Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е част от Инвестиционната програма за изпълнение на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на община Панагюрище 2014-2020 г. 
Проектно предложение цели да осигури подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за институционалната закрила и защита на деца от улицата. 
Основни ползватели на комплекса от услуги и грижи в Центъра, са деца на улицата, идентифицирани като неглижирани, за които е установена липса на родителска или друга заместваща я грижа и контрол. Изпълнението на проектните дейности ще доведат до осигуряване на подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за институционалната закрила и защита на децата от улицата. Изграденият Център за работа с деца на улицата ще предотврати ранното отпадане от училищната система, неглижирането на здравето и социалната изолация на деца и младежи в риск от трайно или частично попадане на улицата. Оптимизацията и модернизацията на социалната инфраструктура ще допринесе за изграждане на сигурна и стабилна семейна среда, укрепване на взаимоотношенията между децата и родителите им и стимулиране на личностното, физическо и душевно развитие на децата, съобразно с възрастта и интересите им, което от своя страна ще повиши качеството на живот и ще съдейства за подобряване на човешкия капитал и пазара на труда в Панагюрище.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Екипът за управление на проекта ще осигури безпроблемно реализиране на дейностите по проекта, спазване на графика и сроковете, ще гарантира качественото изпълнение, постигане на заложените цели и резултати по проекта, както и цялостното отчитане на проекта. Дейността предвижда: 1. Сформиране на екип за организация и управление на проекта със Заповед на кмета на общината. Основните функции на екипа са цялостно планиране, организиране, координиране и отчитане изпълнението на проектните дейности, съгласно подписания ДБФП. 2. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол върху възложените дейности по изпълнение на проекта; 3. Изготвяне на технически и финансови отчети съгласно изискванията на ОПРР, както и създаване и поддържане на досие по проекта. 13 160.00 13 136.80
Инженеринг за изпълнение на Център за работа с деца на улицата - реконструкция и преустройство на сгради с идентификатори №55302.501.4945.1 и №55302.501.4945.2: С цел функциониране на Центъра за работа с деца на улицата е необходимо сгради с идентификатори №55302.501.4945.1 и №55302.501.4945.2 да претърпят основен ремонт и да бъдат внедрени мерки за енергийна ефективност. Центърът за работа с деца на улицата ще се разположи в сграда, състояща се от три блока (блокове А1 и А2 са двуетажни, централно между тях е разположен едноетажния блок А3), обединени помежду си. В момента тези блокове са неизползваеми и не отговарят на санитарно – хигиенните изисквания за обитаване, както и на изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Целта на дейността е да се извърши цялостна реконструкция и преустройство на сградите чрез внедряване на мерки за енергийна ефективност, ремонт на покрив, конструктивно укрепване, изпълнение на задължителните мерки по ВиК, ЕЛ и ОВК, вътрешен ремонт и осигуряване на достъпна архитектурна среда. Ще бъде изготвена документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител, проведена процедура и избран външен изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. Избрания изпълнител ще трябва да организира и проведе всички дейности свързани с изготвяне на инвестиционен проект в работна фаза за „Център за работа с деца на улицата - реконструкция и преустройство на сгради с идентификатори №55302.501.4344.1 и №55302.501.4344.2“, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по време на строителството. 608 000.00 725 959.82
Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието: Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Обектът на интервенция в обхвата на проектното предложение е 4 - та категория, съгласно Закона за устройство на територията и Наредба 1 от 30 юли 2003 за номенклатурата на видовете строежи. С оглед получаването на добро изпълнение на дейностите по СМР качествено и в предвидените обем и срокове е необходимо за обекта да се упражнява строителен надзор. Ще бъде изготвена документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител, проведена процедура и избран външен изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. В рамките на дейността изпълнителят на строителния надзор ще изготви и доклада за оценка на съответствието на работния проект със съществените изисквания към строежите. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на организация, която притежава необходимата експертиза, лиценз, разрешителни и т.н. с оглед гарантиране ефективното и ефикасно изпълнение, както и постигането на очакваните резултати. 10 640.00 7 916.40
Доставка на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на социалната услуга с оглед задоволяване на потребностите на потребителите. Оборудването и обзавеждането, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност ще бъдат съобразени с Методиката за условията и начина на предоставяне на социалната услуга „Център за работа с деца на улицата”, която е утвърдена от АСП. Оборудването и обзавеждането, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност, са описани в техническа спецификация към настоящото проектно предложение. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. 26 000.00 30 972.07
Информация и комуникация: Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, както и да се оповести финансовото участие на Европейския съюз (ЕС) в проекта - получена финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Дейността предвижда: 1 Публикуване на информация за проекта на уеб-сайта на Община Панагюрище след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ, включваща целите на проекта, дейностите и резултатите, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз; 2. Изработване на 1 брой информационен банер. 3 Публични събития - пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта; 4. Изработване и монтиране на 1 бр. билборд с размери 4х3м в близост до обекта; 5. Поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела с размери 50х70 см на видно място в близост до обекта, достъпно за широката общественост; 6. Изработване на информационни материали; 7. Изработка на информационни стикери и за доставеното оборудване и обзавеждане. 6 480.00 4 740.00
Одит: Във връзка с необходимостта от независима експертна оценка на правилното разходване на отпусната безвъзмездна финансова помощ ще се сключи договор със сертифициран одитор. Той ще има за задача да изготви одиторски доклади в съответствие с Международните одиторски стандарти и Закона за независимия финансов одит. Целта на този документ е да се докаже коректността и законосъобразността на представените финансови отчети и тяхното удостоверяване пред Управляващия орган. Одиторските доклади ще бъдат изготвени на базата на изискванията на българското счетоводно законодателство и определени взаимосвързани процедури. Дейността е необходима с оглед на осигуряването на прозрачност при изпълнението на проекта и усвояване на средствата. 4 200.00 1 476.00
Извършване на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за енергийни характеристики, техническо обследване: Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. (1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на Технически паспорт на сградата. Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане и издаване на сертификат за актуално състояние на сграда в експлоатация. Обследването за установяване на техническите характеристики, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 – 5 и ал. 2 от ЗУТ е изпълнено в съответствие с изискванията, определени в глава трета на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Обследването ще послужи за: а.) установяване на конструктивната устойчивост на сградата; б.) даване на предписания и препоръки за изготвяне на техническа документация съобразно допустимите за финансиране дейности; в.) изготвяне на технически паспорт на съответната сграда; г.) даване на предписания и определяне на график за изпълнението на други ремонтни дейности, необходими за правилното функциониране на сградата. Поради липса на първична техническа документация, обследването включва и извършване на наложителните архитектурни заснемания. Обследването за енергийна ефективност предписва необходимите енергоспестяващи мерки за постигане на съответствие с изискванията за енергийна ефективност съгласно разпоредбите на наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. В съответствие с изискванията на тази наредба докладът за енергийното обследване представя формирани алтернативни пакети от мерки със съответстваща технико-икономическа и екологична оценка. 3 380.00 4 056.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.