Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"ЯНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД е специализирано в производство на метални изделия от листов материал по задание на клиента. 
Предприятието е експортно ориентирано и през последните години разширихме значително дейността и пазарните си позиции. Увеличеният обем работа изисква и нов подход в организацията и управлението на фирмата и оптимиизране на бизнес процесите с цел справяне с новите предизвикателства, идващи с бързите темпотве на растеж. 
Общата цел на проекта е да се повиши конкурентоспособността и експортния потенциал на "ЯНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД, чрез развитие на управленския капацитет и подобряване организацията на дейността. 
Специфичните цели на проекта са: 
- Да се повиши ефективността и да се оптимизират работните процеси в компанията, чрез внедряване на интегрирана софтуерна система за управление на ресурсите и взаимоотношенията с клиенти; 
- Да се елиминира субективния фактор и да се създадат предпоставки за вземане на информирани и обосновани управленски решения в компанията; 
-Да се създадат условия за гарантиране качеството на работа, посредством ресертификация на СУК ISO 9001:2008 към актуалната нова версия.
- Да се увеличат пазарния дял и приходите от продажби като се подобри обслужването и доверието у настоящите и потенциални клиенти и партньори на фирмата.
Целевата група по проекта включва всички служители на фирмата. 
Проектът включва дейности за придобиване и въвеждане на интегрирана система за управление на бизнес процесите и отношенията с клиенти, ресертификация на СУК ISO 9001 към новата версия от 2015г., визуализация на проекта.
Реализацията на проекта ще допринесе за повишаване конкурентоспоосбността на фирмата в няколко насоки-подобряване и гарантиране на качеството, подобряване процесите на планиране и контрол,повишаване на производителността, подобряване на ефективността и оптимизация на работните процеси, подобряване комуникацията и взаимоотношенията с клиенти, увеличаване на приходите от дейността и респективно печалбата на фирмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване изпозлването на ИКТ, чрез придобиване и въвеждане на интегрирана ERP/CRM система: Като част от дейността ще бъде извършено придобиване и въвеждане на интегрирана информационна система за организация и оптимизиране на бизнес процесите и управлението, отговарящо на нуждите на компанията, включваща: - CRM (вкл. Модули – Контакти и Задачи) – Обхваща процесите по пред продажбени усилия, връзките с клиенти, дефиниране на персонални задачи, работен календар и оферти.; - Sales (вкл. Модули – Продажби, Фактуриране, Плащане) – Обхваща управлението на процесите по продажби, фактуриране, плащане и след продажбено обслужване; - Logistics (вкл. Модули - Складово Стопанство, Снабдяване, Експедиция) – Обхваща процесите по управление на складовото стопанство, работа с доставчици, засклаждане и експедиране на стока, между складови трансфери; - Production (вкл. Модули - Планиране,Производство,Асемблиране, Управление на отпадъците) – Обхваща процесите на „едностъпково“ производство, където за производството на готово изделие има директно влагане на суровини без наличие на субпродукти и „възли“; процесите по управлението на отпадъците-съгласно изискванията на закона за управление на отпадъците, като осигури: Регистриране на възникване и съхранение на отпадъци; Отразяване на складови движения на отпадъци; Възможност за издаване на необходими справки и отчети от системата към отговорните органи; Анализи и справки; -Financials (вкл. Модули - Счетоводство, ДДС, Дълготрайни активи, Интрастат) - Обхваща финансовата и счетоводна дейност на фирмата. Изготвянето на ДДС дневници, интрастат декларации, завеждане и обработване на дълготрайни активи Ще се закупят 5 потребителски лиценза Внедряваната интегрирана система ще позволи единно планиране на ресурсите - материални, дълготрайни, времеви, човешки, финансови и др. за цялата фирма и контрол на изпълнението. С интегрирането на модули за задълбочени анализи в системата ще се увеличи обхвата на възможни функции в реално време, визуално представени под формата на справки, анализи, сравнения и прогнози. Това ще улесни вземането на информирани управленски решения и ще подобри стратегически за фирмата процеси като бюджетиране, прогнозиране и планиране. ИКТ базираната софтуерна система ще допринесе за: Повишена ефективност и оптимизирани работните процеси в компанията; Елиминиране субективния фактор при управлението и създадени всички предпоставки за вземане на информирани и обосновани управленски решения чрез предоставяне в реално време на изчерпателна и точна информация за всички процеси в компанията; Повишаване качеството на произвежданите продукти, при намалена себестойност. Инвестицията допринася за изпълнение на целите на проекта като чрез ИКТ базираната система ще се постигне: - Прецизиране и ускоряване на процесите по вписване на търговските и производствени процеси в дружеството. - Осъществяване на последващ контрол по вече вписаните документални процеси относно търговската и производствена дейност. - Съкращаване значително разхода на време на служителите при вписване на документалните процеси относно търговската и производствена дейност. - Осигуряване прозрачност на процеса по одобрение и проследимост на договорните отношения с външните доставчици. - Осигуряване на прозрачност на процеса по одобрение и проследимост на договорните отношения с външните клиенти. - Осигуряване контрол над достоверността на вписаната в системата информация. - Гарантиране на сигурността на съхраняваната информация в системата. - Ускоряване на вътрешно административните процеси, повишаване ефективността и качеството на работа в компанията. Вследствие на въвеждането на ИКТ базираната система, ще се подобрят следните процеси в дружеството: - процес на планиране и вземане на решения - процес на организация на ресурсите - процес на организация на производствения процес - процес на реализация на продуктите - процес на интернационализация на продуктите 203 185.00 203 100.00
Дейности за развитие и укрепване на упрaвленския капацитет, чрез ресертификация на СУК ISO 9001:2015: Внедряването на Системи за управление съгласно международен стандарт ISO 9001дава възможност да се увеличи печалбата ни и достигне по-високо равнище на удовлетвореност и доверие от страна на клиентите.Системата за управление гарантира и по-добро управление на ресурсите в организацията. Международният сертификат е начин, да се представим на външни пазари пред потенциалните си клиенти и е сериозно конкурентно предимство, което ни дава възможност да участваме в множество търгове и конкурси.Във фирмата ни е въведена СУК ISO/IEC 9001:2008. С оглед преминаване към нова версия на стандарта в рамките на тази дейност е необходимо да се извърши актуализиране и преход на системата за управление на качеството от стандарт БДС ISO/IEC 9001:2008 към БДС ISO/IEC 9001:2015 и ресертификация на системата за управление на качеството по стандарт БДС ISO/IEC 9001:2015. Включва следните етапи: Етап1: Първоначален одит за съответствие с новата версия. Входящо обучение, с акцент на разликите, които новата версия на стандарта налага и практическото прилагане на новите изисквания. Етап 2: Определяне и документиране на базовите елементи, по които новата версия на стандарта прави съществена разлика от старата версия. Етап 3: Разработване и коригиране на документация на Системата за управление на качеството по стандарт БДС ISO/IEC 9001:2015. Етап 4: Поетапно внедряване на разработената Система за управление на качеството. Обучение на персонала за работа с внедрената система. Етап 5: Вътрешен одит.Коригиращи действия (ако е приложимо). Преглед на системата за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарта БДС ISO/IEC 9001:2015. Етап 6: Подготовка и подаване на заявление за ре-сертификация към сертификационна организация. Етап 7: Ре-сертификационен одит. Състои се от два подетапа: Одит Подетап 1: • Запознаване на одиторския екип с дейностите и процесите в организацията; • Преглед на цялата документация, която се изисква от стандарта и се отнася до организацията; • Проверка и потвърждение, че системата за управление на качеството е ефективно внедрена и има категорични предпоставки за преминаването към Одит Подетап 2; • Доклад от Одит Подетап 1. При открити несъответствия се изготвя план за прилагане на адекватни коригиращи действия. Одит Подетап 2: • Обсъждане на ефективното внедряване на коригиращи действия за несъответствията, повдигнати по време на Одит Подетап 1 (ако има такива); • Оценка на степента на ефективно внедряване на системата за управление на качеството; • Потвърждение, че СУК съответства на изискванията на БДС ISO/IEC 9001:2015 и предмета на дейност на фирмата; • Преглед на основните процеси и дейности на фирмата – одиторският екип извършва оглед на технологични, производствени, управленски и спомагателни процеси и дейности, разговаря с ключови служители и преглежда документи и записи от Системата; • Преглед на Програми, доклади и протоколи за Вътрешен одит и Преглед от Ръководството, за да се потвърди, че са съставени и проведени така, че да гарантират ефективността на внедрената система за управление на качеството; • Доклад от Одит Подетап 2 и резюме от водещия одитор, относно несъответствията (ако има такива) и препоръките за подобряване. Водещият одитор взима крайното решение за издаване на сертификат, което се основава на доказателствата, събрани по време на Ре-сертификационния одит. След преглед на препоръките на водещия одитор и след корекция на евентуалните несъответствия, сертифициращата организация следва да одобри коригиращите действия и да издаде сертификат за съответствие на въведена система за управление, съгласно стандартите БДС ISO/IEC 9001:2015. Стъпки за изпълнение на дейността: 1: Избор на изпълнител /1-2 месец/ 2: Дейности по актуализиране и преход на системата за управление на качеството от стандарт БДС ISO/IEC 9001:2008 към БДС ISO/IEC 9001:2015/месец 3-6/ 3: Дейности по ре-сертификация на системата за управление на качеството по стандарт БДС ISO/IEC 9001:2015 /7 м./ 6 000.00 5 850.00
Дейности за визуализация на проекта: Фирмата ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. Екипът на проекта ще гарантира прозрачност, достъп до информация и равни възможности за участие в проекта на всички служители. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ); - общото лого за програмния период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - включим на уебсайта на фирмата кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; В уебсайта ще бъдат поставени цветни логото на оперативната програма и емблемата на ЕС. На сайта ще бъдат публикувани тръжните документи за провеждане на процедурите за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС №160/01.07.2016 г. - публикуваме на подходящо място на своята интернет страница банер с линк към Единния информационен портал www.eufunds.bg. Банерът ще бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. Всички банери в Интернет ще съдържат: емблемата на ЕС; „Европейски съюз“; наименование на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на програмата, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. - поставим табели /с минимален размер А3/ с информация за проекта, в който се споменава финансовата подкрепа на Европейския съюз. Табелите ще съдържат: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на фонда ЕФРР; общото лого на програмен период 2014 - 2020 с наименованието на финансиращата програма ОПИК; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - текущо ще информираме медиите за напредъка на проекта и т.н. На компютрите, на които е инсталирана системата ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място на повърхността, с визуализирани емблема на ЕС; упоменаване на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Стъпки за изпълнение на дейността: 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/ 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-15/ 500.00 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.