Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Дейности за информация и публичност: 1. Информационна табела - 1 бр. 2. Плакати - 3 бр. 3. Публикация в печатно издание - 2 бр., Прогнозна стойност: 3 700.00
  • Обособена позиция 1: Дейности за информация и публичност: 1. Информационна табела - 1 бр. 2. Плакати - 3 бр. 3. Публикация в печатно издание - 2 бр.
    Изпълнител: ПРОМООР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 700.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло, Прогнозна стойност: 9 481.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: 1. Манта с къс ръкав - 10 броя; 2. Манта с дълъг ръкав - 10 броя; 3. Работен комплект - туника с панталон - 45 броя; 4. Медицински работни обувки - 55 броя; 5. Маска еднократна - 216 броя; 6. Защитни очила - затворен тип - 40 броя; 7. Ръкавици еднократни /нестерилни/ - 216 броя; 8. Очила за работа с видеодисплей - 10 броя.
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 479.44
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита: 1. Климатик- 21 броя. , Прогнозна стойност: 127 008.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита: 1. Климатик- 21 броя.
    Изпълнител: КЛИМА ГРУП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 126 840.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита: Об. позиция 1: 1. Климатик- 21 броя. Об. позиция 2: 1. Ергономични столове- 40 броя; 2. Подложки за крака- 10 броя. , Прогнозна стойност: 169 094.40
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита: Об. позиция 1: 1. Климатик- 21 броя.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Закупуване на средства за колективна защита: Об. позиция 2: 1. Ергономични столове- 40 броя; 2. Подложки за крака- 10 броя.
    Изпълнител: "КОСТОВ - 69" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 030.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на координатор по проекта, Прогнозна стойност: 10 400.00
  • Обособена позиция 1: Избор на координатор по проекта
    Изпълнител: АЛЕКСАНДЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 400.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на счетоводител по проекта, Прогнозна стойност: 8 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на счетоводител по проекта
    Изпълнител: СНЕЖКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 800.00
Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строително монтажни работи , Прогнозна стойност: 35 520.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строително монтажни работи на обекти на дружеството с адрес: гр. Пловдив, ул. „Петко Д. Петков“ № 23, ет. 3, включващи: 1. Текущ ремонт, включващ ремонт на стени и таван и полагане на противохлъзгаща подова настилка на три помещения с обща площ 65 м2; 2. Доставка и полагане на подова настилка PVC, антибактериална за работните помещения от 40 м2.
    Изпълнител: ГРИЙН КЛОВЪР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 326.74
Предмет на предвидената процедура: Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: 1. Обучение „Психосоциални рискове и стрес на работното място“ - за 33 лица; 2. Обучение „Психосоциални рискове и управление на конфликти на работното място“ – за 33 лица; 3. Обучение „Ергономия на работното място“ – за 33 лица., Прогнозна стойност: 29 700.00
  • Обособена позиция 1: Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: 1. Обучение „Психосоциални рискове и стрес на работното място“ - за 33 лица; 2. Обучение „Психосоциални рискове и управление на конфликти на работното място“ – за 33 лица; 3. Обучение „Ергономия на работното място“ – за 33 лица.
    Изпълнител: КОРДИС ЧЕЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 700.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез закупуване на: Об. позиция 1: 1. Проточен бойлер- 2 броя; 2. Фурна- 2 броя; 3. Хладилник- 2 броя; 4. Съдомиялна машина- 2 броя; 5. Кафе-машина- 2 броя; 6. Микровълнова печка- 2 броя. Об. позиция 2: 1. Маса за хранене- 3 броя; 2. Стол за хранене- 12 броя; 3. Мека мебел (диван)- 2 броя. Об. позиция 3: 1. Масажен стол- 2 броя; 2. Велоергометър- 2 броя; 3. Бягаща пътека- 2 броя. Об. позиция 4: 1. Метално шкафче /единично/- 10 броя., Прогнозна стойност: 37 560.00
  • Обособена позиция 1: Об. позиция 1. Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез закупуване на: 1. Проточен бойлер- 2 броя; 2. Фурна- 2 броя; 3. Хладилник- 2 броя; 4. Съдомиялна машина- 2 броя; 5. Кафе-машина- 2 броя; 6. Микровълнова печка- 2 броя.
    Изпълнител: "КОСТОВ - 69" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 360.00
  • Обособена позиция 2: Об. позиция 2. Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез закупуване на: 1. Маса за хранене- 3 броя; 2. Стол за хранене- 12 броя; 3. Мека мебел (диван)- 2 броя.
    Изпълнител: "КОСТОВ - 69" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 360.00
  • Обособена позиция 3: Об. позиция 3. Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез закупуване на: 1. Масажен стол- 2 броя; 2. Велоергометър- 2 броя; 3. Бягаща пътека- 2 броя.
    Изпълнител: "КОСТОВ - 69" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 200.00
  • Обособена позиция 4: Об. позиция 4. Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез закупуване на: 1. Метално шкафче /единично/- 10 броя.
    Изпълнител: "КОСТОВ - 69" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 360.00
Предмет на предвидената процедура: Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси, Прогнозна стойност: 29 880.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси
    Изпълнител: ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД „АПРОПРИЕЙТ КОНСУЛТИНГ“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 880.00
Предмет на предвидената процедура: Разработване на стратегия за въвеждане на нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда , Прогнозна стойност: 29 880.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на стратегия за въвеждане на нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда
    Изпълнител: АДВЕНЧЪР 16 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 880.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.