Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектно предложение " Нов път  " предвижда разкриването на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица, представители на целевата група . Проектът ще осигури  разкриването на 3 работни места , на който ще бъдат заети 5 представители на целевата група  .  Новооткритите работни места ще са следните : 1 работно място  за  длъжността "  продавач - консултант "  , на което ще бъдат наети две лица ,работейки на две смени ; 1 работно място за длъжността " шофьор лек автомобил до 9 места "  , на което ще бъдат наети две лица - едно лица на осем часов работен ден и едно лице на четири часов работен ден  ; едно работно място за длъжността "Чистач ,хигиенист" на което ще бъде назначено едно лице на пълен работен ден . 

Цели на проекта :  Създаване на устойчиви работни места  
Подпомагане включването на пазара на труда  и интеграцията на най- уязвимите групи от безработните и неактивни лица . 
Подобряване квалификацията на наетите от целевата група лица . 
 Целите на проекта ще бъдат постигнати чрез следните дейности за изпълнение : 
Дейност 1 :  Наемане на безработни и /или неактивни лица за период до 12 месеца  ; 
Дейност 2 :  Закупуване на подходящо оборудване  и стопански инвентар, необходими за   ново разкритите работни места;
Дейност 3 :  Обучение по част от професия на наетия персонал за работно място " продавач - консултант  "  ; 
Дейност 4 :  Сформиране на екип за управление и отчитане на проекта и дейности по  управление на проекта .
Дейност 5 :  Визуализация и публичност на проекта  .
Дейност 6 : Застраховане на закупеното оборудване .
Дейност 7 :  Дейности по трудова медицина за новите работни места 


Предвижда се да бъдат назначени минимум 4- ма представители от специфични категории на целевата група ,както следва  :
-  безработни лица с ниска степен на образование - 1 лице .
- трайно безработни  лица  - 1 лице.
- безработни младежи до 29 години - 2  лица . 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и /или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността предвижда разкриване на нови работни места , наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца на новоразкритите работни места . 1 . Предвижда се разкриване на три броя работни места както следва : * 1 работно място за длъжността " продавач-консултант " с код по НКПД -2011 : 52232001 Основните трудови задължения на лицето са : - посреща и обслужва клиенти в търговския обект; консултира клиентите ; поддържа търговския вид и хигиената на работното си място и други . Изискванията за това работно място са лицето да има завършено средно образование . Няма заложени изисквания за професионален опит по специалността . Заетост . - 2 лица на пълен работен ден . * 1 работно място за длъжността " шофьор лек автомобил до 9 места " с код по НКПД 2011 : 83222002 Основните трудови задължения на лицето са : осъществява превози на стоки и хора до и в рамките на населеното място, където се осъществява дейността на предприятието. ;следи за нормалната работа на двигателя и спазва правилата за безопасност на движението и други . Изисквания към това работно място : Образование – минимална образователна степен – средно образование. Основни познания относно МПС Свидетелство за управление на МПС - категория "В" Заетост .- 2 лица - едното лице ще бъде назначено на осем часов работен ден , а второто лице на четири часов работен ден * 1 работно място за длъжността " Чистач, хигиенист" с код по НКПД - 91120004 Основните трудови задължения - да почиства и поддържа в добър санитарен вид помещенията и залите в обекта . Изискванията за това място - завършено основно образование . Заетост - 1 лице на 8 часа . Разпределение на заетите по специфични категории от целевата група: Представителите на целевата група по проекта 5 лица ще заемат длъжностите "продавач консултант", "шофьор на лек автомобил до 9 места" и "чистач, хигиенист", както следва: * продавач консултант - 1 неактивно лице; * продавач консултант - 1 лице - безарботни младежи до 29 години; * шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 продължително безработно лице; * шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 лице - безработни младежи до 29 години; * чистач, хигиенист " - 1 лице - безработнлице с ниска степен на образование; Цели на дейността : осигуряване на устойчиви работни места и включване в заетост на неактивни и/или безработни лица , в това число от уязвими групи . Етапите на изпълнение на дейността са следните : - подготвителен етап - информиране на възможно най-голям брой представители на целевата група за вакантните работни места ; събиране на кандидатури и тяхното разглеждане ; сключване на трудови договори с подходящите кандидати . - осигуряване на заетост за период от 12 месеца . Финансиране на дейността и обосновка на заложените средства в бюджета : Разходите, които са предвидени за изпълнение на дейността са: Заплати и осигурителни вноски за сметка на работодателя за 12 месеца за следните лица: 1. Продавач консултант - 2 лица на 8 часова заетост; 2. Шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 лице на осем часова заетост и 1 лице на 4 часова заетост; 3. Чистач хигиенист - 1 лице на осем часова заетост. Общо заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 5 души за 12 месеца: 32 371,44 лв. Заплатите ще бъдат на прага на минимално осигурителния доход за съответната длъжност. 32 371.44 32 371.44
Закупуване на подходящо оборудване и стопански инвентар, необходими за ново разкритите работни места: Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на едно работно място . Закупуването на предвиденото оборудване ще гарантира финансовата стабилност на предприятието , тъй като няма да се наложи да привлича чужди капитали за целта и да отделя финансови ресурси за тяхното връщане .По този начин новооткритите работни места се предполага ,че ще бъдат гарантирани в дългосрочен план след края на изпълнение на проекта . По проекта се предвижда закупуването на оборудване за работно място " Шофьор на лек автомобил до 9 места ". Фирмата предвижда да се закупи лек автомобил , с висока проходимост и с възможност за превозване на по-голям товар / пример за подобен автомобил е Лада Калина / . Тъй като изпълнението на проекта е в с . Ряхово , фирмата има нужда от собствен превоз по ред причини : отдалечеността на фирмата от административния център - гр. Русе ; липсата на редовен обществен превоз до административния център ; липса на редовно снабдяване от доставчиците на фирмата до с. Ряхово . Лекият автомобил се предвижда да обслужва както административната дейност на фирмата , така и основната търговска дейност на фирмата . Обслужването на административната дейност на фирмата е от изключителна важност , защото има административни срокове и процедури ,които следва да се спазват . Не подаването в срок на определени документи ,може да доведе до значителни финансови санкции ,както и до затваряне на обекта . Поради отдалечеността на обекта от обслужващия административен център и имайки предвид лошите климатични особености през зимния сезон , зависимостта от обществения транспорт би повишила значително риска от неспазване на нормативно установените срокове . Отново поради отдалечеността си от гр. Русе , снабдяването на търговския обект със стоки е силно затруднено . Закупуването на товарен автомобил в случая е икономически неефективно , тъй като обема на стоките не е толкова голям , а честотата на зареждане е почти ежедневна . Закупуването на лек автомобил би решило на сто процента проблема с доставката на стоки . Необходимостта от този актив се налага и от факта , че в търговския обект се предлагат услугите за парични преводи и разплащания към Изи Пей , което изисква периодичност на отчитане на постъпилите парични средства . При положение ,че се съберат значителни суми от клиенти , е недопустимо съхраняването им в касата заради лимит на касова наличност , а трябва да бъдат внесени по обособена сметка съгласно договора с " Изи Пей " АД . Макар и с този актив да се оборудва работното място на двама представители на целевата група , то се явява жизнено необходимо за нормалното функциониране на фирмата и за заетостта на целия персонал в нея . 16 300.00 16 300.00
Обучение по част от професия на наетия персонал за работно място " продавач - консултант ": Предвижда се да бъде извършено обучение на двама човека , назначени на длъжността " продавач - консултант " . Предвижда се обучението да е квалификационен курс по част от професия по втора квалификационна група . Обучението ще има следните характеристики : Професия : код 341 020 "Продавач - консултант " Специалност : код 341 02 01 " Продавач - консултант " . Хорариум на обучението : Обща продължителност - 300 учебни часа по 45 минути в това число : - теория 70 учебни часа -практика 230 учебни часа . Брой на обучаваните лица - 2 бр. Документ доказващ завършено обучение : Удостоверение за професионална квалификация . Разходи заложени в бюджета : 2 човека по 600.00 лева 1 200.00 1 000.00
Сформиране на екип за управление и отчитане на проекта и дейности по управление на проекта : Дейността по сформиране на екип за управление на проекта и управление на проекта включва : Изготвяне на длъжностни характеристики и подписване на граждански договори с членовете на екипа ; График за провеждане на заседания на екипа за наблюдение, отчитане и проследяване напредъка на изпълнението на проекта ; Изготвяне на план за разпределение и разходване на средствата- паричния поток; Извършване на плащания по проекта ; Изготвяне на междинни доклади и заключителен доклад, както и полугодишен и годишен доклад за изпълнението на проекта. Изготвяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащане по ДБФП; Финансово управление, свързано с движението на парични потоци, заявяването на финансовите средства, както и системите за финансова отчетност и верифициране на разходите и други дейности , осигуряващи нормалното изпълнение на поставените цели в проекта и достигане на заложените резултати . Екипът за управление включва : Ръководител проект - 1 лице и координатор на проект - 1 лице . 4 956.00 4 956.00
Визуализация и публичност на проекта . : Дейността ще осигури публичност на проекта и на постигнатите резултати от неговото изпълнение в съответствие с изискванията на ЕС . Заложените действия за визуализация и публичност ще бъдат съобразени с изискванията на " Единен наръчник на бенифициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. " За тази цел по това проектно предложение са предвидени следните информационни материали и публикации : - Информационна табела / плакат / – 1 бр.; Публикации в пресата – 2 бр. ; Стикери за визуализация на закупеното по проекта оборудване и стопански инвентар – 4 бр.; 300.00 268.00
Застраховане на закупеното оборудване . : Дейността предвижда сключването на застраховка КАСКО на закупения лек автомобил . Застраховането на лекия автомобил ще гарантира спокойствие и сигурност относно неговото стопанисване . Също така ща са гарантира и доброто стопанисване и разходване на средства от фондовете на Европейския съюз . 730.00 730.00
Дейности по трудова медицина за новите работни места : Предвижда се изпълнение на задължителните дейности относно трудова медицина за ново разкритите работни места съгласно ЗБУТ . Това ще стане чрез сключване на договор с изпълнител - / служба по трудова медицина / относно обслужване по трудова медицина . Срокът на договора ще е една година , изцяло в срока за изпълнение на проекта . Предвидени са финансови средства в бюджета на проекта относно абонаментната такса за обслужване 5 души персонал, назначени по проекта ; изготвяне на оценка на риска за ново разкритите работни места ; замерване на микроклимат , осветеност , температура фаза- защитен проводник и други показатели по преценка на изпълнителя и съгласно изискванията на ЗБУТ . 200.00 200.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.