Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Закупуване и доставка до офиса на „ЕЛА 2002” ЕООД следните офис консумативи и материали: 1. 40 (четиредесет) пакета копирна хартия,формат А4, 80 г/м², 500 листа в пакет.; 2. 48(четиридесет и осем) броя офис папки А4 - PVC; 3. 25 (двадесет и пет) броя класьори; 4. 25 (двадесет и пет) пакета джобове А4, безцветни (100 бр./пакет); 5. 2 (два) броя тонер касети за копирни машини Samsung scx 4200 и Ricoh Aficio 2020D; 6. 20 (двадесет) броя CD дискове; 7. 2 (два) броя телбоди. , Прогнозна стойност: 840.44
  • Обособена позиция 1: Закупуване и доставка до офиса на „ЕЛА 2002” ЕООД следните офис консумативи и материали
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на стационарен хоризонтален банциг за рязане на дървета, Прогнозна стойност: 29 800.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на стационарен хоризонтален банциг за рязане на дървета
    Изпълнител: Прогрес Техник ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 800.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнители на услугата по "Организация, управление и контрол на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-0593 „Осигуряване на устойчива заетост в търговска фирма за дървен материал и санитарно оборудване”, Прогнозна стойност: 6 761.50
  • Обособена позиция 1: Ръководител
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 250.00
  • Обособена позиция 2: Координатор
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 750.00
  • Обособена позиция 3: Технически сътрудник
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 750.00
Предмет на предвидената процедура: На основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и във връзка със сключен Административен договор BG05M9OP001-1.003-0593-C01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, „ЕЛА 2002” ЕООД, седалище гр. Сапарева баня, ул.БОЛЯРИЦА 4, ЕИК: 109531277, представлявано от Иван Харизанов Ковачев НАБИРА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА ИЗБОР НА ВЪНШЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ на услугата по Дейност 5 „ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ” по проект „Осигуряване на устойчива заетост в търговска фирма за дървен материал и санитарно оборудване”, BG05M9OP001-1.003-0593 по процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място 2015” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. , Прогнозна стойност: 1 900.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Изработване и доставка на: един брой Обозначителен плакат; 40 (четиридесет) броя фланелки; 40 (четиридесет) броя чаши; 100 (сто) броя химикали; 25 (двадесет и пет) броя флаш-памети” .
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Изработване и публикуване на два броя платени публикации” .
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.