООД за изработване на очила за клиенти, ще бъде предлагана чрез лицензиране за ползване и от други фирми, които изработват и/или предлагат очила. В най-общ вид системата ще работи по следния начин: Първо задължително се на клиента се извършва преглед с Авторефлетокератометър за диагностика на зрението и се определя дали зрението му има нужда от корекция. След това се провежда интервю какви очила би искал да ползва: 1. Дали да са по-стандартни от базата данни на Миледа или 2. Дали иска индивидуални очила специално за него изпринтирани на 3Д принтер Ако желаните очила са от базата данни те се избират и се наслагват автоматично на лицето и се прави най-добрият избор от софтуера, клиента и консултанта правят. Ако клиента иска персонализирани очила за него интервюто е по-задълбочено. Разработва се специален модел очила за клиента като се стартира отново от базата данни на Миледа, но всичко се променя според изискванията, желанията като форма, цветове, размери и най-вече според особеностите на лицето на клиента. Като първа стъпка за изпълнение на проекта, която ще бъде направена е да бъдат осигурени работни помещения и да бъде назначен експертния персонал. За да бъде реализирана системата следва да бъдат закупени Авторефлетокератометър, 3D принтер и База данни съдържаща модели, форми, цветове на очила. След като имаме тези компоненти от системата е необходимо да бъде разработен софтуер, които да интегрира възможностите на 3D принтера и базата данни, като същевремнно предостави възможности за конструктивни корекции според лицевите характеристики, като същевременно дава възможности за изцяло нов дизайн, съобразен с искането на клиента. Предвижда се изготвянето на Пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея за да може максимално бързо и всеобхватно системата да бъде представена по най-правилния и достъпен начин на пазара, за да могате бъдещите клиенти - както крайни потребители, така и търговци и производители на очила, да се възползват от предимствата на новата системата. В този аспект се предвиждат и участия в събития в страната и чужбина - семинари, конференции, изложения за представяне на "МИЛЕДА" ЕООД и на новата система с цел разширяване и развитие на дейността и привличане на нови клиенти. Участията ще бъдат определени съобразно резултатите и изводите, които ще бъдат направени в Пазарния анализ и маркетинговия план. Дейността ще бъде изпълнена в следните действия: - Осигуряване на работни помещения (през 1-ви месец); - Сключване на трудови договори с посочения в т. 9 квалифициран персонал - 4 бр. ( двама в т.ч. предприемача през 1-ви месец, двама през 3-ти ); - Избор на доставчик и сключване на договор за доставка на 3D принтер 1 бр. (от 1-ви до 4-ти месец); - Избор на доставчик и сключване на договор за доставка на Авторефлетокератометър (от 5-ти до 8-ти месец); - Провеждане на процедура за избор на доставчик и сключване на договор за доставка на База данни с модели очила (от 5-ти до 9-ти месец); - Избор на разработчик на Софтуер за коригиране на модел очила или разработване на нов спрямо лицеви характеристики 1 бр. (от 5-ти до 8-ми месец); - Избор на изпълнител за изготвянето на Пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация (6-ти - 9-ми месец); 247 949.00 239 501.66
Дейност за визуализация на проекта: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени 2 броя информационни табели (временна и постоянна) и 2 броя стикери, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационите табели ще бъдат разположени в мястото на изпълнение на проекта, а именно гр.Монтана, ул. "Славянска" № 1, ап. 1. Също там ще бъдат залепени и стикерите след доставката за закупеното по проекта оборудване - Авторефлетокератометър и 3Д принтер. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. 2 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.