Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Основната дейност на МИТЕВ ЕООД е производство на машини със специално предназначение. Преследвайки основната си цел, а именно да бъде модерна, постоянно развиваща се и адекватно отговаряща на изискванията на пазара фирма, повишаваща конкурентоспособността си и постоянно засилваща експортния си потенциал, управленският състав на МИТЕВ ЕООД се стреми към подобряване на производствените процеси като търси най-добрите методи за това.

Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидената по проекта дейност за подобряване на производствения капацитет ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. 

Като основни резултати от изпълнението на дейността се очаква подобряване на производствения процес и повишаване на производствения капацитет и засилване експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на CNC машина за газо-кислородно рязане (1 бр.), Стругов център с ЦПУ (1 бр.), Вертикален 5-осен обработващ център с ЦПУ (1 бр.), Заваръчен апарат тип 1 (4 бр.), Заваръчен апарат тип 2 (2 бр.) и Кран (1 бр.).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствения капацитет в МИТЕВ ЕООД: Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация: 1. CNC машина за газо-кислородно рязане – 1 бр. (гр. Враца) 2. Стругов център с ЦПУ - 1 бр. (гр. Враца) 3. Вертикален 5-осен обработващ център с ЦПУ – 1 бр. (гр. Враца) 4. Заваръчен апарат тип 1 – 4 бр. (гр. Враца) 5. Заваръчен апарат тип 2 – 2 бр. (гр. Враца) 6. Кран – 1 бр. ( гр. Ботевград) Основната дейност на МИТЕВ ЕООД е производство на машини със специално предназначение. За производството на продуктите фирмата изработва самостоятелно необходимите детайли. Производството на фирмата е разделено в двете бази като производството на детайлите за крайните продукти се осъществява в гр. Враца, а асемблирането на всички детайли в крайно изделие се извършва в гр. Ботевград. Производствени процес в базата в гр. Враца се осъществява чрез изпълнение на следните основни етапи: „разкрой“ – „механична обработка“ – „заваряване“. За изпълнението на етапите фирмата използва старо, амортизирано, а за част от обработките и неспециализирано оборудване. Всичко това прави процеса неефективен и не позволява на фирмата да увеличи производствения си капацитет. Изработените детайли се събират в базата на фирмата в гр. Ботевград за да се асемблират в крайното изделие - машини със специално предназначение. За вътрешнотехнологичен транспорт фирмата използва колички и мотокар. Това оборудване не е достатъчно функционално за преместване и повдигане на голямогабаритните детайли (с които работи фирмата) за сглобяване и работата с тях забавя производствения процес на крайните изделия. За да се подобри производствения процес, по проекта е предвидено закупуването на ново производствено оборудване, което да замени старото, амортизирано и нефункционално. Чрез закупуването на CNC машина за газо-кислородно рязане (1 бр.), Стругов център с ЦПУ (1 бр.), Вертикален 5-осен обработващ център с ЦПУ (1 бр.), Заваръчен апарат тип 1 (4 бр.), Заваръчен апарат тип 2 (2 бр.) и Кран (1 бр.) ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата (без да се променя базисния производствен процес), което ще допринесе за изпълнението на дейността. Машините ще премахнат тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 234 бр. машини със специално предназначение за година N на 620 бр. машини със специално предназначение за година N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване от фирмата и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 1 052 000.00 1 051 040.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.