Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Околна среда

Район за планиране: Всички

Описание

С разкриването на обществена трапезария по оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за Европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, ще бъдат задоволени потребностите от осигуряване на топъл обяд за най-нуждаещите се деца и лица. Целевите групи  са :Основни целеви групи:1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП;2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях;3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии и др.; и допълнителни целеви групи:1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2. Майки, които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от ЗСПД; 3. Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД; 4.Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на ППЗЗД;5. Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишени. Основната цел на проекта е надграждане и разширяване на обхвата на действащата обществена трапезария, финансирана от Фонд "Социална закрила"  и функциониране през периода на годината, когато не е осигурено национално финансиране. Очакван резултат е задоволяване на основни жизнени потребности през периода на годината, когато не е осигурено национално финансиране. Основни дейности по проекта са: 1. Определяне на целевите групи. 2.Закупуване на хранителни продукти. 3. Осигуряване на топъл обяд. 4. Предоставяне на съпътстващи мерки.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи.: Основните целеви групи, които ще бъдат подпомагани по операция тип 3:"Осигуряване на топълобяд-2016" са: 1.Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП - 15 потребители; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане" - 5 потребители; 3. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери-за осигурителен стаж и възраст;за инвалидност;наследствени пенсии;пенсии,несвързани с трудова дейност - 20 потребители. Когато броят на бенефициентите не бъде запълнен с лица от основните целеви групи,ще бъдат включени лица от допълнителните целеви групи:1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2. Майки, които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от ЗСПД; 3. Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД; 4.Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на ППЗЗД;5. Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишени. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Планира се да се проведе процедура за избор на изпълнител за доставка на хранителни продукти съгласно ЗОП през месец юни 2016г. Датата на стартиране на дейността на трапезарията е 01.07.2016 г. и дата на приключване - 30.04.2017 г. Общият брой дни, в които ще функционира трапезарията и ще се предоставя топъл обяд е дни, както следва - м.юли 2016 г. - 21 дни, м.август 2016 г. - 23 дни, м. септември 2016 г. - 20 дни,м.юли 2016 година, 21 работни дни; м.август 2016 година, 23 работни дни;м.септември 2016 година, 20 работни дни;м. октомври 2016 година, 21 работни дни; м. ноември 2016 година, 22 работни дни; м.дември 2016 година, 21 работни дни; м.януари 2017 година, 22 работни дни;м. февруари 2017 година, 20 работни дни; м. март 2017 година, 22 работни дни; м. април 2017 година, 18 работни дни.Месец май 2017 г. – 20 работни дни;Месец юни 2017 г. – 22 работни дни;Месец юли 2017 г. – 21 работни дни;Месец август 2017 г. – 23 работни дни;Месец септември 2017 г. – 19 работни дни;Месец октомври 2017 г. – 22 работни дни;Месец ноември 2017 г. – 22 работни дни.Декември 2017 г.-21 работни дни и от 01.01.2018г. до 31.12.2018г. в размер на общо 249 работни дни. и от Януари 2019 г. - 21 работни дни Февруари 2019 г. - 21 работни дни Март 2019 г. - 21 работни дни Април 2019 г. - 21 работни дни Май 2019 г, -21 работни дни Юни 2019 г. -21 работни дни Юли 2019 г. -21 работни дни Август 2019 г. - 21 работни дни Септември 2019 г.- 21 работни дни Октомври 2019 г.- 21 работни дни Ноември 2019 г.- 21 работни дни Декември 2019 г.-21 работни дни. Считано от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. общо 84 р.дни. Общият брой лица, на които ще се предоставя топлия обяд е 60 потребители от следните целеви групи както следва:1.Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП ; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане"; 3„Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си.” .Когато броят на бенефициентите не бъде запълнен с лица от основните целеви групи,ще бъдат включени лица от допълнителните целеви групи:1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2. Майки, които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от ЗСПД; 3. Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД; 4.Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на ППЗЗД;5. Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишени. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00935-2018-0003, и № на договор с избран изпълнител - № 108 от 09.07.2018г. Считано от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. общо 84 р.дни на 58 потребителя. Съгласно приложена към ИП от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00935-2019-0003, и № на договор с избран изпълнител - № Д-118 от24.07.2019г. и № Д-119/24.07.2019г. 128 978.59 129 920.25
Осигуряване на топъл обяд: На територията на общината ще реализираме една трапезария, която се намира в гр.Стрелча в сградата на домашен социален патронаж с адрес гр.Стрелча, бул."България"78. За целите на трапезарията ще бъде използвана сградата на домашен социален патронаж, която е общинска собственост, съгласно акт за собственост.Разполагаме с необходимото оборудване за приготвяне на храната и осъществяване на процеса на хранене, а именно - газова печка, фурни, хладилници и фризери за съхранение на закупените продукти. Разполагаме и с превозно средство за доставяне на храната по домовете на потребителите. Човешкият ресурс, с който разполагаме и ще бъде използван за реализиране на дейностите, свързани с трапезарията е следния: главен специалист "социални услуги", домакин-касиер, готвачи - 2 - ма,работник кухня - 1, разносвач на храна - 2-ма, санитари - 2-ма, шофьор - 1,социален работник - 1. 6 448.93 6 496.03
Предоставяне на съпътстващи мерки: Тази дейност ще се осъществява от специалистите, работещи в домашен социален патронаж. В патронажа работят социален работник и главен специалист социални услуги, които са запознати със Закона за социално подпомагане и Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане, както и другите нормативни актове, необходими, за осъществяване на дейността. Съпътстващите мерки ще се изразяват в: консултиране и насочване на потребителите, които не получават социални помощи към Д”СП”, ако отговарят на условията за кандидатстване; уведомяването им за действащите социални услуги на територията на общината, в които могат да бъдат включени,индивидуални и групови консултации за управление на семейния бюджет и др.. Реализирането им ще се осъществява чрез разговор с потребителите, а информация за реално реализираните съпътстващи мерки ще бъде от доклади от проведени консултации, списъци с подписи от груповите консултации, протоколи и снимков материал. 6 448.93 6 496.01

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.