Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 279 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

С проектното предложение „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Перущица“ ще се изпълнят политиките на настоящата операция за осигуряване на допълнителни публични ресурси за подкрепяне на мерките по време на въведеното извънредно положение и съпътсващия го наложителен период на социална изолация на територията на община Перущица, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда с цел ограничаване контактите между хората,  като бъдат подкрепени лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19. 
Услугата ще се администрира в сграда, общинска собственост в гр. Перущица. Предвидените дейности са следните: 
1. Предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса за възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, за хора с увреждания и техните семейства, за хора, които са поставени под карантина и за които има социална необходимост от почасови услуги в община Перущица.
2. Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Осигуряване на гориво за транспортиране на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.
Персоналът за предоставяне на услугата ще се състои от работници, изпълняващи доставки по домовете и диспечер.
Продължителност на проекта е 13 месеца. Броят потребители, които пряко ще бъдат засегнати от изпълнението на проекта в община Перущица е 28 лица.
Реализирането на проектното предложение на Община Перущица допринася за превенция и подпомагане достъпа до услуги на уязвими лица, хора с увреждания в невъзможност за самообслужване, лица в карантинен период и дейности, пряко свързани с опазване здравето на лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса за възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, за хора с увреждания и техните семейства, за хора, които са поставени под карантина и за които има социална необходимост от почасови услуги в община Перущица.: Описание на дейността. Дейността включва предоставяне на услуги по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Персоналът за изпълнение на дейността включва 4 бр. работници, изпълняващи доставки по домовете и 1 бр. диспечер, наети на до 8 часа в рамките на 13 месеца. Разпределението на заетостта на наетите лица ще е в задълженията на екипа за управление на проекта, които ще администрират предоставянето на услугата. На етап кандидатстване ще се изготвят изискванията за заемане на съответните позиции по проекта. Новоназначените лица ще бъдат наети чрез проведен подбор в спешен порядък и ще бъде съобразен с КТ и вътрешните правила на общината. Възможно е някои да са в пенсионна възраст, а някои да са наети на граждански договор. Въз основа на методологията и на насоките, разработени от УО на ОПРЧР ще се изготви акт за възлагане на услугата. Водещ принцип ще бъде поставянето в "центъра" на нуждите и потребностите на "отделния човек" и гарантирането на интегриран подход при предоставяне на услугите. Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. За подбор на целевата група ще се използват комуникационни канали - обявление на интернет сайта и таблото за обяви на Общината. Паралелно с това ще се организира събиране на заявления от нуждаещите се лица, след което ще се изготвят списъци за нуждите на всеки от подалите документи. Ще се разработят необходимите документи за функциониране на услугата. Ще се проведе инструктаж на персонала, който ще предоставя услугите на лицата от целевата група. Броят лица, които ще ползват услугата (целевата група) е 28 лица. Услугите към целевата група ще се предоставя в рамките на 13 месеца. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19, а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа чрез гъвкавостта на услугите и възможността да се комбинират според индивидуалните нужди. Ще се спазва изискването услуги, които ще се предоставят по проекта, да не дублира предоставяне на същите по същото време от НЗОК. Изискването за липса на двойно финансиране ще се спазва и при предоставяне на социалния модул от интегрираната услуга, т.е. едно лице от целевата група не може да получава една и съща услуга, финансирана от различни източници, независимо дали средствата са от националния бюджет, от Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. 0.00 32 605.59
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Гориво за транспортитрането на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата и консумативи. Оборудване за диспечерски център. : Описание на дейността. За обезпечаване ежедневната дейност и безопасност на персонала на услугата предвиждаме закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите, както и гориво за транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Ще се използва лек автомобил към Домашен социален патронаж гр. Перущица , за което се предвижада средства за гориво за достигане на всички потребители в община Перущица. Доставка на дребно оборудване за обзавеждане за диспечерски център - бюро, стол, компютърна конфигурация и принтер. 0.00 13 042.23

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.