Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма АЛФАБОТ ООД е новосъздадено предприятие и като такова основната му потребност е повишаване на конкурентоспособността му, което ще му позволи да се развива и да продължи да съществува. 
С настоящето проектно предложение фирмата кандидатства за подкрепа, чрез която да реализира на пазара своята предприемаческа идея – софтуер и хардуер за изграждане, управление и оптимизация на автоматизирани работни места, реализирана в приоритетен сектор на Националната стратегия за насърчаване на МСП 2014-2020г.
Проектът ще има положителен социален и екологичен ефект.
Основната цел на проекта е постигане на положителен ефект по отношение на устойчивостта на новосъздаденото предприятие, създаване и стабилност на работни места и постигане на ръст чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески идеи. 
Тя ще бъде постигната чрез изпълнение на дейности за реализиране на пазара на предприемаческа идея:  
- назначаване на квалифициран персонал
- придобиване на ДМА
- наемане на работно помещение
- външни услуги
- участие в събития за представяне на фирмата и предлаганите продукти
Чрез реализирането на гореописаната дейност, ще бъдат постигнати следните основни резултати:
- назначен квалифициран персонал – 4 бр.
- доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА - Сървърна система (1бр.), Компютърна система (4бр.), 3D принтер (1бр.) и Роботизирана ръка (2бр.)
- наемане на работно помещение – 1 бр.
- външни услуги – създаване на интернет страница 
- участие в събитие(1 бр.) в България за представяне на фирмата и предлаганите продукти

Проектното предложение попада изцяло в тематична област „Мехатроника и чисти технологии“ на ИСИС и приоритетните й направления „системи за автоматизирано и софтуерно подпомагано управление с приложение в производството“ и „роботика и автоматизация на процеси, в т.ч. 3-D моделиране на роботизирани автоматизирани системи“.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал, закупуване на ДМА, наемане на работно помещение, външни услуги, участие в събитие): Дейността има за цел реализиране на пазара на предприемаческата идея на фирмата – софтуер и хардуер за изграждане, управление и оптимизация на автоматизирани работни места. Дейността ще бъде изпълнена чрез изпълнението на следните поддейности: Поддейност 1: Като част от дейността ще бъдат наети на трудов договор 4 лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на продукта. По проекта е предвидено финансиране на следните работни места: 1. Бизнес анализатор, информационни технологии с код по НКПД 25116002 – на тази длъжност е предвидена да бъде назначена Ива Маркова (предприемач) (бюджетен ред 1.1) 2. Експерт, проектиране и програмиране с код по НКПД 25126001 – на тази длъжност е предвиден да бъде назначен Иван Терзиев (бюджетен ред 1.2) 3. Експерт, проектиране и програмиране с код по НКПД 25126001 – на тази длъжност е предвидено да бъде назначено лице след направен подбор (бюджетен ред 1.2) 4. Техник автоматизация с код по НКПД 31153021 – на тази длъжност е предвидено да бъде назначено лице след направен подбор (бюджетен ред 1.3) Поддейност 2: За осигуряване на необходимите работни условия са предвидени разходи по проекта (бюджетен ред 5.1) за наем (с включени режийни разходи) на работно помещение в гр. Панагюрище. Поддейност 3: Предвидено е и закупуване на следните ДМА: 1. Сървърна система ( 1 бр.) (бюджетен ред 2.1) 2. Компютърна система ( 4 бр.) (бюджетен ред 2.2) 3. 3D принтер ( 1 бр.) (бюджетен ред 2.3) 4. Роботизирана ръка (2 бр.) (бюджетен ред 2.4) Поддейност 4: Като част от изпълнението на проекта е предвидено и създаването на интернет страница на АЛФАБОТ ЕООД. Услугата по изработката й ще бъде възложена на външен изпълнител, а разходите за това са описани в бюджетен ред 9.1 Поддейност 5: За представяне на фирмата и предлаганите продукти както и за привличане на клиенти и разширяване на дейността, в бюджетен ред 12.1 по проекта са включени разходи за такси за участие в събитие (семинар,конференция или изложение) в страната. Конкретното събитие ще бъде определено след сключване на ДБФП. Изпълнението на дейността ще бъде 18 месеца и ще премине през следните етапи, разделени според поддейностите: Поддейност 1: Квалифициран персонал - избор според разпоредбите на УО от 1-ви до 18-ти месец Поддейност 2: Наем на работно помещение - избор според разпоредбите на УО от 1-ви до 18-ти месец Поддейност 3: ДМА - избор след провеждане на процедура според ЗУСЕСИФ, ПМС № 160 и Ръководството за изпълнение на договори за БФП от 1-ви до 3-ти месец Поддейност 4: Интернет страница - избор след провеждане на процедура според ЗУСЕСИФ от 1-ви до 18-ти месец Поддейност 5: Участие в събитие - избор според разпоредбите на УО от 1-ви до 18-ти месец 214 645.03 198 777.18
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на плакат - 1 бр. и стикери – 8 бр.) : Основната цел на дейността е информиране на обществеността за получената безвъзмездна помощ. Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Като част от изпълнението на дейността ще бъдат закупени 1 бр. плакат и 8 бр. стикери. На входа на офиса на фирмата ще бъде поставен плакат, а на новозакупеното оборудване ще бъдат поставени стикери, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (1 месец) 2. Доставка на визуализационните материали и подписване на приемо-предавателен протокол (2 месец) 3. Поддържане на визуализационните материали и изпълнение на изискванията за публичност и визуализация (от 1 до 18 месец) 330.00 280.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.