Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"Киммс" ЕООД е модерна консултантска компания, създадена през 1996 г. с основен предмет на дейност изготвяне на пазарни анализи и маркетингови проучвания. Клиентите на фирмата са предимно чуждестранни компании, специализирани в същия бизнес отрасъл, но и дружества, регистрирани на българския пазар и принадлежащи към различни икономически сектори. 
Следвайки стратегията за разширяване на дейността си в областта на пазарните анализи и маркетингови проучвания, дружеството планира увеличения на персонала си с оглед поемането на допълнителни анализи и проучвания за българския пазар.
В тази връзка дружеството планира по настоящия проект да изпълни следните основни дейности: 
1. Наемане на 5 безработни и/или неактивни лица на период от 12 месеца (на длъжности от областта на маркетинговите изследвания, продажбите и изграждане на отношения с клиенти, поддръжка на уеб сайт и редакция на уеб базирано съдържание). 
2. Закупуване на компютърно оборудване и на софтуерна информационна система за събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на пазарна информация /СИПСОКОП/, необходими за създаването на новите работни места по проекта. 
3. Визуализация на проекта.
4. Организация и управление на проекта. 
Дружеството предвижда минимум 50% от новоназначените по проекта лица (или 3-ма души) към датата на включване в дейности по проекта да принадлежат към следната специфична категория безработни лица: продължително безработни и неактивни лица. След приключване на всички дейности по проекта "Киммс" ЕООД ще запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, с което ще гарантира устойчива заетост за тези лица съгласно изискванията на процедурата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: В изпълнение на стратегията за разширяване на дейността си в сферата на пазарните анализи и маркетингови проучвания, в рамките на настоящата дейност, "Киммс" ЕООД ще назначи 5 нови служители по трудово правоотношение на пълен работен ден за период от 12 месеца на следните длъжности: 1. Експерт, бизнес развитие (код по НКПД: 24216002) - 2-ма души; 2. Администратор, уеб сайт (код по НКПД: 35143001) - 1 човек; 3. Мениджър, уеб сайт (код по НКПД: 3514 3004) - 1 човек; 4. Анкетьор, маркетингови изследвания (код по НКПД: 42270001) - 1 човек; Предвижда се минимум 50% от новоназначените служители по проекта (т.е. 3-ма души), да бъдат представители на следната специфична категория безработни и/или неактивни лица: Продължително безработни и неактивни лица. След приключване изпълнението на всички дейности по проекта "Киммс" ЕООД ще запази създадените по проекта работни места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица. Разходите за изпълнението на дейността включват разходите за работна заплата в размер на минималния осигурителен доход (МОД) за съответните длъжности, както и всички дължими вноски за сметка на работодателя съгласно изискванията на КТ и КСО за съответните длъжности, за периода от 12 месеца. При съобразяване с размера на МОД на текущата година, като сме предвидили и незначителен резерв с оглед бъдещо възможно увеличаване на съответния МОД в периода на изпълнение на проекта, сме заложили в бюджета обща сума на разходите за тази дейност в размер на 37 234 лева. Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: 1. Издаване от управителя на "Киммс" ЕООД на заповед за разкриване на новите работни места по посочените длъжности и определени бройки (2-ри месец) 2. Проучване на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ, както и безработни и неактивни лица от други външни източници (3-ти месец) 3. Провеждане на подбор по документи и събеседване с идентифицираните като подходящи за наемане лица (от 3-ти до 4-ти месец) 4. Назначаване на избраните след проведения подбор лица на длъжностите: експерт, бизнес развитие - 2-ма души и анкетьор, маркетингови изследвания - 1 човек (в началото на 5-ти месец); администратор, уеб сайт - 1 човек и мениджър, уеб сайт - 1 човек (10-ти месец). Забележка: Наемането на администратора и мениджъра уеб сайт през 10-тия проектен месец е съобразено с времето, необходимо за провеждането в рамките на проекта на процедурата за избор на доставчик и осъществяването на доставката на предвидената софтуеърна информационна платформа за събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на пазарна информация /СИПСОКОП/, необходима за създаването на тези работни места. 5. Изпълнение от новонаетите лица на трудовите им задължения съгласно трудовите им договори и изпращане на дължимото възнаграждение и осигуровки за сметка на работодателя от страна на "Киммс" ЕООД, за срок от 12 месеца за служителите на длъжности: експерт, бизнес развитие - 2-ма души и анкетьор, маркетингови изследвания - 1 човек (от 5-ти до 16-ти месец); за служителите на длъжности: администратор уеб сайт - 1 човек и мениджър уеб сайт - 1 човек (от 10-ти до 21-ти месец). Така описаните етапи при изпълнението на дейността обезпечават успешното изпълнение на дейността, тъй като дават възможност за подбор на най-подходящите за съответните длъжности лица от целевата група на проекта. Подходящо подбраните лица ще са в състояния да изпълняват качествено трудовите си задължения на новоразкритите работни места, което ще гарантира устойчивост на заетостта им. 37 234.00 37 234.00
Закупуване на компютърно оборудване и на софтуерната информационна платформа за събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на пазарна информация /СИПСОКОП/, необходими за създаването на новите работни места: Изпълнението на задачите на планираните нови работни места е предвидено да се изпълнява чрез специализиран софтуер - Софтуерната информационна платформа за събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на пазарна информация /СИПСОКОП/, с която дружеството понастоящем не разполага. Този софтуер следва да обезпечи събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на специализирана пазарна информация за тематичните анализите и проучвания на дружеството. От своя страна, за новоназначените служители ще е необходимо и закупуването на преносими персонални компютри (лаптопи), с които дружеството понастоящем също не разполага.. В тази връзка по настоящата дейност "Киммс" ЕООД предвижда да закупи следните ДМА и ДНА: 1. Преносими компютри - 3 бр. 2. Софтуерна информационна платформа за събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на пазарна информация /СИПСОКОП/ - 1 бр. Предвидените за закупуване преносими компютри (3 бр.) са предназначени да осигурят технически три от новосъсъздадените работни места по проекта за: администратор, уеб сайт - 1 човек; мениджър, уеб сайт - 1 човек и анкетьор, маркетингови изследвания - 1 човек. С помощта на новозакупеното компютърно оборудване администраторът и мениджърът на уеб сайт ще имат възможност да изпъляват всекидневните си работни задължения, състоящи се в в администриране и поддръжка на предвидената за внедряване софтуерна информационна платформа, както и в качване, сваляне и актуализиране на пазарна информация, която ще се публикува ежедневно в информационната платформа. Третият предивден преносим компютър е предназначен да обезпечи технически дейността на анкетьора, маркетингови изследвания - 1 човек, чиито трудови задължения включват обработка и анализ на маркетингова и пазарна информация с помощта на софтуерно - базирани статистически пакети, както и работа с електронни бази данни. Всичко това обосновава необходимостта от внедряване в офиса на дружеството на съвременно високотехнологично компютърно оборудване от ново поколение. Предвидената Софтуерна информационна платформа за събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на пазарна информация /СИПСОКОП/ - 1 бр. ще интегрира на едно място изпълнението на всички фирмени дейности по събиране, обработка, организиране и публикуване на пазарна информация в интернет среда. Новата софтуерна система ще позволи на всички новоназначени служители да работят в екип, да съгласуват и координират дейността си, без необходимост от назначаване на допълнителен ръководен персонал. Нейното внедряване ще обезпечи новосъздадените две нови работни места за администратор, уеб сайт - 1 човек и мениджър уеб сайт - 1 човек, чиито работни задължения ще бъдат пряко свързани с администрирането и поддръжката на платформата, както и в актуализирането на качената в нея информация. Общата стойност на посочените активи (посочени по бюджетно перо 6.1) съгласно направените предварителни проучвания, е 18 100 лева без ДДС. Предвидените ново компютърно оборудване и софтуерна информационна платформа ще бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация в офиса на фирмата, находящ се на адрес: гр. София 1164, ул. "Яворец" № 8. Етапите при изпълнението на дейността са следните: 1. Подготовка и провеждане на процедура за избор на доставчици и сключване на договор с избраните доставчици (от 3-ти до 4-ти месец). 2. Доставка на преносимите компютри в предприятието и подписване на приемо-предавателния протокол (5-ти месец). 3. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на компютърното оборудване и подписване на финалния приемо-предавателен протокол (5-ти месец). 4. Доставка на софтуерната информационна платформа за събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на пазарна информация /СИПСОКОП/ (10-ти месец) 5. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на софтуерната информационна платформа за събиране, обработка, контрол, оторизиране и публикуване на пазарна информация /СИПСОКОП/ (10-ти месец). 18 100.00 17 831.00
Дейности за организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта ще бъдат възложени за оперативно изпълнение на на външна фирма с опит в управлението на проекти с европейско финансиране. Външната фирма - изпълнител ще определи конкретни свои служители, които ще бъдат пряко отговорни за изпълнението на възложените на фирмата функции по организация и управление на проекта. Дейността на външната фирма-изпълнител по организацията и управлението на проекта ще бъде координирана, ръководена и контролирана от Ръководител на проекта, определен от страна на "Киммс" ЕООД. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Ръководителят на проекта, заедно с отговорните служители на външната фирма - изпълнител ще формират Екипа за управление на проекта. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите по проекта и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителя на проекта от страна на "Киммс" ЕООД, който ще бъде подпомаган в дейността си от отговорните служители на избрания външен изпълнител. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа по изпълнението на проекта, с цел да се синхронизират действията на негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. В случай на възникнали трудности и проблеми по време на изпълнението, ще се провеждат допълнителни срещи, с цел навременното предприемане на корективни действия за своевременното им отстраняване. Ще бъде извършвана документална проверка и проверка на място за осъществяване на физически и финансов мониторинг и контрол върху дейностите. Екипът по проекта (Ръководителя на проекта и отговорните служители на избрания външен изпълнител) ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчитането на проекта. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Всички разходите за организация и управление ще бъдат отчитани чрез фактури, издадени от фирмата-изпълнител към бенефициента. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Подготовка и провеждане на избор на изпълнител на дейността по организация и управление на проекта (от 1-ви до 2-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (2-ти месец). 3. Изпълнение на дейностите по организация и управление на проекта от външния изпълнител (от 3-ти до 22-ри месец). Забележка: 22-рият проектен месец ще служи като времеви резерв за успешното приключване на дейностите по проекта, в случай на евентуално непредвидено забавяне на изпълнението на останалите проектни дейности. В периода до сключването на договор с избрания външен изпълнител Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията самостоятелно. Това няма да препятства успешното изпълнение на проекта, тъй като основните проектни дейности (подбор на лицата от целевата група за наемане и подготовката и провеждането на избора на доставчик за доставката новот компютърно оборудване и новата софтуерна платформа е предвидено да бъдат стартирани от 3-тия проектен месец, когато външният изпълнител ще бъде вече избран и контрактуван. 5 500.00 5 400.00
Дейности по информиране и публичност: Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на "Националната комуникационна стратегия" 2014-2020 г и на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. В съответствие със задълженията си за осигуряване на информиране и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "Киммс" ЕООД ще изпълни множество дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта, включващи: 1. Поставяне на информационен плакат (табела) на видно място в предприятието през времетраенето на изпълнението на проекта, включващ съществената информация относно проекта и приноса на ЕС за изпълнението му. 2. Поставяне на стикери за визуализация (3 бр.) върху доставеното, инсталирано и въведено в експлоатация ново компютърно оборудване по проекта, предназнчено да обезпечи технически част от новосъздадените по проекта работни места. 3. Поставяне на постоянна информационна табела (1 бр.) на видно място в предприятието, съдържаща данните на проекта и изработена с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му и включваща всички задължителни реквизити; Етапи при изпълнението на дейността: 1. Визуализация на изпълнението на проекта през времетраенето му чрез поставяне на информационния плакат (табела) (от 1-ви до 22-ри месец) 2. Поставяне на стикерите за визуализация върху закупеното по проекта компютърно оборудване (5-ти месец) 3. Поставяне на постоянната информационната табела (22-ри месец) 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.