Наемане на безработни и /или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността предвижда разкриване на нови работни места , наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца на новоразкритите работни места .
1 . Предвижда се разкриване на три броя работни места както следва :
* 1 работно място за длъжността " продавач-консултант " с код по НКПД -2011 : 52232001
Основните трудови задължения на лицето са : - посреща и обслужва клиенти в търговския обект; консултира клиентите ; поддържа търговския вид и хигиената на работното си място и други .
Изискванията за това работно място са лицето да има завършено средно образование . Няма заложени изисквания за професионален опит по специалността .
Заетост . - 2 лица на пълен работен ден .
* 1 работно място за длъжността " шофьор лек автомобил до 9 места " с код по НКПД 2011 : 83222002
Основните трудови задължения на лицето са : осъществява превози на стоки и хора до и в рамките на населеното място, където се осъществява дейността на предприятието.
;следи за нормалната работа на двигателя и спазва правилата за безопасност на движението и други .
Изисквания към това работно място :
Образование – минимална образователна степен – средно образование.
Основни познания относно МПС
Свидетелство за управление на МПС - категория "В"
Заетост .- 2 лица - едното лице ще бъде назначено на осем часов работен ден , а второто лице на четири часов работен ден
* 1 работно място за длъжността " Чистач, хигиенист" с код по НКПД - 91120004
Основните трудови задължения - да почиства и поддържа в добър санитарен вид помещенията и залите в обекта . Изискванията за това място - завършено основно образование .
Заетост - 1 лице на 8 часа .
Разпределение на заетите по специфични категории от целевата група:
Представителите на целевата група по проекта 5 лица ще заемат длъжностите "продавач консултант", "шофьор на лек автомобил до 9 места" и "чистач, хигиенист", както следва:
* продавач консултант - 1 неактивно лице;
* продавач консултант - 1 лице - безарботни младежи до 29 години;
* шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 продължително безработно лице;
* шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 лице - безработни младежи до 29 години;
* чистач, хигиенист " - 1 лице - безработнлице с ниска степен на образование;
Цели на дейността : осигуряване на устойчиви работни места и включване в заетост на неактивни и/или безработни лица , в това число от уязвими групи .
Етапите на изпълнение на дейността са следните :
- подготвителен етап - информиране на възможно най-голям брой представители на целевата група за вакантните работни места ; събиране на кандидатури и тяхното разглеждане ; сключване на трудови договори с подходящите кандидати .
- осигуряване на заетост за период от 12 месеца .
Финансиране на дейността и обосновка на заложените средства в бюджета :
Разходите, които са предвидени за изпълнение на дейността са:
Заплати и осигурителни вноски за сметка на работодателя за 12 месеца за следните лица:
1. Продавач консултант - 2 лица на 8 часова заетост;
2. Шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 лице на осем часова заетост и 1 лице на 4 часова заетост;
3. Чистач хигиенист - 1 лице на осем часова заетост.
Общо заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 5 души за 12 месеца: 32 371,44 лв.
Заплатите ще бъдат на прага на минимално осигурителния доход за съответната длъжност. |
32 371.44
|
32 371.44
|
Закупуване на подходящо оборудване и стопански инвентар, необходими за ново разкритите работни места: Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на едно работно място . Закупуването на предвиденото оборудване ще гарантира финансовата стабилност на предприятието , тъй като няма да се наложи да привлича чужди капитали за целта и да отделя финансови ресурси за тяхното връщане .По този начин новооткритите работни места се предполага ,че ще бъдат гарантирани в дългосрочен план след края на изпълнение на проекта .
По проекта се предвижда закупуването на оборудване за работно място " Шофьор на лек автомобил до 9 места ". Фирмата предвижда да се закупи лек автомобил , с висока проходимост и с възможност за превозване на по-голям товар / пример за подобен автомобил е Лада Калина / .
Тъй като изпълнението на проекта е в с . Ряхово , фирмата има нужда от собствен превоз по ред причини : отдалечеността на фирмата от административния център - гр. Русе ;
липсата на редовен обществен превоз до административния център ; липса на редовно снабдяване от доставчиците на фирмата до с. Ряхово .
Лекият автомобил се предвижда да обслужва както административната дейност на фирмата , така и основната търговска дейност на фирмата .
Обслужването на административната дейност на фирмата е от изключителна важност , защото има административни срокове и процедури ,които следва да се спазват . Не подаването в срок на определени документи ,може да доведе до значителни финансови санкции ,както и до затваряне на обекта . Поради отдалечеността на обекта от обслужващия административен център и имайки предвид лошите климатични особености през зимния сезон , зависимостта от обществения транспорт би повишила значително риска от неспазване на нормативно установените срокове .
Отново поради отдалечеността си от гр. Русе , снабдяването на търговския обект със стоки е силно затруднено . Закупуването на товарен автомобил в случая е икономически неефективно , тъй като обема на стоките не е толкова голям , а честотата на зареждане е почти ежедневна .
Закупуването на лек автомобил би решило на сто процента проблема с доставката на стоки .
Необходимостта от този актив се налага и от факта , че в търговския обект се предлагат услугите за парични преводи и разплащания към Изи Пей , което изисква периодичност на отчитане на постъпилите парични средства . При положение ,че се съберат значителни суми от клиенти , е недопустимо съхраняването им в касата заради лимит на касова наличност , а трябва да бъдат внесени по обособена сметка съгласно договора с " Изи Пей " АД .
Макар и с този актив да се оборудва работното място на двама представители на целевата група , то се явява жизнено необходимо за нормалното функциониране на фирмата и за заетостта на целия персонал в нея . |
16 300.00
|
16 300.00
|
Обучение по част от професия на наетия персонал за работно място " продавач - консултант ": Предвижда се да бъде извършено обучение на двама човека , назначени на длъжността " продавач - консултант " . Предвижда се обучението да е квалификационен курс по част от професия по втора квалификационна група .
Обучението ще има следните характеристики :
Професия : код 341 020 "Продавач - консултант "
Специалност : код 341 02 01 " Продавач - консултант " .
Хорариум на обучението : Обща продължителност - 300 учебни часа по 45 минути в това число :
- теория 70 учебни часа
-практика 230 учебни часа .
Брой на обучаваните лица - 2 бр.
Документ доказващ завършено обучение : Удостоверение за професионална квалификация .
Разходи заложени в бюджета : 2 човека по 600.00 лева
|
1 200.00
|
1 000.00
|
Сформиране на екип за управление и отчитане на проекта и дейности по управление на проекта : Дейността по сформиране на екип за управление на проекта и управление на проекта включва :
Изготвяне на длъжностни характеристики и подписване на граждански договори с членовете на екипа ;
График за провеждане на заседания на екипа за наблюдение, отчитане и проследяване напредъка на изпълнението на проекта ;
Изготвяне на план за разпределение и разходване на средствата- паричния поток;
Извършване на плащания по проекта ;
Изготвяне на междинни доклади и заключителен доклад, както и полугодишен и годишен доклад за изпълнението на проекта.
Изготвяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащане по ДБФП;
Финансово управление, свързано с движението на парични потоци, заявяването на финансовите средства, както и системите за финансова отчетност и верифициране на разходите и други дейности , осигуряващи нормалното изпълнение на поставените цели в проекта и достигане на заложените резултати .
Екипът за управление включва : Ръководител проект - 1 лице и координатор на проект - 1 лице .
|
4 956.00
|
4 956.00
|
Визуализация и публичност на проекта .
: Дейността ще осигури публичност на проекта и на постигнатите резултати от неговото изпълнение в съответствие с изискванията на ЕС .
Заложените действия за визуализация и публичност ще бъдат съобразени с изискванията на " Единен наръчник на бенифициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. "
За тази цел по това проектно предложение са предвидени следните информационни материали и публикации : - Информационна табела / плакат / – 1 бр.;
Публикации в пресата – 2 бр. ;
Стикери за визуализация на закупеното по проекта оборудване и стопански инвентар – 4 бр.;
|
300.00
|
268.00
|
Застраховане на закупеното оборудване .
: Дейността предвижда сключването на застраховка КАСКО на закупения лек автомобил . Застраховането на лекия автомобил ще гарантира спокойствие и сигурност относно неговото стопанисване . Също така ща са гарантира и доброто стопанисване и разходване на средства от фондовете на Европейския съюз . |
730.00
|
730.00
|
Дейности по трудова медицина за новите работни места : Предвижда се изпълнение на задължителните дейности относно трудова медицина за ново разкритите работни места съгласно ЗБУТ . Това ще стане чрез сключване на договор с изпълнител - / служба по трудова медицина / относно обслужване по трудова медицина .
Срокът на договора ще е една година , изцяло в срока за изпълнение на проекта . Предвидени са финансови средства в бюджета на проекта относно абонаментната такса за обслужване 5 души персонал, назначени по проекта ; изготвяне на оценка на риска за ново разкритите работни места ; замерване на микроклимат , осветеност , температура фаза- защитен проводник и други показатели по преценка на изпълнителя и съгласно изискванията на ЗБУТ .
|
200.00
|
200.00
|