Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

„БМ Солюшънс“ ООД е новосъздадено предприятие, основано през 2018 г. Компанията предвижда да осъществява дейност в областта на видеозаснемането, създаването на филми с обучителна цел и свързаната с това постпродукция. Едно от най-големите предизвикателства за компанията и като цяло за микро предприятията в България е липсата на финансиране. Почти 90% от микро фирмите в страната не успяват да реализират успешно своите предприемачески идеи и те остават „на хартия“. Друга характеристика и значимо предизвикателство пред развитието на предприемачеството в България е, че почти половината от новите предприятия са в сферата на търговията на едро и дребно, която от своята страна е силно зависима от икономическите промени. Значително по-малък е делът на новите предприятия, ориентирани към сектори с висока добавена стойност. 

За да отговори на тези предизвикателства и за да може да реализира на пазара предприемаческа идея (услуга), свързана с създаване на видеоклипове с обучаващ характер и разработване на мултимедиен, интерактивен видео учебен процес за нуждите на авиационната индустрия, компанията трябва да преодолее съществуващите към момента органичения пред своето развитие. Кандидатът не може да реализира на пазара предприемаческата идея, тъй като не разполага с необходимия квалифициран персонал, който самостоятелно да извърши подобен вид дейности. Освен квалифицирания опит и експертиза, компанията се нуждае от ДМА, ДНА, интернет страница и помещение, необходими за реализирането на идеята. За позиционирането на предприемаческата идея на пазара в краткосрочен план е необходимо и извършване на пазарно проучване за нейната реализация. Предвидените инвестиции ще позволят на кандидата успешно да позиционира и да започне да предлага на пазара услуга, която генерира висока добавена стойност.

За преодоляване на посочените проблеми, проекът включва следните допустими дейности:

1.	Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея 

2.	Визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, закупуване на ДМА, ДНА, използване на външни услуги и наем на помещение, необходими за изпълнение на дейността): В рамките на дейността ще бъде нает квалифициран персонал, необходим за изпълнението ѝ. Кандидатът няма възможност сам да реализира на пазара услугата, тъй като не разполага с необходимата експертиза. Предвижда се наемането на: - 1 експерт авиационна безопасност: ще отговаря за разработване на учебни програми, съдържание на обучителните филми и модули за различните серии, организация на видео курсове и съдържание на уроци, като същевременно ще води (участва в заснемането) видео обученията. - 1 oператор, електронна аудио-визуална техника: ще изгражда радио, видео, аудио и онлайн връзки, необходими за безпроблемния достъп на потребителите до видеосериите и базите данни на софтуера и ще отговаря за правилното заснемане и възпроизводство на обучителните видео серии; - 1 редактор: ще адаптира съдържанието на учебните програми за различните обучаеми, ще коригира и стилизира готовите сценарии, както и алгоритмирането на учебните пътеки на видеата и последователността им на стартиране, ще отговаря за постподукционния период. Друго ограничение пред „БМ Солюшънс“ ООД е липсата на оборудване, чрез което да се реализира предприемаческата идея. Спецификата на предлаганата услуга предполага необходимост от закупуване на следните ДМА: - 3 интерактивни LED мулти-тъч дисплеи - чрез тях ще се заснемат видео обученията. Те записват видео с изключителна резолюция, което обезсмисля закупуването на скъпа техника за видео заснемане. Kамерата предлага и стрийминг на проектор или записващо устройство. С помощта на три такива устройства, ще се обезпечи пълноценната работа на наетите служители. Екипът ще се съсредоточи върху съдържанието на видео обучителните серии и ще представя всяка отделна лекция с помощта на два дисплея. Лекторът ще осъществява функциите си като чете от ауто-кю на третия дисплей, с който в същия момент ще се записва обучението под контрола на редактора в реално време. Освен изброените безспорни предимства, интерактивните дисплеи правят достъпа до софтуера на видео платформата изключително бърз, с което се спестяват време и грешки при изработване на видеата; - 1 сървър - необходим е за запазване на големите количества данни от видеа, тестове и друга продукция (ръководства и библиотека регламенти) на компанията, както и за ежедневното записване на генерираните промени; - 1 работна станция - ще позволи бърза и прецизна обработка на сериите видео обучения и конфигуриране на обучителните пътеки. Закупуването на посоченото оборудване ще обезпечи работата на квалифицирания персонал и ще гарантира безпроблемното заснемане на видео обученията. Успешното изпълнение на идеята изисква създаване на интернет страница, на която да се намира видео обучителната платформа. Чрез нея клиентите и потребителите ще имат достъп до платформата и намиращите се там видео обучения. Но самата платформа ще е много повече от обикновена уеб страница. За реализация на бизнес логиката на видео обучителната платформа се изисква разработване на софтуер за онлайн възпроизвеждане на аудио-визуални обучителни модули. Софтуерът ще управлява платформата и ще представлява имплементация на учебни модули под формата на логически процеси, които ще се съчетават според нуждите на потребителите. Софтуерът ще позволява да се създават и управляват уроците и да се заложи модулната пътека. Същите логически процеси ще се грижат и за това, когато даден потребител потърси информация, тя да бъде изтеглена от базата данни и показана. За работата на екипа ще бъде необходимо наемането на работно помещение, с каквото компанията не разполага към момента. Помещението ще бъде с 2 секции. Едната ще има офис функции, а във втората ще бъде монтирано оборудването и ще се заснемат видеата. В рамките на дейността се предвижда и изработване на пазарно проучване за реализация на предприемаческата идея. То ще дефинира и потвърди приложимостта ѝ в различни области, на базата на което да се изготвят изводи и препоръки за нейното позициониране и налагане на пазара. 249 607.00 247 164.96
Визуализация на проекта: По време на изпълнението на настоящото проектно предложение „БМ Солюшънс“ ООД ще постави на видно за обществеността място един плакат с информация за проекта, в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС. По този начин ще се информира обществеността за получената от ЕФРР подкрепа. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Освен това, ще се поставят стикери върху активите, закупени по проекта (5 бр. оборудване х 2 бр. стикери), като тези стикери ще съдържат информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. „БМ Солюшънс“ ООД ще упоменава финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 в информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта. Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, компанията ще оповестява, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. Стъпките за реализация на дейността включват: 1. Изготвяне на 1 бр. плакат с информация за проекта (месец 1). 2. Поставяне на плаката на видно за обществеността място (месеци от 1 до 12). 3. Изготвяне и поставяне на 10 бр. стикери върху предвиденото за закупуване оборудване (месеци от 4 до 12). 390.00 390.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.