Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период.
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на услуги в домашна среда за хора от уязвими групи, във връзка със спазване на мерки срещу пандемията от COVID 19. : Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 на територията на община Крумовград се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период. Идентифицирана е нужда от предоставянето на услуги по домовете на около 67 лица в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейността е насочени към възрастни хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, както и към хора с увреждания и техните семейства, възрастни в риск, като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19. Услугите за лицата по домовете ще включват доставки на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. За предоставянето на услугите се предвижда назначаването на: 12,50 щатни бройки на пълен работен ден или пропорционалната бройка на непълен работен ден. След приключване дейностите на проекта по Компонент 2 още 2 лица ще бъдат назначени по Компонент 3 на пълен работен ден /8 часа/ и 1 лице на непълен работен ден /4 часа/. Назначените лица ще предоставят услуги по домовете на 67 лица от уязвими групи. За наемането на лицата ще бъде проведен подбор в спешен порядък, предвид безпрецедентните обстоятелства, но същият ще бъде съобразен с КТ и вътрешните правила на общината. При необходимост ще бъде осигурен транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата с автомобил на общината и шофьор. За периода от 01.10.2020 г. до 31.12.2020 г. /след приключване на дейностите по Компонент 2/ се предвижда дейностите по Компонент 3 да се координират от координатор-диспечер. Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. 0.00 107 364.29

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.