Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 366 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Абати АД е българска компания с основна дейност разработка на софтуер. Компанията работи  предимно за публичния сектор като министерства, агенции, общини и т.н. Абати разполага с офиси в гр.София. Основните процеси, през които преминава реализацията на един наш продукт (информационна система) са проектиране, разработване, тестване, внедряване, обучение и поддръжка. По време на тези процеси, но най-вече при тестването, внедряването и поддръжката на даден софтуер, фирменият екип пряко взаимодейства с клиента и потребителите. Към момента тези взаимодействия се осъществяват чрез двустранни срещи, по телефон, е-mail, безплатни приложения за регистриране на грешки или други канали за комуникация като писма, факсове и т.н. Липсва централизирана система, която да обхваща всички тези начини на взаимодействие, която да систематизира информацията, да дава възможност за справки и анализи по различни критерии и да е единна точка за обслужване на клиенти. Една такава система ще улесни работата с клиентите, ще оптимизира процесите и разходите за обслужване,  и ще даде възможност за предлагане на по-голям брой услуги за внедряване и поддръжка на софтуер. Проектното предложение предвижда закупуване на централизирана хелп-деск система (софтуер), както и необходимото за нейното нормално функциониране оборудване (хардуер), които да бъдат въведени в компанията. Планира се въвеждането на активите да бъде в нов стопански обект, който да бъде създаден в гр. Видин.  По проекта ще бъде извършена доставка на 1 брой цялостно софтуерно решение хелп-деск система и доставка на съответното ИТ оборудване - 1 сървър за приложения, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 тел. централа и 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 централизирана хелп-деск система, 1 сървър за приложения, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 тел. централа, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри): По тази дейност ще бъдат закупени 1 централизирана хелп-деск система, 1 сървър за приложения, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 тел. централа, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри. Инвестицията включва закупуване на софтуер и на съответното оборудване, на което да бъде инсталиран, както и оборудване необходимо за осъществяване на нормалната работа на системата в новия стопански обект. Инвестицията ще допринесе за изпълнение на дейността като подобри взаимодействието с клиентите, което пряко ще окаже влияние върху качеството на продукта. Бързината и ефективността при комуникация с клиентите и централизиране на процесите свързани с тях, в резултат от въвеждането на системата, ще окаже влияние в посока на повишаване на възможностите за предлагане на повече услуги за внедряване и поддръжка, съответно повече сключени договори и увеличение на оборота. Дейността ще бъде реализирана на два етапа. Етап 1 - Разработка, доставка и инсталиране на хелп -деск система 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработка на системата (от 4-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване, обучение за работа със системата и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол (11 -ти месец) Етап 2 - Доставка и инсталация на техническа платформа 1. Избор на изпълнители (от 6-ти до 8-ми месец) 2. Сключване на договори (от 8-ми до 9-ти месец) 3. Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателни протоколи (от 9-ти до 11-ти месец) 990 000.00 966 500.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (в резултат на въведената в експлоатация цялостна хелп-деск система): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 централизирана хелп-деск система, 1 сървър за приложения, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 тел. централа, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри. В резултат от въведената в дейност 1 цялостна хелп-деск система предвижда минимизиране н хартиения документооборот, поради което може да бъде определена като съвременна безотпадна технология. След въвеждане на системата ще се намали ползването на хартиени документи и папки. Ще се намалят разходите за телефон, факс, консумативи. Ще се намалят разходите за транспорт до и от клиента. Ще се намалят разходите за суровини и ще има пряк екологичен ефект върху природните ресурси - по-малко изсечени дървета, по-чист въздух, по-добър климат. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.