1. Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да се създаде организация за ефективно изпълнение на дейностите в проекта така, че да се избегнат евентуални забавяния и непланирани проблеми в хода на изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от: ръководител проект, координатор проект и счетоводна фирма, чийто представител ще участва в регулярните срещи на екипа за управление.
Ръководителят на проекта ръководи цялостната дейност по реализиране на проекта и осъществява контрол; отговаря за организацията и протичането на дейностите в предвидените срокове по проекта; подготвя материалите за публичност по проекта; постоянен контакт с представители на целевите групи по проекта; организира избора на изпълнители съгласно ПМС 118/20.05.2015; наблюдава заложените в проекта индикатори и вътрешни механизми за напредък на проектния цикъл; осъществява изявления по отношение популяризирането на проекта и реализира контрола по изпълнението на дейностите и разходването на средствата.
Координаторът по проекта ще организира и координира изпълнението на проекта, организира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график. Ще оказва методическа помощ и контрол по изпълнението на заложените дейности по проекта. Ще организира и провежда регулярни ежемесечни срещи за следене на напредъка по проекта, както и произлезлите от тях решения, които надлежно ще се документират. Ще отговаря за правилното завеждане, извеждане и класиране на документите по проекта.
Счетоводната фирма ще контролира разходването на средствата по проекта съобразно правилата на договарящия орган и законодателството на страната. Отговаря за цялостната счетоводната отчетност и финансовото управление на проекта. Изготвя справки и отчети.
Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. По време на провежданите срещи между екипа по проекта ще се изготвят стандартни протоколи.
При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Съгласно изискванията на ПМС 118/20.05.2014 г. ще се извършат необходимите действия за избор на доставчик на оборудването, заложено в проекта. Екипът по проекта ще отговаря, както за контрола по изпълнение на дейностите, така и за точното и своевременно отчитане на проекта. |
13 100.00
|
13 100.00
|
2. Закупуване на оборудване и инвентар, необходимо за новоразкритите работни места: Целта на дейността е да се оборудват и обзаведат новоразкритите работни места,така че новоназначените служители да могат да изпълняват ежедневните задължения.
В тази връзка е планирано да се закупи следното оборудване: 6 бр. настолни компютърни конфигурации включващи: настолен компютър с ОС, клавиатура, мишка и 6 бр. монитори; 6 бр. антивирусни програми; 6 бр. офис пакет(бизнес); 1 бр. SWICH; 1 бр. Рутер; 1 бр. UPS; 1 бр. мултифункционално устройство; 1 бр. мултимедиен проектор, 1 бр. екран за мултимедиен проектор; 2 бр. пач панели; 1 бр. комуникационен шкаф.
Компанията планира да наеме офис помещение в гр. София,къде ще бъдат позиционирани новоназначените служители.По-този начин ще се гарантират максимално добри условия за изпълнение на поставените задачи. С разкриването на 6 нови работни места ще е необходимо и осигуряване на нужното оборудване за всяко едно от тях. Компанията разполага с офис обзавеждане (бюра и столове) за работните места, които ще разкрие.
Настолните компютъри с ОС са необходими за предвидените за заемане длъжности.За използването на тези компютри и постигането на максимална ефективност на работния процес е необходимо закупуването и инсталирането на офис пакети и антивирусна програма.Увеличаването броя на работните места в офиса и разширяването дейността на компанията и обема на работа, поражда необходимостта от инсталирането на SWICH и наличието на UPS,които след сързването си посредством пач панели ще бъдат поставени в комуникационен шкаф.Чрез тях ще се осигури сигурност на мрежата и файловете,по-голяма надеждност и сведени до минимум прекъсвания на работния процес,централизирано съхранение на данни и споделени ресурси между потребителите на мрежата.Той е необходим за работата на всеки един от новоназначените служители в компанията.Ежедневните задължения на служителите,които са в обхвата на всяка една от длъжностите,са свързани с използване на компютри, интернет, поддържане на уебсайта на фирмата,разработване на дигитални продукти за рекламни уеб кампания и платформи,да разработва и реализира рекламни кампании в интернет пространството и др. Мултифункционалното устройство е необходима за оптимизиране на работния процес и намаляване времето за обработката на текущата документация по различните поръчки,архивирането и завеждането на документите.Чрез тези машина значително ще се облекчи техническата работа на бенефициентите и ще им се предостави възможност професионално и в срок да изпълняват служебните си задължения.Мултимедийният проектор и екрана е необходим за изпълнение на задачите и отговорностите на длъжност „експерт реклама“ и „експерт маркетинг“.Те ще служат за представянето на презентациите свързани с услугите и събитията предлагани на корпоративните клиенти. Също така за осъществяване на онлайн срещи и интернет връзки,които са с групов характер. |
32 723.28
|
32 723.28
|
3. Подбор и наемане на безработни лица за период от 12 месеца: В рамките на проекта ще се наемат 6 представителя на целевите групи.Екипът по проекта със съдействието на ДБТ,чрез публикуване на обява за предлагане на работа и публикации в социалните мрежи ще подберат 6 представителя на целевата група,които ще започнат работа в „Спорт Трейдинг“ ЕООД.
В допълнение на вече съществуващия уеб портал компанията има за цел да разшири дейността си с изработването на нови уеб сайтове,чрез които да се предлагат стоки и услуги свързани не само здравето,фитнеса и здравословното хранене,но и обучения,чрез организирането на различни събития и интегрирането им в интернет пространството.Устойчивото развитие на компанията в сферата на търговията е обвързано с разкриването на нови работни места и наемането на персонал.Това ще осигури по-бърз растеж на компанията и би повишило конкурентността й в областта на електронната търговия.В рамките на проекта ще бъдат разкрити 6 работни места,за следните длъжности,както следва:
-1 работно място за длъжност „Експерт, маркетинг“ с код по НКПД: 24326001 и основни задължения:да разработва маркетинг стратегии, които да позволят на компанията да насочи ресурси в правилната посока,а оттам и да увеличи продажбите си.Да презентира концепции и проекти на корпоративните клиенти на фирмата
-1 работно място за длъжност „Уеб дизайнер“ с код по НКПД: 21666003 с основни задължения:да изработва всички необходими дигитални продукти за рекламни уеб кампания и платформи - банери,видеоклипове и материали,интегрирането на различни онлайн продукти насочени към корпоративни клиенти.
-1 работно място за длъжност „Експерт реклама“ с код по НКПД:24316003 с основни задължения:да разработва и реализира рекламни кампании в интернет пространството (Google adwords, Facebook ads, YouTube и др.), да създава и налага в интернет пространството рекламни послания и слогани, които да анализира и реорганизира.
- 1 работно място за длъжност „Филолог“ с код по НКПД: 26436009 с основни задължения: превод и поддръжка на всички фирмени издания в английска или друга чуждоезикова версия – уеб сайт, дигитални продукти, електронни книги и др.
-1 работно място за длъжност „Правен сътрудник“ с код по НКПД: 34116006 с основни задължения:да следи за всички законови разпоредби в уеб пространството и правното им прилагане;да обслужва юридически компанията по всички правни въпроси – договори,споразумения,представителство пред клиенти,подготовка и изготвяне на документи.
-1 работно място за длъжност „Технически сътрудник“ с код по НКПД: 41102005 с основни задължения:да подпомага дейностите на фирмата при реализиране на целите си;да подпомага дейността на компанията при подготовка и логистична дейност на документите,приемане на поръчки и обработването им.
Критериите за подбор на лицата:
-лицата, които ще се наемат да са безработни младежи до 29 г. вкл. и/или безработно лице между 30 г. и 54 години;
-За длъжностите „технически сътрудник“, „експерт маркетинг“, „експерт реклама“ и „уеб дизайнер“-да са завършили минимум средно образование съотносимо към длъжността и сферата на дейност на фирмата.
-За длъжностите „филолог“ и „правен сътрудник“ - да са завършили минимум висше образование или да са в процес на задочна форма на обучение за придобиване на образователно-квалификационна степен „бакалавър“, по специалност съотносима към длъжността и сферата на дейност на фирмата;
-да притежават мотивация за участие в проекта, желание и готовност да започнат работа в компанията.
Предвидено е в проекта да се включат 5 лица-безработни младежи до 29 г. и 1 безработно лице на възраст между 30 и 54 години. На новоназначените лица ще им бъде осигурена работа на трудов договор в рамките на проекта–12 месеца. В рамките на проекта тяхната дейност ще бъде строго наблюдавана и коонтролирана от ръководителя по проекта.След приключване на финансирането на 3 от лицата,постигнали най-добри резултати в работата си и доказали своята компетентности и мотивация ще им бъде осигурена устойчива заетост във фирмата. |
80 508.00
|
80 508.00
|
4. Провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” : По-голяма част от лица, които са на пазара на труда, не притежават нужните езикови знания, които да им позволят да започнат работа веднага в сфера, в която се изискват умения за работа с английски език.
Целта на дейността е да се предостави възможност на 5 представителя на целевите групи да усвоят и да повишат знанията си по английски език, чрез което да се допринесе за повишаване на производителността им и за тяхното бъдещо професионално развитие. В резултат лицата преминали трите нива на езиково обучение ще владеят езика до ниво, което ще им помогне свободно да говорят, пишат и разбират англоговорящи клиенти и партньори на компанията. Така новонаетите по проекта лица ще могат да се включат пълноценно в работния процес в компанията.
Обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” включва:
Теория: 160 часа
Практика: 140 часа
Обучението ще се проведе от избрана съобразно изискванията на ПМС 118 обучаваща организаця. Обучаващата организация ще осигури нужните материали и помагала за обучаващите се. Продължителност на обучителния курс: три нива на обучение, общо 300 учебни часа.
В обучението ще се включат 5 от новоназначените във фирма „Спорт Трейдинг“ ЕООД лица.
Входящото ниво на всяко лице ще се определя с тест. Обучението на всяко ниво ще приключи с полагане на писмен изпит (тест). Успешно положилите изпит участници ще получат удостоверение за придобита ключова компетентност. Придобиването на документ е обвързано с постигнато ниво на знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка. |
3 500.00
|
3 500.00
|
5. Информиране и публичност: Целта на дейността е да се популяризира финансовата помощ на ЕС като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, която да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица.
В рамките на тази дейност е предвидено:
- 4 публикации в медиите – печатни и/или електронни медии;
- 1 публикация на интернет страницата на „Спорт Трейдинг“ ЕООД;
- брошури – популяризиращи дейностите и очакваните резултати от проекта – 500 бр.;
- информационна табела – 1 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС;
- информационни стикери, отразяващи помощта получена от ОП РЧР, за закупеното оборудване и обзавеждане - 49 бр. |
2 500.00
|
2 500.00
|