Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Основна цел на проекта е да се развие предприемаческата идея на ОЗАРЕНИ ООД за моден дизайн на облекла - създаване на собствена модна линия облекла с дизайнерски щампи.  Концепцията е клиентите на ОЗАРЕНИ, чрез интернет страницата на фирмата, да правят избор от моделите облекла и избор от дизайните на щампи като по този начин ще създават свой индивидуален продукт с уникален дизайн по избор на клиента. 
Специфичните цели на проекта са:
- да се обезпечи в технологичен план моделирането на облеклата, чрез закупуване на хардуер и софтуер за дизайнерския процес;
- да се обезпечи дейността на дружеството с необходимия човешки ресурс чрез назначаване на квалифициран персонал от моделиери, технолози на облекла и графични дизайнери;
- да се реализират на пазара услугите на ОЗАРЕНИ ООД чрез подпомагане с външни услуги.
Проектът има за цел да създаде условия на ОЗАРЕНИ ООД да реализира дейностите по създаване на модели на облекла и дизайн на щампи за тях.
Проектът се изпълнява в приоритетна за процедурата административно-териториална област, както и в приоритетните сектори, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства и в тематичните области на ИСИС.
В рамките на проекта ще се реализира една основна дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея като в рамките на дейността ще бъдат закупени материални и нематериални активи, ще бъдат наети външни изпълнители на услуги и ще бъде нает
квалифициран персонал.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта се изразяват в положителен ефект спрямо устойчивостта на ОЗАРЕНИ ООД, създаване и стабилност на работни места и постигане на ръст чрез реализиране на пазара на предприемаческата идея за създаване на модели облекла и дизайн на щампи за тях.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 лица, закупуване на оборудване и софтуер и материали, изработване на интернет страница и маркетинг план и наемане на работни помещения): Дейността се състои от следните елементи и етапи: 1. Закупуване на активи за обезпечаване на предприемаческата идея (1ви - 6ти проектен месец) В рамките на дейността ще бъдат закупени 4 бр. компютъри, които са необходими за ежедневната работа на квалифицирания екип. Компютърните работни места ще осигурят хардуера необходим за дизайнерската дейност - чрез компютрите ще се осъществява моделирането на облеклата и дизайнът на щампите, както и предпечатната подготовка на щампите. За да поддържат необходимия дизайнерски и специализиран софтуер за обработка на графични изображения, е необходимо закупуването на мощни компютърни конфигурации от последно поколение. В рамките на дейността ще се закупи и специализиран софтуер за моделиране на облекла и дизайн на щампи, който е необходим за специализираната и експертна работа на квалифицирания персонал. Софтуерът представлява основен инструмент за дигитално разработване на конструкцията и дизайна на облеклата, както и за графичен дизайн на щампите. Чрез софтуера, екипът ще създава продуктите, които ще бъдат презентирани и продавани на интернет страницата на младата компания. 2. Назначаване на квалифициран персонал (1-18ти проектен месец) В рамките на дейността ще бъде назначен квалифициран персонал, който да извършва дейностите по моделиране и дизайн в младото предприятие. Етапите на дейността се състоят от: моделиране и конструиране на облеклото, дизайн на щампа, конструиране на продукта, предпечатна обработка и подготовка за щампиране. В съответствие с тези етапи са подбрани и длъжностите - Технолог на облекло и моделиер за първата фаза от дейността, двама графични дизайнери за втората фаза на дизайн на щампата и крайния продукт, както и един експерт предпечат, който да осигури подходящ формат и качество на файловете за печат с оглед избраните материали и модел на облеклото. 3. Закупуване на материали (1-6ти проектен месец) За да се стартира дейността е необходимо да се направят базови модели и опитни образци, които да бъдат дигитално заснети и да служат за дигиталния дизайн на облеклата и щампите. За целта ще бъдат необходими текстил и материали за щампи, които да бъдат вложени в пилотната серия модели облекла. 4. Създаване на интернет страница (3ви - 10ти проектен месец) За да се постигне пазарна реализация на предприемаческата идея е необходимо създаването на интернет страница, от която потребителите ще могат да достъпват до продуктите и услугите на компанията. Сайтът е от изключително значение за успеха на предприемаческата идея като чрез него ще се осъществява и заявката и покупка на продукти и услуги от младата фирма. 5. Разработване на маркетинг стратегия (3ти-12ти проектен месец) Паралелно с обезпечаването на дейността и създаване на интернет страница, ще бъде разработена маркетинг стратегия, от която ще бъдат изведени целевите пазари и маркетинг подходите за достигане до тях. Ще бъде разработена конкретна стратегия за маркетиране на целевите пазари с цел пазарно проникване и позициониране на ОЗАРЕНИ ООД. Маркетинг стратегията е необходима за повишаване на капацитета на компанията за пазарно проникване чрез използване на маркетинг подходи в съответствие с дейността на компанията и целевия пазар. Всички елементи и фази на дейността са подбрани целесъобразно за развитие на предприемаческата идея за създаване на компания за дизайн на облекла. 249 196.00 243 688.24

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.