Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е: Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица от община Троян. 
Специфичните цели са: 
1/ Оборудване на работни места и осигуряване на заетост в Троянската света обител "Успение Богородично" на 14 безработни/неактивни  лица от община Троян;
 2/ Предоставяне на обучение за придобиване на нова професионална квалификация на лицата, включени в заетост в рамките на проекта. 
3/ Запазване на минимум 7 работни места за срок от най-малко 12 месеца след приключване на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организиране и провеждане на процедурите за възлагане на поръчки за външни услуги/доставки : Целта на тази дейност е да бъдат избрани изпълнители на дейности, за които това е предвидено, и да се сключат договори с тях. Дейността е от ключово значение за по-нататъшната успешна реализация на останалите дейности по проекта. Възлагането на дейности на изпълнители ще стане по правилата на договаряне на ПМС 118/20.02.2014 г. Тази дейност ще бъде изпълнена преди всички останали, за да се осигури ресурсното им обезпечаване. Етапи на изпълнение: 1/ Разработване на План за външно възлагане и съгласуването му с управляващия орган (УО). Тази дейност ще започне веднага след подписването на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и стартиране изпълнението на дейностите по проекта. 2/ Подготовка на документация за избор на изпълнител, съгласно изискванията на ПМС 118/20.05.2014 г., а именно процедура „Избор с публична покана“. 3/ Избор на изпълнител – на този етап ще бъде проведена процедура „Избор с публична покана“. Процедурата ще бъде предоставена за публикуване на УО. След изтичане на срока за събиране на оферти от потенциални кандидати, ще се пристъпи към оценка на постъпилите оферти от оценители, назначени със заповед на Игумена. Протоколът, изготвен от оценителите, както и всички съпътстващи го документи, ще бъдат подадени за контрол и одобрение към УО. 4/ Сключване на договори с избраните изпълнители – след получаване на одобрение от УО на проведената процедура за избор на изпълнител чрез публикуване на публична покана по реда на ПМС 118/20.05.2014, ще бъдат уведомени неуспелите кандидати, а на класираните на първо място кандидати ще бъде изпратена покана за сключване на договор, в която ще бъдат изброени необходимите за предоставяне документи за сключване на договор. Договорите за изпълнение с класираните на първо място кандидати ще бъдат сключени непосредствено след получаване на одобрение от страна на УО. 0.00 0.00
Подбор на представители на целевата група за включване в проекта: Целта на тази дейност е да се подберат 14 безработни/неактивни лица за включване в проекта, според профила на целевите групи. Тя е много съществена и в голяма степен определя успешното реализиране на последващите дейности. Образователното равнище, квалификацията, професионалния опит и личностните качества на включените в проекта лица ще бъдат от съществено значение за постигането на максимален ефект от обученията и за оптималната реализация на наетите във фирмата лица. Етапи на изпълнение: 1/ Съставяне на профил за предвидената длъжност, за която ще се извършва подбора. В профила ще се определят образователното равнище, квалификацията и други изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите. 2/ Разпространяване на информация за проекта чрез медиите, с цел да се информират потенциалните кандидати 3/ Подаване на заявка в ДБТ Троян за набиране на кандидати за включване в проекта 4/ Провеждане на индивидуални интервюта с кандидатите и класиране 5/ Сключване на трудови договори с избраните кандидати 0.00 0.00
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да бъдат оборудвани новите работни места с необходимата строителна техника, за да се създадат условия за работа на новонаетите работници. Ще бъде закупено професионално оборудване за бояджийски работи: 1. Скеле фасадно - 400 кв. м - 20 000 лв. 2. Мобилно скеле /за вътрешни ремонти/ 14 м височина - 1 бр. - 6000 лв. 3. Двураменни стълби 5 бр. х 200 = 1000 лв. 4. Трираменни стълби 5 бр. х 600 = 3000 лв. 5. Стълби система "Multimatic" - 5 бр. х 380 = 1900 лв. 6. Ъглошлайфи 230 мм - 5 бр. х 640 = 3200 лв. 7. Ъглошлайфи 125 мм. 5 бр. х 300 = 1500 лв. 8. Генератор монофазен 10 kW -1 бр. - 4300 лв. 9. Бояджийска машина 1 бр. - 7000 лв. 10. Машина за вътрешна мазилка - 1 бр. - 14000 лв. Доставката на оборудването ще бъде възложена на изпълнител, избран по реда на ПМС 118/20.02.2014 г. . Цялото закупено оборудване ще бъде използвано за извършване на основни ремонти и реновиране на манастирските крила, както и за почистване и ремонтиране на различни видове фасади - от камък с римска тухла, каменна, каменна с дървени укрепващи елементи, боядисана варова мазилка. Предвижда се също строителството на ново манастирско крило, пълен ремонт на храма, на скита "Свети Никола" и Зелениковския манастир "Св. Йоан Предтеча". Освен това Троянската Света обител има предварителни договорености с митрополити от съседни епархии в случай, че проектът бъде финансиран и реализиран, да им предоставя строителни работници и строителна техника за ремонтни, строителни и възстановителни работи на храмове. 61 900.00 61 855.00
Наемане на безработни/неактивни лица за период от 12 месеца: Понастоящем в Троянската Света обител "Успение Богородично" ремонтните работи се изпълняват от 3 наети лица - общи работници. Разполагаемата строителна техника е също недостатъчна и се налага при нужда да бъде заемана чужда техника за временно ползване. Тъй като малочисленият персонал не успява да поддържа сградния фонд на манастира, той все повече се амортизира и потребността от текущи и възстановителни ремонти все повече се увеличава. Целта на тази дейност е да се отговори на нарастващата потребност от по-голям брой строителни работници за нуждите на Троянската Света обител, като се наемат 14 нови работници - безработни и/или неактивни лица от град Троян и близките села за период от 12 месеца. Първоначално, докато продължава професионалното обучение, за срок от 4 месеца те ще бъдат назначени на длъжността "Общ работник" (код по НПК 96220001). За да придобият нужните знания, умения и сръчности, след назначаването им новонаетите работници ще преминат обучение за придобиване на квалификация по професията "Строител", специалност "Бояджийски работи". След приключване на обучението със съответния документ за професионална квалификация, те ще бъдат преназначени на длъжността "Бояджия на сгради" (код по НКП 71311001). След приключване на обучението новонаетите лица ще имат възможност да трупат практически опит и да се усъвършенстват в професията в реални работни условия. Те ще бъдат разпределяни на обектите на манастира, които се ремонтират. Старите и опитни работници ще изпълняват ролята на наставници - ще помагат на новите работници да усвояват професията и да се адаптират към условията на работа. По такъв начин работодателят цели да създаде оптимални условия за новонаетите работници плавно и без сътресения да навлязат в професията и да привикнат към работния колектив и към изискванията на работното място. Етапи в изпълнението на дейността: 1/ Сключване на трудови договори с избраните лица; 2/ Обучение на новоназначените работници по професията "Строител", специалност "Бояджийски работи" през първите 4 месеца от заетостта; 3/ Поддържане на заетостта на наетите лица за период от 12 месеца. 102 194.40 106 185.52
Предоставяне на професионално обучение на наетите по проекта лица: В рамките на тази дейност ще бъде предоставено обучение на наетите по проекта лица за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професията "Строител"- код 582030, специалност "Бояджийски работи" - код 5820309. Обучението ще бъде възложено на изпълнител - обучителна организация, която притежава лиценз за обучение по тази специалност. Хорариум на обучението: 662 учебни часа (по 45 мин.), от които теория - 200 уч. часа, практика - 462 уч. часа, плюс допълнително 2 ч. за държавен изпит по теория на професията и 6 ч. държавен изпит по практика на професията. Брой на обучаваните лица: 14 Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация. Тъй като обучението ще се извършва в Троянския манастир, а по-голяма част от обучаемите ще бъдат от град Троян и околните села, се предвижда да бъдат изплащани пътни разходи на пътуващите обучаеми за времето на обучението. Етапи в изпълнението на дейността: 1/ Подготовка на обучението - сключване на договор с обучителната организация, уточняване на параметрите на обучението и подготовка на помещение, материали и консумативи 2/ Провеждане на теоретическото и практическото обучение 3/ Провеждане на държавните заключителни изпити по теория и практика на професията и връчване на документи за придобитата професионална квалификация 19 860.00 16 769.20
Дейности по информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се популяризира проекта сред обществеността и да се осигури визуализацията на подкрепата от ЕСФ и ОП „РЧР“. Включените тук дейности са в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В самотo начало на проекта ще бъде направена една публикация в местен вестник. Целта е да се информира обществеността за стартирането на проекта, за неговите цели и резултати и да се привлече вниманието на целевите групи (потенциалните участници в проекта). Втора публикация ще се направи в края на проекта - за популяризиране на постигнатите резултати. Ще бъде изработена и разпространена информационна дипляна за проекта – формат А4, пълноцветен двустранен печат, тройно прегъната, в тираж 500 бр. Дипляната ще се разпространява сред целевите групи, заинтересованите страни, гражданите и гостите на Троянската Света обител . На подходящо видно място ще бъдат поставени 2 броя информационни табели формат А2 - с упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС и схемата за предоставяне на безвъзмездна помощ. Във всички печатни документи и материали по проекта - свидетелствата за професионална квалификация, покани, съобщения за медиите, публикации, присъствени списъци и др. ще се посочва, че финансиращата оперативна програма се осъществява с подкрепата на ЕСФ, ще се упоменава името на проекта и на ОП "РЧР". Върху закупеното по проекта оборудване ще бъдат поставени стикери, обозначаващи финансовата помощ от ЕСФ. В края на проекта ще се организира една пресконференция за местните медии с участието на заинтересованите страни и представители на целевите групи - за информиране на обществеността за постигнатите резултати и въздействието върху целевите групи. Етапи на изпълнение на дейността: 1/ Дейности в началото на проекта: публикация, изработване на информационна дипляна, поставяне на информационна табела 2/ Дейности в хода на проекта: разпространяване на информационни дипляни, обозначаване на документите по проекта със съответните идентифициращи елемнти на помощта от ЕС, обозначаване на закупеното по проекта оборудване 3/ Дейности в края на проекта: заключителна пресконференция, публикация. 2 065.00 1 809.00
Дейности за организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се осигури плавно и безпроблемно изпълнение на проектните дейности, вътрешното наблюдение и оценка, както и изготвянето и съхранението на изискваната проектна документация. След стартирането на проекта ще бъде сформиран екип за управление, който ще осигури точното и качествено изпълнение на проектните дейности. Екипът ще се състои от двама човека: 1/ Ръководител - 1 Отговорности: - Изготвя детайлен график на дейностите - Текущо планира и следи за спазването на плана за действие; - Предприема корективни мерки при евентуално възникване на проблеми при изпълнение на плана за действие. - Осъществява комуникация и координира взаимоотношенията с всички заинтересовани страни и с целевите групи; - Осъществява комуникация с Управляващия орган и с Дирекция „Бюро по труда“ ; - Изготвя и своевременно внася отчетите за изпълнението на проекта - технически и финансови; - Изготвя, разпространява, събира и анализира анкетите за обратна връзка за обучаемите и отчетите на преподавателите; - Организира и изпълнява дейностите за информиране и публичност, осъществява връзки с медиите; - Разпространява необходимата информация до всички участници в проекта; - Води и съхранява проектната документация. 2/ Счетоводител - 1 Отговорности: - Осчетоводява разходите, направени по проекта; - Спазва и контролира изпълнението на бюджета; - Осигурява своевременно актуална информация за Ръководителя на проекта за наличните ресурси и предстоящите разходи; - Осъществява комуникация с договарящия орган относно финансовите въпроси по изпълнението на проекта; - Подготвя и представя за одобрение на Ръководителя на проекта финансовите отчети и съответните съпътстващи документи. Ще бъде изготвен детайлен времеви график за дейностите. Екипът ще се събира на ежемесечни работни срещи, за да да прави периодична оценка на изпълнението на работната програма и да осъществява текущ мониторинг на дейностите. Ще осигурява обратна връзка от заетите лица, обучаемите, преподавателите, изпълнителите и ще предприема корективни мерки, ако това се налага. Екипът ще се ангажира изцяло с изготвянето на отчетната документация и с внасянето на искания за междинни и окончателно плащания. Етапи в изпълнението на дейността: 1/ Сключване на договори с членовете на екипа за управление на проекта; 2/ Изготвяне на детайлен времеви график за дейностите. 3/ Текущи дейности: Ежемесечни работни срещи на екипа, изготвяне на периодични отчети, изготвяне на отчетна документация и внасяне на искания за междинни и окончателно плащания. 20 650.00 19 745.91

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.