Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Основна цел на проектното предложение е да допринесе за развитието на неземеделски дейности в селските райони и по-конкретно в община Елена, чрез предоставянето на висококачествени пощенски и куриерски услуги.
Специфична цел на проекта е да се повиши конкурентоспособността на Сънис ЕООД чрез инвестиции в оборудване и обзавеждане на офис за куриерски услуги.
Тази специфична цел ще бъде постигната чрез реализацията на дейност „Доставка на оборудване и обзавеждане“, в резултат на която ще бъдат закупени: 
- Многофункционален контейнер - 1 бр.
- Газокар - 1 бр.
- Транспалетна количка - 1 бр.
- Дизелов генератор - 1 бр.
- Настолен етикетен принтер - 1 бр.
- Баркод четец за поставяне на пръст (скенер) - 3 бр.
- Еднослотов кредъл за зареждане на баркод четец за поставяне на пръст - 1 бр.
- Платформена електронна везна - 2 бр.
- Настолен компютър - 1 бр.
- Монитор - 1 бр.
- Лаптоп - 3 бр.
- Лазерен принтер - 1 бр.
- Камера за наблюдение - 1 бр.
- Таблет - 3 бр.
- Мобилен телефон - 3 бр.
- Климатик - 1 бр.
- Офис шкаф - 2 бр.
- Офис рецепция - 2 бр.
- Подопочистваща машина - 1 бр.
- Диспенсър - 1 бр.
- Кафеавтомат - 1 бр.
Като съпътстваща ще се реализира и дейността „Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проекта“.
В рамките на проекта няма да бъдат разкрити нови работни места, но ще се запази заетостта на съществуващите.
С реализацията на дейността и постигането на набелязаните цели, Сънис ЕООД ще се превърне в лидер на местния пазар на куриерските услуги в община Елена и ще допринесе за местното развитие в селските райони.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Доставка на оборудване и обзавеждане: През последните години броят на куриерските фирми в България се увеличава с всеки изминал ден. Това се дължи на факта, че все повече потребители търсят такива услуги, а предприемчивите хора регистрират такива фирми и започват да упражняват куриерска дейност, тъй като съществуващите куриерски фирми в момента, не могат да поемат всички заявки. Потребността от ползването на куриерски услуги се обуславя и от бума на електронната търговия в страната. Основната дейност на Сънис ЕООД е предоставяне на пощенски и курирески услуги на територията на община Елена, която включва 124 населени места с над 8000 жители. Фирмата е официален представител на Еконт Експрес ООД, бранд, доказан като експерт в логистиката за България. За 25 години Еконт се превърна от куриерска компания в платформа за развитие на хора и бизнеси, с близо 600 офиса в страната и над 3000 заети лица. Изключителният имидж на Еконт задължава нейните партньори да следват мисията на компанията и да споделят нейните ценности. Именно такъв партньор е Сънис ЕООД. Фирмата предлага куриерски, пощенски, колетни и карго услуги, пощенски парични преводи до всички населени места в страната, както и международен сервиз към Румъния и Гърция с доставки от офис до офис, от врата до врата. За развитието на това микропредприятие и за повишаване на неговата конкурентоспособност ще е необходимо инвестирането в оборудване и обзавеждане, което ще издигне предоставянето на курирерски услуги в населените места от община Елена на ново, по-високо професионално равнище и ще задоволи потребностите на населението в региона. В рамките на проекта ще бъдат закупени: - Многофункционален контейнер - 1 бр. - Газокар - 1 бр. - Транспалетна количка - 1 бр. - Дизелов генератор - 1 бр. - Настолен етикетен принтер - 1 бр. - Баркод четец за поставяне на пръст (скенер) - 3 бр. - Еднослотов кредъл за зареждане на баркод четец за поставяне на пръст - 1 бр. - Платформена електронна везна - 2 бр. - Настолен компютър - 1 бр. - Монитор - 1 бр. - Лаптоп - 3 бр. - Лазерен принтер - 1 бр. - Камера за наблюдение - 1 бр. - Таблет - 3 бр. - Мобилен телефон - 3 бр. - Климатик - 1 бр. - Офис шкаф - 2 бр. - Офис рецепция - 2 бр. - Подопочистваща машина - 1 бр. - Диспенсър - 1 бр. - Кафеавтомат - 1 бр. Всички активи ще бъдат доставени и инсталирани в наетия офис на фирмата, който се намира на централно, комуникативно място (адрес гр.Елена, ул. Иларион Макариополски 42), заемащ площ от 20 кв.м. В двора на наетия имот от 45,5 кв.м. ще бъде позициониран контейнер, който ще се използва като складово помещение, гарантиращо правилно и надеждно съхранение на куриерските пратки. Бюджетът за дейността е съставен при спазване на изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Предвидените разходи са оптимални и са съобразени с дейността, и могат да гарантират своевременно, количествено и качествено изпълнение, което да доведе до постигане на очакваните резултати и поставените цели. 71 632.73 71 290.22
Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проекта: Дейността е спомагателна и тя съпътства изпълнението на основната дейност през целия поректен период. Основна цел на управлението на проекта е ефективно и ефикасно планиране, изпълнение и контрол при реализацията на дейностите, което да доведе до постигане на заложените цели на проекта в частност, и на програмата като цяло. За целта е избрана организация за управление, след проведен избор по критерий „най-ниска цена“ измежду три подадени оферти. Сключен е договор да консултантски услуги със СНЦ „Тракийско устойчиво развитие“, с. Коларово за разработване на бизнес план, изпълнение и отчитане на дейностите по проекта. Проектът ще се управлява от ръководител - управителя на Сънис ЕООД, с активното съдействие на представител на организацията, който ежемесечно ще следи хода на проектната реализация, ще планира следващи стъпки, ще анализира съвместно с ръководителя възникнали проблеми и ще търси начини за тяхното преодоляване. Консултантските услуги, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащане на помощта се състоят в: 1) предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи. 2) комплектоване на заявките за плащане с изискуемите документи. 3) консултиране на кандидата относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ”Земеделие”. 4) контрол по спазване на календарния график за изпълнение на проекта – изготвяне на план за действие, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта. 5) дейности за отчитане на проекта – изготвяне на документите необходими за отчитане на проекта пред ДФ”Земеделие”. 6) други дейности, необходими при изпълнение на проекта и възникнали по време на изпълнението. 7) осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерeсовани страни, в рамките на проекта. 8) подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта. 9) съдействие при верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите. 10) контрол върху провеждането на мерките за информация и публичност. 11) администриране и докладване на нередности. 12) мониторинг върху изпълнението на проекта, вкл. докладване на констатирани нередности и пропуски в документацията по проекта. 13) подготовка на искания за финансиране на разходи за ДДС към заявки за плащания. 14) подготовка и съдействие при подаване заявки за плащания, вкл. заявка за окончателно плащане по проекта. 15) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на документи за банков кредит. 16) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на искане за модификация на договора. 3 500.00 3 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.