Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"ОрфеХирон“ ЕООД е дружество, създадено през 2018 г. с основна икономическа дейност, попадаща в обхвата на КИД Q 86.90. Други дейности по хуманно здравеопазване - неконвенционални методи за въздействие върху човешкото здраве, а именно: музикотерапия и психодрама.
Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на предприятието посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща в сектор Q 86.90. Други дейности по хуманно здравеопазване, свързан с преодоляване на европейските и регионални предизвикателства - предоставяне на услуги по музикотерапия и психодрама, като психотерапевтични методи, на отделни личности или групи с цел благоприятно въздействие върху емоционалното състояние и психическото здраве.
Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематична област Индустрия за здравословен живот и биотехнологии,ИКТ и информатика и Мехатроника и чисти технологии на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.
Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
1:Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
-сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
-реализирани инвестиции в ДМА и в разработване на софтуер, създаващи необходимите технологични и програмни предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
-наето работно помещение;
-създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;
-изработен пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация, създаващ предпоставки за успешна пазарна реализация, като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени със спецификата на пазара действия в този процес.
2: Дейност за визуализация на проекта-в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Разработване на софтуер 4.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 5. Наето работно помещение) - ЧАСТ 1 : Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 4 бр. експерти:В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 1 лице,които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат,притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит,пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ.Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на ПИ,ще бъдат наети и още 2 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ,в т.ч. за провеждане на активни музико-терапевтични и психо-драматични активни индивидуални и групови сесии. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА и планираният за разработване специализира софтуер. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея, необходимо е закупуване на следното оборудване: - ЕКГ Апарат - 1 брой - апаратът е необходим за целите на осъществяване на автоматизирано измерване и проследяване на електрическата активност на сърцето на клиента по време на терапевтична сесия. Резултатите от измерванията са необходими и предоставят на терапевта информация в реално време за физиологичното състояние на клиента по време на терапията и на различните фази от нея. Същевременно - той следва да бъде свързан и с планирания за разработване софтуер за загряващо упражнение за индивидуална сесия по активна музикотерапия, който, от своя страна, ще предоставя графика на сърдечната дейност на клиента. - Музикално оборудване, както следва: Комплект дигитално гранд пиано - 1 брой; Микрофонен сет - 1 брой ; Комплект аудио интерфейс и слушалки - 1 брой; Комплект активни мониторни колони - 1 брой; Перкусионен сет - 1 брой. Музикотерапията, като научна дисциплина и като област на предприемаческата идея, използва основните характеристики и качества на музиката или на музикалните произведения в клиничната рехабилитация или в психологическата работа с терапевтични цели. В този смисъл, неразделна част от активна музикотерапевтична сесия, е музикалното оборудване. Комплектът дигитално гранд пиано е необходим за възпроизвеждане от страна на музикотерапевта на музикални тонове по време на индивидуална/групова терапевтична сесия. Перкусионният сет съдържа инструменти, измежду които клиентът прави избор по време на терапевтична сесия и посредством които възпроизвежда мелодии. Изборът на инструмент е сигнал за терапевта за емоционалното състояние на клиента и дава база за анализ и избор на метод за въздействие. Комплектът аудио интерфейс и слушалки заедно с микрофонния сет са необходими за създаване на необходимите технологични предпоставки за звукозапис на перкусионни инструменти - във връзка с тяхната употреба по време на активна музикотерапевтична сесия. Комплектът активни мониторни колони, от своя страна, са необходими за озвучаване/предаване на звука по време на терапевтичните сесии. 3. Разработване на софтуер - с оглед създаване на необходимите програмни предпоставки, необходими за реализиране на предприемаческата идея на пазара, в рамките на проекта е планирано разработването на специализиран софтуер - Софтуер за загряващо упражнение за индивидуална сесия по активна музикотерапия – 1 брой. Планираният за разработване софтуер е предназначен за работа с всички пациенти, но е пряко свързан и с интеграцията на хора в неравностойно положение, т.к. ще създаде необходимите предпоставки и ще служи като инструмент за споделяне и себеизразяване по време на индивидуална активна музико-терапевтична сесия на хора, които към момента са неспособни да използват речта си или са физически слаби - например хора с претърпян инсулт, инфаркт, лежащо болни и др. Работа със софтуера ще има ролята на загряващо упражнение за индивидуална активна музико-терапевтична сесия с продължителност около 10 мин. /продължение - част 2/ 190 885.00 0.00
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Разработване на софтуер 4.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 5. Наето работно помещение) - ЧАСТ 2: Софтуерът ще: •Работи едногласно; •чете и възпроизвежда нотен материал; организира метрум, размер, тактове •Аранжира от един до пет инструмента, както следва: - 1-ви инструмент: избор измежду пиано, цигулка,саксофон,акордеон или флейта като солови инструменти. - останалите до 5 инструмента включват акомпанимент,както следва:(1) инструменти Ударна секция - каса - голям барабан, малко барабанче; чинел;(2) Бас;(3) Орган;(4) Електронно пиано;(5) Китари- акустична китара и електрическа китара; Пациентът ще избира от екрана: солиращ и акомпаниращи инструменти. •превръща динамиката и интонациите в гласа на клиента в мелодия със съответната динамика и октавова група и ги възпроизвежда в музикални тонове, изпълнени от избрания от пациента инструмент, а сърдечния му пулс – в ритъм; отчита и кръвното налягане в момента - След изборът на инструмент (солиращ и акомпаниращ)-софтуерът ще превръща динамикат и интонациите на гласа, както и сърдечния ритъм на пациента в мелодия със съответна динамика и съответната октавова група,в която говори клиента и ще ги възпроизвежда в музикални тонове, изпълнени от избрания инструмент. Това ще даде (1) възможност за себеизразяване на клиента;(2)възможност за обективна обратна връзка към самия човек;(3) възможност на клиента да коригира собственото си емоционално състояние. За терапевта, от друга страна, софтуерът служи за по-добро и обективно наблюдение на всички,протичащи в момента процеси-дава възможност да види какъв е изборът на инструмент от страна на клиента, да попита защо е направен този избор и да изведе съответните изводи. Софтуерът ще даде възможност за спокойна,творческа,игрова атмосфера на терапевтичната сесия,която снижава нивата на напрежение в клиента,дава му възможност да реагира спонтанно, да се почувства дете-да играе;да изследва себе си и в защитена среда,както и му дава възможност да променя решенията си,коригирайки своите емоции и избор. Софтуерът е инструмент за активна терапия,който може да доведе до осъзната промяна,проблясъци,пробиви и накрая - промяна в поведението, което вече е равно на личностно израстване. Това,от своя страна,ще дава възможност на клиента за изследване на непознати за него личностни характеристики и води до реално повишаване на себепознанието и себеоценката. •Задава и визуализира предефинирани въпроси и опции за отговор След чуване на музикалния пример от страна на пациента- програмата ще задава предефинирани въпроси, например: ще попита пациента “Как те кара да се чувстваш това, което чуваш?” и пациентът ще може да отговори, избирайки измежду предварително дефинирани опции от речника на чувствата - положителни и отрицателни. След избора на отговор, софтуерът ще задава последващ въпрос, имащ за цел да уточни, дали пациентът иска да промени нещо. В случай, че пациентът иска да направи промяна - ще се визуализира нов прозорец за избор на инструменти и процесът ще се повтаря - клиентът отново прави избори до постигане на напълно удовлетворение, без желание за промяна от страна на клиента. •има възможност за запис и съхранение на избран от клиента вариант на възпроизвеждане - При удовлетворение от страна на клиента - дава се възможност за записване на промените и софтуерът записва избраната песен и продължава психо-терапевтичната работа -музикално-терапевтична сесия. •съхранява началните, междинните и финалните стойности на клиента - показатели, както и избраното като финален вариант от клиента музикално произведение, като прави архив с възможност за хронологично проследяване във времето на промените в емоционалното му състояние; регистрира както краткосрочните промени (по време на индивидуална сесия), така и на дългосрочните промени- изложеното дава възможност на терапевта за анализ на данните и служи за преценка за избор на индивидуален подход и метод, предлагане и прилагане на нови техники в процеса на терапията в зависимост от индивидуалното представяне и напредък на пациента. 0.00 0.00
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Разработване на софтуер 4.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 5. Наето работно помещение) - ЧАСТ 3: •извежда графика на сърдечна дейност, кръвното налягане и на мелодия на клиента по хронология на посещенията - функционалността ще служи за сравнителния анализ и преценка на напредъка от терапията, за нейното адаптиране спрямо индивидуалното представяне на клиента. •съдържа ниво на достъп на администратор и ниво на достъп за музикотерапевт с визуализирани загряващи упражнения за индивидуални активна музикотерапия - нивата на достъп са необходими с оглед осигуряване на сигурност и на конфиденциалност на сесиите, като единствено терапевта, водил сесия с даден клиент, ще има достъп до архив с неговото представяне. 4. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността и провеждане на индивидуални и групови сесии по музико-терапия и психодрама, свързани с реализация на услугата-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА, софтуер и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта. 5.Външни услуги (ВУ) за: 5.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда(социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на услугата на пазара и пазарната й реализация. 5.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и с оглед на обстоятелството, че тя е насочена както към български, така и към чуждестранни граждани, в унисон с хоризонталния принцип на равенство и недопускане на дискриминация, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на предлаганите услуги, данни за контакт, график на специалистите и тяхното представяне, форма за запитвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 30 броя) : Дейността допринася пряко за постигане на специфична цел 6 на прооекта и за постигане на общата проектна цел. В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - планираният за разработване в рамките на проекта софтуер ще бъде визуализиран по начин, показващ помощта от ЕС чрез ЕФРР, съобразно приложимите изисквания. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 600.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.