Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора. Предоставянето на услугите ще бъде разширено и в контекста на ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19 и възникването на пандемични ситуации като цяло.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Грижа в дома: По изпълнение на тази дейност ще се предоставят следните услуги: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Услугите ще бъдат предоставяни от Домашен социален патронаж - Чирпан, който е и Звено към общинска администрация. Осн. цел на дейността е да бъдат предоставени качествени комбинирани социално - здравни услуги на всеки един потребител, които да обхванат в максимална степен неговите потребности. Съобразно конкретните нужди и потребности на ползвателите на социалните услуги ще бъдат разработени индивидуални план-графици за всеки един от тях. В рамките на 25 месеца в различни населени места на общината се предвижда предоставянето на услуги по грижа в дома, според нуждите на потребителите. Очаква се услугата да бъде стартирана и предоставяна от месец 2, като продължение на дейностите по проект "Патронажна грижа+ в община Чирпан", без прекъсване на услугите за потребителите. Един месец преди стартиране на услугите, ще стартира изготвянето на оценката на потребностите на кандидатите. При одобрение на проекта реалното изпълнение на дейността ще стартира от 01.11.2022 г., като ще бъдат назначени социалният работник, координаторът и шофьора. Според желанията на всеки един потребител, изразени и съгласувани с него в индивидуалният му план за услуги, ще бъдат изготвени графици на служителите за обслужване на потребителите. Със закупения автомобил по проект „Патронажна грижа” , шофьор ще извършва транспорт на служители от града до населените места на територията на Община Чирпан, при необходимост. По предварителни проучвания в някои от селата потребителите имат нужда от закупуване на лекарства, което може да стане само в общинския център. При възможност, по проекта се предвижда да бъдат назначавани и служители, които със собствен транспорт да извършват дейността, особено що се касае до населените места извън град Чирпан. Необходимостта се поражда от факта, че ако се назначи служител от даденото село и той със собствен транспорт извършва услугите, се намалява двойно разходът за гориво. В населените места извън град Чирпан няма аптеки, в някои от селата няма и магазини за хранителни стоки, което поражда необходимостта от задължително отиване и връщане до град Чирпан. По проекта се предвижда да бъде нает персонал на следните длъжности: "Домашен санитар" и "Медицинска сестра", Социален работник", "Шофьор" и "Координатор". При неободимост ще бъдат наемани почасово специалисти като психолог и рехабилитатор. Вместо да се залага конкретен брой лица за длъжността "Домашен санитар", се залага възнаграждението като брой човеко-часове. Опита придобит до момента говори, че този начин е по - вариативен и дава повече възможности на екипа по проекта и услугата за реакция в много от случаите. Съобразяваме се с инд. нужди на всеки потребител в отделните населени места, както и възможността да варираме с часовата ангажираност на всеки един служител на длъжността, без да се ограничаваме в броя на назначените служители. Супервизията и надграждащото обучение ще бъдат извършени от служители на общината с необходимата компетентност. Въвеждащото обучение, на служителите за които ще е необходимо ще бъде извършено от социалният работник по проекта. 1 335 864.70 1 077 167.82

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.