Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

„АРСИ КОЗМЕТИКС“ ЕООД е създадена през 2006 година.Отличително за нашите продукти е огромното разнообразие на растителни екстракти, вложени в бутиковата ни козметика. Голяма част от растителните екстракти, които влагаме в продуктите са произведени от нас, като се използват доказаните качества на билките в Родопа планина.Нашите екстракти се използват като съставки за висококачествена козметика както от множество български производители, така и от компании в чужбина. Използваната технология позволява максимално извличане на най-доброто от растенията. Комбинацията на екстракти от екологично чист регион и иновативен научен подход позиционира козметичните продукти на компанията предимно във високия ценови клас. Реализираме продуктите си както в Европа, така и в Близкия Изток – компанията има офис в Кувейт, а най-голям пазарен дял имаме в Либия.
Планираните дейности по проекта се обуславят от нарастващата продуктова гама и ограничения капацитет на наличното оборудване, което препятства увеличаване на производството и ни поставя в невъзможност да удовлетворим всички поръчки. Специфичен момент при клиентите от Близкия Изток е необходимостта в кратки срокове да бъдат доставени договорените продукти. Същевременно компанията изпълнява и регулярни поръчки, тъй като работим и с крайни клиенти, и с интернет магазини. Поради недостатъчния технологичен капацитет сме възпрепятствани да реализираме пълния си пазарен потенциал. 
Планираните дейности по проекта включват подобряване на производствените процеси и внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност, и ще бъдат реализирани посредством доставката и въвеждане в експлоатация на Автоматична линия за пълнене и затваряне на емулсии и гелове в ламинатни и кополимерни туби, Етикираща машина за плоски и кръгли флакони и Линия за фолиране с термосвиваемо фолио. 
Предвидени са и подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична линия за пълнене и затваряне на емулсии и гелове в ламинатни и кополимерни туби – 1 брой, Етикираща машина за плоски и кръгли флакони – 1 брой и Линия за фолиране с термосвиваемо фолио – 1 брой).: Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация: 1.Автоматична линия за пълнене и затваряне на емулсии и гелове в ламинатни и кополимерни туби –1 брой 2.Етикираща машина за плоски и кръгли флакони–1 брой 3.Линия за фолиране с термосвиваемо фолио–1 брой. Дейността ще допринесе за подобряване на производствените процеси чрез увеличен технологичен капацитет и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната/ите процедура/и (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура/и за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираните на първо място кандидати (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор/и с избрания/те изпълнител/и (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 9-ти месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ти до 11-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Проектът и планираните дейности се отнасят до областта „Индустрия за здравословен живот и био-технологии“ на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.Кодът на икономическа дейност на предприятието е 20.42 Производство на парфюми и тоалетни продукти.Аргументите в подкрепа на изложеното са заложени в самия проект, който представлява подкрепа инвестиции в идентифицираните тематични области и за ускорено усвояване на технологии, методи и др. подобряващи ресурсната ефективност и прилагането на ИКТ в предприятието. Целите и дейностите на проекта са в пълен унисон със стратегическата цел на ИСИС-инвестиции във високотехнологични области (производство на козметика), в които България има традиции, като фирмата е създала свои специалисти, перманентно разработва иновативни продукти и успешно се конкурира на международния пазар. Пълно е съвпадението и с постигането на двете оперативни цели на ИСИС. Дружеството целенасочено използва ИКТ във всичките си дейности – от 2011 година е инсталиран софтуерен продукт „Money Works”, модул „Производство, модул „Счетоводство“ и др. Редица проучвания и примери от практиката демонстрират, че организациите, които развиват целенасочено своята ИТ инфраструктура изпреварват значително конкурентите си по отношение на всички показатели. Планираното за закупуване оборудване е резултат от съчетание между ИКТ и най-новите достижения в машиностроенето, тъй като е продукт на проектиране и разработка на мехатронни и управляващи системи-сервоуправление, оптични датчици, контролери, специализирани и уникални прибори и устройства, като чрез математическо моделиране и компютърна симулация се оптимизират структурата, параметрите и управлението им. В резултат на изпълнението на проекта се предвижда внедряване в производството на автоматични машини с високата степен на адаптивност, като управлението на оборудването отговаря на изискванията на ИСИС и допринася за реализацията на цитираната стратегия. 447 600.00 447 600.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична линия за пълнене и затваряне на емулсии и гелове в ламинатни и кополимерни туби – 1 брой, Етикираща машина за плоски и кръгли флакони – 1 брой и Линия за фолиране с термосвиваемо фолио – 1 брой).: Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация: 1.Автоматична линия за пълнене и затваряне на емулсии и гелове в ламинатни и кополимерни туби-1бр 2.Етикираща машина за плоски и кръгли флакони–1бр 3.Линия за фолиране с термосвиваемо фолио–1 бр Дейността ще допринесе за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната/ите процедура/и(от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура/и за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО(от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираните на първо място кандидати(от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор/и с избрания/те изпълнител/и(от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на ППП за доставки(от 8-ми до 9 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на ФППП за доставки(от 9-ми до 11-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта. Дейността е отнесена към внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес поради спецификата на предвиденото оборудване и технологиите, които машините използват-автоматизирани и програмируеми, с електронно управление. Тези характеристики подобряват ресурсната ефективност и ефикасност и включват в себе си последните достижения на ИКТ технологиите и мехатрониката. Със закупуването на новите ДМА ще оптимизираме всички процеси по разфасоване, дозиране, етикетиране и пакетиране на 80 % от произвежданите продукти. Това ще рефлектира в намалена консумация на енергия и невъзобновяеми ресурси, както и в редуциране на производствените отпадъци. При повишена производителност и оптимално качество ще сведем до минимум брака в производството. Планираното за закупуване оборудване представлява инвестиция, фокусирана в подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в предприятието. Автоматичната линия за пълнене и затваряне на емулсии и гелове в ламинатни и кополимерни туби е със серво задвижване и намален разход на вода, като линията има функция за отрязване горния край на тубата посредством щанца, след което отпадъкът се издухва в улей. Това ще ни позволи да редуцираме пластмасовите отпадъци от туби с над 40 %, както и ще улесни процесите по събирането, сортирането и съхранението им. С въвеждането в експлоатация на Етикиращата машина и Линията за фолиране ще се намалят разходите за ел.енергия, за опаковъчно фолио, както и високите нива на брака. Инсталацията всички машини ще спомогне и за намаляване на генерираната пластмаса, която не подлежи на рециклиране. Чрез внедряването на автоматизирано и програмируемо оборудване се постига максимална ефективност и ефикасност.Ще се увеличи прецизността на извършваните операции, което несъмнено ще рефлектира в редуциране на отпадъците като цяло. Понастоящем на годишна база от производството се получават около 4 тона пластмасови отпадъци, които в следствие на реализацията на проекта ще се редуцират до около 2.6 тона годишно. От повишената прецизност на процесите се очаква намаляване на отпадъците от пластмаса с около 35 % на годишна база или с 1.40 тона в абсолютна стойност. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.