Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 331 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали“, , Прогнозна стойност: 203 290.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка на копирна хартия, свързана с изпълнението на проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане”
    Изпълнител: „Ронос“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 91 252.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Доставка на канцеларски материали, свързани с изпълнението на проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане”,
    Изпълнител: „Ронос“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 463.26
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 „Доставка на канцеларски материали по реда на чл. 12 от ЗОП, свързани с изпълнението на проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане”
    Изпълнител: „Ронос“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 561.80
Предмет на предвидената процедура: "Абонаментно обслужване и техническа поддръжка на софтуерен продукт за управление на човешките ресурси HeRMeS, внедрен в Агенция за социално подпомагане", Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: "Абонаментно обслужване и техническа поддръжка на софтуерен продукт за управление на човешките ресурси HeRMeS, внедрен в Агенция за социално подпомагане"
    Изпълнител: ТехноЛогика ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 715 924.40
Предмет на предвидената процедура: „Анализ на дейностите в Агенцията за социално подпомагане и разработване на методология за измерване на натовареността и ефективно управление на човешките ресурси в териториалните поделения“., Прогнозна стойност: 96 473.00
  • Обособена позиция 1: „Анализ на дейностите в Агенцията за социално подпомагане и разработване на методология за измерване на натовареността и ефективно управление на човешките ресурси в териториалните поделения“.
    Изпълнител: ЕСТАТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 960.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка и гаранционно поддържане на компютърно оборудване“, свързани с изпълнението на проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“, съгласно Договор №BG05M9OP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПРЧР 2014-2020“, Прогнозна стойност: 1 584 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и гаранционно поддържане на компютърно оборудване, свързани с изпълнението на проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане”
    Изпълнител: ЛИЙД ВИЖЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 583 712.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на 78 броя леки автомобили за специфичните дейности на териториалните поделения на Агенцията за социалното подпомагане СП“ -ПРЕКРАТЕНА, Прогнозна стойност: 2 735 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 78 броя леки автомобили за специфичните дейности на териториалните поделения на Агенцията за социалното подпомагане СП“ -ПРЕКРАТЕНА
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на леки автомобили за специфичните дейности на териториалните поделения на Агенцията за социално подпомагане“, Прогнозна стойност: 2 735 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на леки автомобили за специфичните дейности на териториалните поделения на Агенцията за социално подпомагане“
    Изпълнител: ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС КО ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 281 340.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на оборудване, софтуерни продукти и услуги с цел увеличаване на капацитета на наличната сървърна, дискова и бекъп инфраструктура на Агенция за социално подпомагане“, Прогнозна стойност: 230 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на оборудване, софтуерни продукти и услуги с цел увеличаване на капацитета на наличната сървърна, дискова и бекъп инфраструктура на Агенция за социално подпомагане“
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 270 822.00
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на логистика и провеждане на обучения по проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрила на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“, Прогнозна стойност: 880 000.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на логистика и провеждане на обучения по проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрила на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 821 760.00
Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE/5G с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Агенция за социално подпомагане", Прогнозна стойност: 9 800.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE/5G с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Агенция за социално подпомагане"
    Изпълнител: БТК ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 760.00
Предмет на предвидената процедура: „Проектиране на централизирана, консолидирана инфраструктура с дизайн и миграция на Активна Директория” в АСП, Прогнозна стойност: 175 750.00
  • Обособена позиция 1: „Проектиране на централизирана, консолидирана инфраструктура с дизайн и миграция на Активна Директория” в АСП
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 210 522.00
Предмет на предвидената процедура: Абонаментна подръжка Конто 66, Прогнозна стойност: 239 000.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментна подръжка Конто 66
    Изпълнител: Диуеър ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 483.68
Предмет на предвидената процедура: Абонаментна подръжка Санта ТРЗ, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментна подръжка Санта ТРЗ
    Изпълнител: Гравис България АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 289.60
  • Обособена позиция 2: Абонаментна подръжка Санта ТРЗ
    Изпълнител: Латона Дивелопмънт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 374.40
Предмет на предвидената процедура: Доставка на мултифункционални устройства за нуждите на Агенцията за социално подпомагане по Проект №BG05М9ОР001-3.006-0001 „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“, Прогнозна стойност: 15 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонер касети за копирни и печатащи устройства, Прогнозна стойност: 637 480.43
  • Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонер касети за копирни и печатащи устройства, свързани с изпълнението на проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“
    Изпълнител: „Ронос“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 628 069.20
Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА ПРЕНОСИМИ КОМПЮТРИ за нуждите на Агенцията за социално подпомагане по Проект №BG05М9ОР001-3.006-0001 „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“, Прогнозна стойност: 81 200.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА ПРЕНОСИМИ КОМПЮТРИ за нуждите на Агенцията за социално подпомагане по Проект №BG05М9ОР001-3.006-0001 „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“
    Изпълнител: КЮ ЕЛЕКТРОНИК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 95 539.08
Предмет на предвидената процедура: Доставка на таблети за нуждите на Агенция за социално подпомагане, Прогнозна стойност: 132 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на таблети за нуждите на Агенция за социално подпомагане
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 152 064.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез Софийска стокова борса АД на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане /"бензин А95Н" - индикативно количество 260 000 литра и дизелово гориво 26 000 литра/ за служебните автомобили на АСП за срок от 12 месеца, при съобразяване на ПМС № 385/30.12.2015 г. за дейността на ЦООП - МФ за нуждите на органите на изпълнителната власт. , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 - Доставка на автомобилно гориво чрез картиза безналично плащане
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 154 305.00
Предмет на предвидената процедура: Изработване на печати по проект №BG05М9ОР001-3.006-0001 „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“, Прогнозна стойност: 180.00
Предмет на предвидената процедура: Изработка печати, Прогнозна стойност: 215.00
  • Обособена позиция 1: Изработка печати
    Изпълнител: К И С - 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 214.32
Предмет на предвидената процедура: Мобилни телефонни услуги, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Мобилни телефонни услуги
    Изпълнител: БТК ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 972.00
Предмет на предвидената процедура: Наем помещение - Монтана, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Наем помещение - Монтана
    Изпълнител: " Нова Деница М" - АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 128.00
Предмет на предвидената процедура: Наем помещение Благоевград, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Наем помещение Благоевград
    Изпълнител: " ВСИ - КО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 316.00
Предмет на предвидената процедура: Наем помещение Габрово, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Наем помещение Габрово
    Изпълнител: ХРИСТОФОР ИЛИЕВ И КО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 750.00
Предмет на предвидената процедура: Наем помещение Добрич, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Наем помещение Добрич
    Изпълнител: ОЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ДОБРИЧ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: Наемане на помещение гр.Сливен, Прогнозна стойност: 7 200.00
  • Обособена позиция 1: Наем гр.Сливен
    Изпълнител: ССТОЙЧЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Предмет на предвидената процедура: Обществена поръчка с предмет „Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“, Прогнозна стойност: 218 508.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Изработване и доставка на рекламни брошури, папки, календари, тефтери, дъждобрани и тениски, по реда на чл. 12 от ЗОП“
    Изпълнител: ЕА ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 101 218.61
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Изработване и доставка на рекламни чанти, банери, химикалки, USB флаш-памети, чадъри, елеци, настолни щипки за бележки, информационни табели, стикери и брандиране на МПС“
    Изпълнител: ЕА ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 101 218.61
Предмет на предвидената процедура: Обществена поръчка с предмет: „Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“ , Прогнозна стойност: 128 095.83
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на рекламни и информационни материали
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ Дивелопмънт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 129 213.60
Предмет на предвидената процедура: Обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на логистика и обучение и логистика за провеждане на специализирани обучения за екипи от действащи социални услуги (П0 2) по проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрила на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“ съгласно договор №BG05М9ОР001-3.006-0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020, Прогнозна стойност: 1 874 400.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на специализирани обучения на създадените социални услуги през изминалия програмен период в изпълнение на целите и приоритетите, залегнали в политическия документ Национална стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“, свързани със специализирани дейности и грижи за деца и младежи“.
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 193 760.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на специализирани обучения на екипи от действащи социални услуги за работа с деца“.
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 599 976.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 – „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на специализирани обучения на екипи от действащи социални услуги".
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на супервизия и консултации за екипи от действащи социални услуги (П02) и предоставяне на специализирана подкрепа на служителите на АСП (П03) по проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрила на детето, социалните услуги и социалното подпомагане”, Прогнозна стойност: 3 763 020.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 "Осигуряване на супервизия и консултации за екипи от действащи социални услуги (ПО2)"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 "Специализирана подкрепа - осигуряване на супервизия за служителите на АСП (ПО3)"
    Изпълнител: РИВ КОНСУЛТ 2013 ЕООД/ГАЛИС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 685 892.40
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на слежители в системата на АСП, на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенцията за социално подпомагане и териториалните ѝ структури, Прогнозна стойност: 131 097.60
  • Обособена позиция 1: сигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на слежители в системата на АСП, на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенцията за социално подпомагане и териториалните ѝ структури
    Изпълнител: Латона Дивелопмънт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 201.60
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на логистика за провеждане на специализирани обучения за служителите на Агенцията за социално подпомагане, Прогнозна стойност: 257 636.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на логистика за провеждане на специализирани обучения за служителите на Агенцията за социално подпомагане
    Изпълнител: Е-ТУРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 298 224.00
Предмет на предвидената процедура: Предмет на обществената поръчка – е осигуряване на логистика за провеждане на специализирани обучения за служителите на Агенцията за социално подпомагане (П0 3), свързани с изпълнението на проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане”. Броят лица, които ще вземат участие във всяко проведено мероприятие, е от минимум 50 (петдесет) до максимум 60 (шестдесет) участника. Общият брой участници, които е предвидено да участват в мероприятията е до 3747 служители на териториалните поделения на АСП, Прогнозна стойност: 620 675.45
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на логистика за провеждане на специализирани обучения за служителите на Агенцията за социално подпомагане (П0 3), свързани с изпълнението на проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане”.
    Изпълнител: Гражданско дружество Обединение "Логистика за повишаване на капацитет"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 660 810.54
Предмет на предвидената процедура: Предмет на обществената поръчка „Осигуряване на специализирана подкрепа - супервизия“ , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - „Осигуряване на специализирана подкрепа - супервизия за действащи СУ“ (П0 2) по проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрила на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“.
    Изпълнител: ЕВРОПЕЙСКИ ОБРАЗОВАТЕЛЕН ЦЕНТЪР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 678 893.60
Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на юридически услуги на Агенцията за социално подпомагане по Проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“, във връзка с подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки по Проекта, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на юридически услуги на Агенцията за социално подпомагане по Проект „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“, във връзка с подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки по Проекта“
    Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО „КЛИСУРСКА И ЯНАКИЕВА - БЕЛЧЕВИ”/ЕДНОЛИЧНО АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО ЗОРТЕВА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 316 800.00
Предмет на предвидената процедура: Юридически услуги във връзка с подготовка и възлагане на до 16 (шестнадесет) броя процедури за обществени поръчки по Проект №BG05М9ОР001-3.006-0001 „Повишаване на капацитета на служителите в сферата на закрилата на детето, социалните услуги и социалното подпомагане“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд., Прогнозна стойност: 280 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.