Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 352 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Дейности за информация и публичност, Прогнозна стойност: 2 600.00
  • Обособена позиция 1: Дейности за информация и публичност: 1. Информационна табела – 1 брой; 2. Плакати – 3 броя; 3. Публикация в печатно издание – 2 броя.
    Изпълнител: ПРОМООР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 600.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на медицински ЛПС и специално работно облекло, Прогнозна стойност: 85 454.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на медицински ЛПС и специално работно облекло: 1. Работна манта с къс ръкав - 8 броя; 2. Работна манта с дълъг ръкав- 8 броя; 3. Работен комплект- туника с панталон- 52 броя; 4. Елек- 32 броя; 5. Работни обувки (медицински)-30 броя; 6. Еднократни стерилни манти- 3840 броя; 7. Ръкавици еднократни /нитрил/-77280 чифта; 8. Ръкавици еднократни /нестерилни/- 77280 чифта; 9. Ръкавици еднократни стерилни без талк- 9600 чифта; 10. Маска еднократна-13440 броя; 11. Защитен лицев щит- 2 броя; 12. „Двойна“ престилка – цяла, с колан и меки подплънки на раменете- 5 броя; 13. Защитна яка за предпазване на щитовидна жлеза- 5 броя; 14. Очила защитни - затворен тип -14 броя; 15. Очила с фронтална и странична защита- 5 броя; 16. Защитни очила за работа с видеодисплей- 4 броя.
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 85 355.36
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Климатик – 10 броя , Прогнозна стойност: 28 800.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Климатик – 10 броя.
    Изпълнител: СНСЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 560.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Стол, ергономичен – 17 броя; 2. Стол, лабораторен – 6 броя. , Прогнозна стойност: 11 760.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Стол, ергономичен – 17 броя; 2. Стол, лабораторен – 6 броя.
    Изпълнител: ДЪ СТУДИО СИСТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 760.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Маса за хранене, сгъваема за 6 човека - 1 брой; 2. Столове за хранене, сгъваеми - 6 броя; 3. Диван, тройка - 1 брой. , Прогнозна стойност: 2 736.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Маса за хранене, сгъваема за 6 човека - 1 брой; 2. Столове за хранене, сгъваеми - 6 броя; 3. Диван, тройка - 1 брой.
    Изпълнител: ДЪ СТУДИО СИСТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 570.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Хладилник с долен фризер и общ обем най-малко 319 литра - 1 брой; 2. Микровълнова фурна - капацитет 20л., грил - 1 брой; 3. Кафемашина за еспресо - 1 брой; 4. Електрическа кана – 1 брой. , Прогнозна стойност: 2 316.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Хладилник с долен фризер и общ обем най-малко 319 литра - 1 брой; 2. Микровълнова фурна - капацитет 20л., грил - 1 брой; 3. Кафемашина за еспресо - 1 брой; 4. Електрическа кана – 1 брой.
    Изпълнител: ДЪ СТУДИО СИСТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 178.00
Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строително монтажни работи, Прогнозна стойност: 1 620.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строително монтажни работи включващи: 1. Текущ ремонт (пребоядисване и освежаване) на стая за почивка и хранене на персонала с обща площ 15 м2.
    Изпълнител: ВИСМАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 578.68
Предмет на предвидената процедура: Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: 1. Обучение „Психосоциални рискове и стрес на работното място“ - за 29 лица; 2. Обучение „Психосоциални рискове и управление на конфликти на работното място“ - за 29 лица; 3. Обучение „Ергономия на работното място“ – за 29 лица., Прогнозна стойност: 29 232.00
  • Обособена позиция 1: 1. Обучение „Психосоциални рискове и стрес на работното място“ - за 29 лица; 2. Обучение „Психосоциални рискове и управление на конфликти на работното място“ - за 29 лица; 3. Обучение „Ергономия на работното място“ – за 29 лица.
    Изпълнител: АДВЕНЧЪР 16 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 232.00
Предмет на предвидената процедура: Разработване на система за въвеждане на нови практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда - 1 брой;, Прогнозна стойност: 29 880.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на система за въвеждане на нови практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда - 1 брой;
    Изпълнител: ЗЕД БЪЛГАРИЯ КОНСУЛТ ГД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 880.00
Предмет на предвидената процедура: Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси - 1 брой, Прогнозна стойност: 29 880.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси - 1 брой
    Изпълнител: ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД "АПРОПРИЕЙТ КОНСУЛТИНГ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 880.00
Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор, Прогнозна стойност: 7 872.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор
    Изпълнител: ВЛАДИМИРА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 872.00
Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на счетоводител по проекта, Прогнозна стойност: 5 376.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на счетоводител по проекта
    Изпълнител: ВИОЛЕТА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 376.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.