НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа: Цели: Продължаване на подкрепата по осигуряване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домове на лицата, които са най-застрашени от Корона вируса. Ясни, регламентирани права и задължения на персонала. Равен достъп на лица от целевите групи "хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19“ до услугите, осигуряване на пълна прозрачност при техния подбор. Осигуряване на качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности. Повишаване на професионалната компетентност на персонала, снемане на напрежението в трудни работни ситуации. Подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, живеещи на територията на община Аврен.
Услугите ще бъдат предоставяни от следните лица: социален работник, домашни санитари, експерт "психо-социална подкрепа", медицинска сестра, супервайзор, като с тях ще бъдат сключени трудови/граждански договори.
В съчетание с информационната кампания в тази дейност през месеци 1-3 лицата от целевите групи ще бъдат информирани относно условията за включване в услугите, персонала, необходими документи за кандидатстване, и ще бъдат подпомагани при тяхното окомплектоване. Ще бъде изготвена „Методика за подбор на потребители” съобразена с предоставената по Компонент 1 "Методика за предоставяне на патронажна грижа". Лицата от целевите групи подават заявления по образец, въз основа на които експертът "психо-социална подкрепа", социалният работник и медицинската сестра извършват оценка на потребностите.
Комисия извършва първоначален подбор на 33 лица, а при отпадане на потребител подбор ще бъде извършван и текущо. С подбраните лица се сключват договори с посочени услуги, съобразно оценката на потребностите и предпочитанията на потребителите, изготвя се регистър на потребителите.
На база оценка на индивидуалните потребности се изготвят индивидуални планове за потребителите, съдържащи подробно описание на услугите.
В зависимост от индивидуалния план в периода 4-15 месец на всеки потребител ще бъдат предоставяни някои от следните услуги:
1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора- оказване на помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; индивидуални, социални и адмнистративни консултации; организиране на свободното време; медицински прегледи на потребителите с цел установяване на техните здравни потребности, първа и доболнична медицинска помощ, хигиенни грижи, здравни консултации, следене на регулярното вземане на лекарства, мерене на кръвно, организиране и подпомагане посещения на личния лекар, манипулации, помощ при рехабилитационни или други интегрирани услуги, придружаване до болнични заведения.
2. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия- провеждане на психологична рехабилитация, мотивационна работа, подкрепа при кризи, ресоциализация, индивидуална супервизия.
3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция).
Продължителността на дейността е 15 месеца, като първите 3 месеца са подготвителни, а предоставянето на услугата е 12 месеца. |
0.00
|
51 306.37
|