Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма "ПРОИНВЕСТ СТРОЙ" ЕООД заема лидерски позиции в производство и монтаж на детски съоръжения. Тя се налага на националния пазар като коректен партньор, предлагащ качествени изделия. За да бъде конкурентна и да запази лидерските си позиции, ръководството на фирма „ПРОИНВЕСТ СТРОЙ” ЕООД непрекъснато разширява производствения си асортимент от детски и спортни съоръжения. Това изисква освен непрекъснато модернизиране на производствената база с ново модерно енергоефективно оборудване и разширяване на производството до затваряне на цикъла, така и въвеждане на ефективна управленска система за управление на производствените и бизнес процеси в дружеството, които да повишат добавената стойност на нашето производство и доверието на клиентите ни. Поради това настоящият проект е насочен към повишаване на управленския капацитет на „ПРОИНВЕСТ СТРОЙ” ЕООД чрез въвеждането на модерни информационни и комуникационни технологии и услуги в модела на управление на предприятието, като по-този начин ще се въведе изяло нов модел за управление.
Инвестицията по проекта предвижда закупване и въвеждане на ERP система за управление на бизнес процесите е „ПРОИНВЕСТ СТРОЙ” ЕООД. При изпълнение на проекта ще бъдат спазвани всички мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
С реализиране на проектните дейности ще се подобряване на пазарното присъствие на ПРОИНВЕСТ СТРОЙ ЕООД и създаване на потенциал за експорт на дружеството, подобряване на управленския и производствения процес, по-висока производителност, намаляване на разходите и оптимизиране на производствената верига и повишаване на добавената стойност на произвежданата продукция.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги : въвеждане на ERP система в "Проинвест Строй" ЕООД: "ПРОИНВЕСТ СТРОЙ" ЕООД е утвърдена компания в сектора за производство на детски и спортни съоръжения. Предприятието е едно от малкото в страната, което предлага пълен инженеринг - цялостно решение на изграждане на детски и спортни обекти от проектирането до изпълнението и сервизното обслужване по време на гаранционния срок. Дългосрочната ни стратегия за развитие в насочена към модернизиране на производствените съоръжения, модернизиране на управлението на дружеството чрез въвеждане на ИКТ система за управление, увеличаване на пазарния ни дял на националния и на международните пазари Водени от горното, както и като имаме предвид допустимите инвестиции по настоящата процедура за БФП в рамките на тази дейност сме планирали инвестиция в модерна интегрирана информационна система - ERP система за управление на бизнес процесите, насочена към повишаване на производителността на труда на служителите ни, по- ефективно използване на времето и ресурсите на фирмата, по-добри възможности за анализ и контролинг и оттам подобряване на процесите на оперативно и стратегическо планиране в дружеството, вкл. излизането на международните пазари. Предвиждаме за закупим готов софтуер, който съществува на пазара, като за нуждите на "ПРОИНВЕСТ СТРОЙ" ЕООД той ще бъде адаптиран съобразно специфичните бизнес и производствени процеси в нашето предприятие. Функционалната характеристика на софтуера ще обхваща всички бизнес-процеси на дружеството и ще обезпечава прилагането на най-високите изисквания на стандартите по отношение на управлението на качеството, околната среда и безопасността на труда в съответствие с въведените стандарти за управление в нашето дружество. Модулите и функционалните характеристики на софтуера ще включват: 1. CRM 1.1 Контакти 1.2 Компании 1.3 Оферти 1.4 Търговски възможности 1.5 Маркетингови събития 2. Финанси 2.1 Приходи - фактури, кредитни известия, дебитни известия и инвестиции 2.2 Разходи 2.3 Баланс 2.4 Трансфери 3. Дизайнер на работни процеси. Работен процес и проектен мениджмънт 3.1 Дефиниция на процес 3.2 Задаване на отговорници и срокове за изпълнение 3.3 Задачи за изпълнение 4. Constructor 4.1 Дефиниция на модули 4.2 Добавяне и редактиране на полета в съществуващи модули 4.3 Промяна на изглед на таблици 4.4 Персонализиране на филтри 5. Business Intelligence 5.1 Наблюдение на бизнес метрики в реално време 5.2 Персонализирани доклади и графики 6. Управление на промени 7. Управление на документи 7.1 Индексиране на съдържание на документи във формат PDF, Word, Excel и ТXT 7.2 Бързо търсене по съдържание и служебни (meta) данни 7.3 Генериране на документи на база на дефинирани бланки 8. Възможност за интеграция с трети системи 8.1 Експорт в определен формат към счетоводен софтуер 8.2 Интеграция с интернет сайтове на възложителя 9. Колаборация 9.1 Клиентска електронна поща 9.2 Корпоративен чат 9.3 Анкети за задоволство от предоставените услуги 10. Склад 10.1 Дефиниции на продукти и услуги 10.2 Интеграция с разходи и фактури 11.Човешки ресурси 11.1 Организация/Фирми/Екипи 11.2 Служители 11.3 Позиции 11.4 Отдели 11.5 Оценка на служители 12. Търгове към подизпълнители 12.1 Цялостна система за управление на търгове към подизпълнители. Ще бъде осигурен лиценз за софтуера, който ще бъде ползван от всички работни места в предприятието. Доставката, внедряването и адаптирането на ERP системата ще бъде възложено на външен изпълнител. Той ще бъде отговорен за детайлно планиране на работата; специфициране на процесите в предприятието и адаптиране на ERP система за нуждите на ПРОИНВЕСТ СТРОЙ ЕООД; внедряване на системата; тест и обучение на персонала; въвеждане на системата в реална работна среда. Външният изпълнител ще осигури необходимата визуализация на доставения софтуер. Той ще осигури и гаранционна поддръжка– минимум 1 година. Изборът на външен изпълнител ще бъде проведен от 2 ти до 3 месец на проекта, а сключването и изпълнението на договора ще бъде между 4 ти и 12ти месец. 118 370.00 118 370.00
Дейности за визуализация на проекта: Дейностите за визуализация на проекта са задължителни съгласно РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета, а предвидените мерки от "ПРОИНВЕСТ СТРОЙ” ЕООД са в съответствие с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020: 1) 1 брой плакат с информация за проекта (минимално размер АЗ), в който се споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз, на видно за обществеността място. Плакатът ще съдържа минимум следната текстова и визуална информация: -емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз"; -наименованието на ЕФРР; -общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; -наименованието на проекта и главната му цел; -общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; -начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2) Доставеният и внедрен софтуер - ЕРП система за управление на бизнес процесите в дружеството ще бъде визуализиран съгласно изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 . Емблемите, изписването на Европейския съюз, както и позоваването на съответния фонд/ове задължително ще да се виждат още при отварянето на продукта, във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата. 3) Интернет страница на дружество „ПРОИНВЕСТ СТРОЙ" ЕООД - след подписване на административния договор за предоставяне на безвъзмездна помощ ще включим в страницата кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа от Европейския съюз в съответствие с изискването на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 4) Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще бъде използван за обществеността ще бъде посочено,че финансиращата оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете на ЕСИФ. Изработването на плаката ще бъде възложено на външен изпълнител. Външният изпълнител ще бъде отговорен за изготвянето на дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване на плаката. Той ще бъде избран през втория месец на изпълнение на проекта. През целият срок на изпълнение на проекта ще визуализираме всички документи, изготвени в рамките неговото изпълнение. Визуализирането на страницата на дружеството ще стане в рамките на месец от сключването на административния договор, а управленският софтуер ще бъде визуализирана към момента на изготвяне на финалния му адаптиран за нашите нужди обхват и функционалност. 100.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.