Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"УлтраПлей" ООД кандидатства по настоящата процедура в качеството си на работодател, възнамеряващ да осигури 8 нови работни места в сферата на компютърното програмиране. Проектното предложение предвижда разкриването на нови работни места за 8 човека, представители на целевата група - безработни и/или неактивни лица, всички от които попадат в специфичната категория на безработните младежи до 29 г. вкл. Новоназначените служители ще преминат обучение по КК 2 "Общуване на чужди езици", с оглед спазване на конкретните изисквания на длъжностите, на които ще бъдат назначени. В рамките на изпълнението на проекта се предвиждат дейности за закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, необходими за създаването на новите работни места, дейност за информиране и публичност, и дейност за организация и управление на проекта. "УлтраПлей" ООД ще осигури заетост на лицата за период от 12 месеца, а след приключването на проекта ще запази минимум 50% от новоразкритите работни места за минимум 12 месеца. Предвидените дейности ще доведат до постигане на целите на проектното предложение, свързани с подпомагане процеса на интеграция на пазара на труда на безработни и неактивни лица, чрез разкриване на нови работни места и осигуряване на подходящи обучения. В частност, ще бъде увеличен броят на включените в заетост младежи на възраст до 29 г. в района на гр. София - представители на една от уязвимите групи на пазара на труда. По този начин ще се подобрят тяхната пригодност, адаптивност и конкурентно присъствие на пазара на труда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 8 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 8 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми. Длъжността, на която ще бъдат назначени безработните/неактивните лица е: - Специалист, игри и тиражи - 8 лица /код 24216019/; Кратко описание на отговорностите и задачите на новонаетите лица; - Специалист игри и тиражи: Служителите на тази длъжност са в основата на фирмената дейност. Те приемат и обработват данни за продуктите и клиентската база, анализират тенденциите и предлагат решения. Специалистите на тази длъжност извършват широк спектър от функции, свързани с фирмен мениджмънт, управление на продукти, управление на клиентска база, обслужване на клиенти, онлайн реклама, управление на социалните медии, информационни технологии. Те са отговорни за създаването на математически / статистически модели за търговския екип на компанията и отговарят за развитието на моделите в рамките на фирмената система, извършват мониторинг на действията на потребителите и да управляват риска, свързан с тях. Важни длъжности задължения са подпомагането на потребителите чрез анализиране и разрешаване на проблемни ситуации, прехвърляне на специализирани потребителски запитвания към съответните отговорни отдели, участие в маркетингови кампании за клиенти. Над 80% от клиентите на "УлтраПлей" ООД са международни компании, което определя работното владеене на английски език и компютърната грамотност като необходими компетентности за изпълнение на ежедневните задачи и отговорности. В тази връзка, след наемането им, лицата ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност (КК 2 - Чуждо езиково обучение по английски език ), необходима за съответните работни места. Предвижда се всички представителите на целевата група ( 8 лица) да са част от специфичната категория младежи на възраст до 29 г. включително. "УлтраПлей" ООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта. 66 439.00 60 713.77
Предоставяне на обучение съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова Компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на наетите по проекта лица: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова Компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на наетите по проекта лица. Новоразкритите работни места в "УлтраПлей" ООД и длъжността, на която ще бъдат наети лицата (Специалист, игри и тиражи - 8 лица /код 24216019/ изискват свободното владеене (писмено и говоримо) на поне един чужд език, в случая английски език. Ежедневните задачи на служителите ще включват фирмен мениджмънт, управление на продукти, управление на клиентска база, обслужване на клиенти, онлайн реклама, управление на социалните медии, информационни технологии; създаване на математически / статистически модели за търговския екип на компанията, мониторинг на действията на потребителите и управление на риска, свързан с тях. Важни длъжности задължения са подпомагането на потребителите чрез анализиране и разрешаване на проблемни ситуации, прехвърляне на специализирани потребителски запитвания към съответните отговорни отдели, участие в маркетингови кампании за клиенти; отговор на и иницииране на електронни писма, електрони разговори и телефонни обаждания. Над 80% от клиентите на "УлтраПлей" ООД са международни компании, което определя работното владеене на английски език като необходима ключова компетентност за изпълнение на ежедневните задачи и отговорности. Поради това е необходимо провеждането на обучение по английски език на лицата, назначени по проекта с оглед на тяхната нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място. Обучението по английски език ще бъде проведено в рамките на 300 учебни часа, покриващи 160 часа практика и 140 часа теория, като всеки учебен час ще е с продължителност от 45 минути. Обучаваните 8 лица ще преминат входящ тест за определяне на нивото им. Обучението ще съответства на три нива от Европейската референтна рамка и при успешно покриване на учебния теоретичен и практически материал ще доведе участниците до овладяване на предвидените умения и компетентности за съответните нива. Изпитът за входно ниво ще включва писмен тест и при необходимост устно събеседване/интервю. Резултатите от проведените изпити за входно ниво на участниците ще помогнат на преподавателите при последващото провеждане на обученията по английски език, както и за повишаване ефективността на учебния процес. Входното ниво ще послужи за база за сравнение на знанията и уменията на курсистите преди и след провеждането на съответното обучение. След приключване на курса обучаемите ще положат финален изпит по английски език. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Сертификати за завършените нива по английски език. В края на обучението бенефициентите ще бъдат помолени да попълнят въпросник за удовлетвореността си от курса по английски език и очакваните ползи от него. 5 600.00 5 600.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места в "УлтраПлей" ООД: Целта на дейността е осигуряване на необходимото компютърно оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар за нормалната работа на лицата от допустимата целева група, които ще бъдат назначени в "УлтраПлей" ООД на новоразкритите работни места. Длъжността, на която ще бъдат назначени безработните/неактивните лица, всички част от специфичната категория "младежи на възраст до 29 г. включително" е: - Специалист, игри и тиражи - 8 лица /код 24216019/; Закупуването на компютърно оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар се налага, тъй като към момента капацитетът на компанията е изцяло усвоен и се използва от вече заетите служители на компанията. Ръководството на "УлтраПлей" ООД възнамерява да разшири офис пространството си в гр. София, където ще работят новоназначените служители. Динамичната работна среда, особено в ИТ сферата, постоянно променящите се изисквания на клиентите, необходимостта от бърза организация на времето, преглед и създаване на различни анализи налага наличието на съвременно компютърно оборудване и подходящо офис обзавеждане. Новоназначените служители ще имат задачи като фирмен мениджмънт, управление на продукти, управление на клиентска база, обслужване на клиенти, онлайн реклама, управление на социалните медии, информационни технологии; създаване на математически / статистически модели за компанията, мониторинг на действията на потребителите и управление на риска, свързан с тях. Важни длъжности задължения са подпомагането на потребителите чрез анализиране и разрешаване на проблемни ситуации, прехвърляне на специализирани потребителски запитвания към съответните отговорни отдели, участие в маркетингови кампании за клиенти; отговор на и иницииране на електронни писма, електрони разговори и телефонни обаждания. Работата ще се изпълнява от място, в офис. С оглед успешното изпълнение на служебните задължения е необходимо закупуването на следното компютърно оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: - Компютър (с лицензиран софтуерен пакет) - 8 броя, за всички представители на целевата група по проекта; - Монитор full HD с DVI и VGA порт - 8 броя, за всички представители на целевата група по проекта. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. 9 483.42 9 483.36
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите - Отпечатване на 3 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на "УлтраПлей" ООД, един в самия офис на компанията, и 1 бр. ще бъде предназначен за използваната по проекта зала за провеждане на обучение по чужд език. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 100 бр. брошури, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал. Брошурите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. - Изработване на 16 бр. стикери за закупеното по проекта оборудване; - 1 публикация; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. 1 040.98 540.00
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – Ръководител и Счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевият график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С Ръководителя (външен за организацията експерт, притежаващ необходимия опит) ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Счетоводните дейности по проекта ще бъдат изпълнявани от текущия счетоводител на "УлтраПлей" ООД, поради което не се предвижда сключване на допълнителен граждански договор и не е заложено възнаграждение в рамките на бюджета по проекта. Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип. Счетоводителят ще има следните отговорности: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта. 8 602.50 7 147.94

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.