Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение има за цел да подпомогне развитието на фирма Иком Медия ООД в сферата на издателската дейност и по-конкретно в сферата на издаването на резюмета на книги/автобиографии/статии и книги в аудио форма, които да се продават в интернет пространството посредством специално създадени приложения. 

Фирмата е регистрирана с цел производство и продажба на резюмета на книги и аудио книги на български език. Идеята идва от все по-забързаното ежедневие, което води обществото през последните години, когато по-малко време остава за четене на книги. Статистиката сочи, че повече от 70% от българите не са отваряли книга през последната година. Голяма част от хората, които намират време за четене твърдят, че в търсенето на подходящи книги на определена тематика, четат редица такива, които не им харесват и прочитат няколко книги докато намерят тази, която отговаря на изискванията им в най-голяма степен.

Посочените проблеми могат да бъдат решени със създаването на резюмета на книги/автобиографии на български език. Бизнес идеята съществува от години в Америка, но до сега подобен проект в България не е реализиран. Целта е всеки, който иска да си закупи определена книга да чуе преди това нейното резюме, докато пътува към работа или училище, готви, чисти, спортува или върши друга задача, и ако му хареса съдържанието, да си закупи цялата книга, която да прочете или чуе отново като аудио запис.

Настоящият проект има за предмет наемане на персонал, който да разгърне дейността на фирмата, създавайки голям набор от резюмета на книги и аудио книги, закупуване на специализиран софтуер с приложения за мобилни телефони, чрез които тези резюмета и аудио книги да бъдат продавани, както и покупка на печатарски машини, с които да се печатат т.наречените мисловни карти за съответните резюмета/книги, чрез които усвояването на съдържанието им става значително по-лесно и бързо. Печатарските машини ще се използват и за печат на резюмета и книги на хартия, в малки тиражи.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 души; закупуване на: Приложения за телефон - 2 бр; Лаптопи - 3 бр; Звукозаписна апаратура - 1 бр.; Принтер - 1 бр.; Машина за подвързване на книжни тела - 1 бр.; Звукоизолация за около 16 м2 площ; Разходи за услуги и Разходи за участия): В рамките на тази дейност ще бъдат наети 5-ма души персонал на трудов договор, ще бъдат закупени ДМА, НДМА и материали. Външен за фирмата изпълнител ще изготви Маркетингова стратегия за пазарна реализация на аудио резюметата и книгите, както и фирма Иком Медия ООД ще вземе участие в 4 бр събития, свързани с промотиране на продуктите й и извършване на продажби на място по време на събитията. Разходите за заплати и осигуровки за сметка на работодателя са изчислени на база ангажираността на лицата. Ролята на всеки един участник от екипа, часовата заетост и продължителността на ангажиментите му по проекта са описани подробно в т. 9 Екип. Чрез избраните длъжности се запълва целият цикъл на производството на аудио резюмета на книги и аудио книги - от изборът на съответно заглавие, превод на вече издадените резюмета на други езици, изготвяне на резюме на бългаски език, адаптирано за българските читатели/слушатели, редакцията му, записът му в аудио формат, изготвянето на корица, до качването му в платформата за продажби. За извършване на дейността на Иком Медия, ще е необходимо да бъдат наети 3 бр помещения с обща площ около 140 м2, които ще се използват за предпечатна и предзаписна подготовка на резюметата и аудио книгите, звукозапис и печат. Само помещението за звукозапис ще бъде около 16 м2, а помещението, в което ще се поставят машините за печат, ще е с приблизителна площ от 100 м2. Третото помещение ще бъде оборудвано с необходимото обзавеждане за оформяне на работни кътове на наетия персонал. Преносимите компютри са необходими, за да се обслужи цикълът на производство описан в предния абзац, включително, рекламната дейност в социлните мрежи, печатна дейност, извършване на комуникацията с клиенти. Ще бъдат закупени 3 бр., тъй като два от тях ще се използват едновременно от по двама души, които ще работят на 4 ч. Звукозаписната апаратура включва: Микрофон, USB Аудио интерфейс /конвертира аналоговия сигнал в дигитален, който да се приеме от компютъра/, микрофонна стойка с чупещо се рамо /за лесно нагласяне на микрофона в правилната позиция/, ластичен държач за микрофон - за прикрепяне на микрофона към стойката, XLR кабел - за свързване на аудио интерфейса към микрофон и поп-филтър - предпазва микрофона от компресивни звуци. Звукоизолация за помещение от 16м2 - необходима за да се произведе аудио запис с по-високо качество. Други материали, които ще бъдат закумени са тонер касетите за първата част от ризюмета, книги и мисловни карти, които ще бъдат отпечатани. Предвидени са по 1 бр тонер от всеки цвят. Машини за печатната дейност, при поръчки на резюмета и книги на хартиен носител - принтер, който да принтира както корици така и страници, ламинатор за кориците, машина за съединяване на корицата и хартията и гилотина, която да подравни страните на резюмето/книгата. Приложенията за телефон са необходими, за да се извършват продажбите и слушането на аудио файлове чрез тях. Те са от изключително значение за разпространението на идеята на проекта и извършване на самите продажби защото клиентите ще са основно хора с дефицит на време, които слушат аудио файловете в движение, вършейки други задачи. По този начин Иком Медия ще бъде по-конкурентна на пазара защото ще се предостави на клиента по-добро изживяване. Изработката на Маркетинговата стратегия за пазарна реализация ще допринесе за по-доброто проучване на нагласите на потребителите по отношение на продуктите на Иком Медия, както и ще предложи варианти за по-успешното им рекламиране с цел извършване на по-голяма реализация на абонаменти, съответно по-високи приходи от дейността. За допълнително разпространение на знанието за аудио резюметата и аудио книгите, както и за увеличаване на продажбите им са предвидени участия в 4 бр събития: Пролетен панаир на книгата, Коледен панаир на книгата и Алея на книгата в гр. Бургас и гр. Пловдив или аналогични. За целта ще бъдат командировани по двама души персонал за по 6 дни, колкото е продължителността на събитията. 0.00 191 778.29
Визуализация на проекта (дейността ще бъде реализирана чрез закупуване на 1 бр. табела и 11 бр. стикери): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 бр. табела и 11 бр. стикери. През цялото изпълнение на проекта ще се спазват изискванията за информиране на широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 2020 (ОПИК), съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на вропейския парламент и на Съвета. Всеки документ, подготвян във връзка с изпълнение на дейностите по проекта ще съдържа съответната символика, включваща информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, като се посочи, че проекта е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК и бъдат посочени номера и наименованието на проекта. По време на изпълнението на проекта, на видно за обществеността място ще бъдат поставена 1 бр.табела с информация за проекта, в която се споменава финансовата подкрепа от ЕС, чрез ОПИК. Табелата ще бъде поставена на входа към помещенията, които ще бъдат наети за целите на изпълнение на дейностите по проекта. Закупеното оборудване ще бъде означено със съответната символика чрез поставяне на специално изработени за целта стикери, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, като се посочи, че проекта е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК и бъдат посочени номера и наименованието на проекта. На уебсайта на фирмата, към момента на неговото изпълнение ще се публикува кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като се откроява финансовата подкрепа от ЕС. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.